Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

Het lijkt net of het statue of happiness een man is met een snor, terwijl het in het echt toch naar mijn weten een vrouw is. dat zou ook goed aansluiten bij het feit dat hetzelfde beeld een glas bier in de hand lijkt te houden i.p.v. een vuurgeval.

volgensmij is het gewoon een man ^_^

hier is een screen, maar deze is verkleind dus voor de orginele: >hier<

3863_gta_iv.jpg

hmm.. kan ook nergens iets vinden waar je hem of haar wat beter in ziet (close up).. dan is het wachten he tot we met een helicoptertje ervoor kunnen hangen en kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

Het lijkt net of het statue of happiness een man is met een snor, terwijl het in het echt toch naar mijn weten een vrouw is. dat zou ook goed aansluiten bij het feit dat hetzelfde beeld een glas bier in de hand lijkt te houden i.p.v. een vuurgeval.

volgensmij is het gewoon een man ^_^

hier is een screen, maar deze is verkleind dus voor de orginele: >hier<

3863_gta_iv.jpg

En wie bestuurd die boot :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt net of het statue of happiness een man is met een snor, terwijl het in het echt toch naar mijn weten een vrouw is. dat zou ook goed aansluiten bij het feit dat hetzelfde beeld een glas bier in de hand lijkt te houden i.p.v. een vuurgeval.

volgensmij is het gewoon een man ^_^

hier is een screen, maar deze is verkleind dus voor de orginele: >hier<

3863_gta_iv.jpg

En wie bestuurd die boot :D

nog een gerucht afstandbestuurbare voertuigen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SA

In SA had je wel vliegtuigen

In SA had je wel fietsen

In SA kon je wel gebouwen binnen

In SA was het speeloppervlak groter

In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen.

Zal het ook wel doen ;) de multiplayer is bijvoorbeeld al 1 van die toffe dingen. (Met multiplayer kun je trouwens ook je eigen character maken naar smaak) Je kunt op ladders klimmen enzo.

ook kun je mensen uit het raam duwen in wolkenkrabbers. Dat er geen vliegruigen komen vond ik eerst wel jammer, maar dat heeft waarschijnlijk veel toffere dingen in de plaats genomen. De grapphics zijn bijvoorbeeld al veel beter dan ik had verwacht. En je kan heel veel buiten missies om. bijvoorbeeld ''darten'' vriendinnen kan je weer krijgen net als san andreas. sommge helicopters zien er ook echt mans uit :puh:

vooral als je er met een groepje mede spelers online in kan!

en ja. dat je niet kan fietsen in IV. tja.. in het begin was dit allemaal nieuw en leuk, maar op een gegevenmoment wordt het ook saai. Ik denk dat ze dit soort dingen proberen te vermijden en dingen die langer leuk blijven in de plaats zetten voor langere game plezier ofzo :puh:

Een voordeel is dat je ook dat je op deze gta updates kan krijgen via internet. zo word het 1 en ander verbeterd en krijg je in de toekomst wel meer gebouwen waar je in kunt. (buiten episodic content om)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SA

In SA had je wel vliegtuigen

In SA had je wel fietsen

In SA kon je wel gebouwen binnen

In SA was het speeloppervlak groter

In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen.

Zal het ook wel doen ;) de multiplayer is bijvoorbeeld al 1 van die toffe dingen. Je kunt op ladders klimmen enzo.

ook kun je mensen uit het raam duwen in wolkenkrabbers. Dat er geen vliegruigen komen vond ik eerst wel jammer, maar dat heeft waarschijnlijk veel toffere dingen in de plaats genomen. De grapphics zijn bijvoorbeeld al veel beter dan ik had verwacht. En je kan heel veel buiten missies om. bijvoorbeeld ''darten'' vriendinnen kan je weer krijgen net als san andreas. sommge helicopters zien er ook echt mans uit :puh:

vooral als je er met een groepje mede spelers online in kan!

en ja. dat je niet kan fietsen in IV. tja.. in het begin was dit allemaal nieuw en leuk, maar op een gegevenmoment wordt het ook saai. Ik denk dat ze dit soort dingen proberen te vermijden en dingen die langer leuk blijven in de plaats zetten voor langere game plezier ofzo :puh:

Een voordeel is dat je ook dat je op deze gta updates kan krijgen via internet. zo word het 1 en ander verbeterd en krijg je in de toekomst wel meer gebouwen waar je in kunt. (buiten episodic content om)

je kan wel gebouwen in hoor... staat in meerdere reviews, screenshots en interviews... en SA was wel groter, maar 50% van het landschap was alleen maar gras en bos waar je niks aan had... en wie wil er fietsen als je kan autorijden?

Bewerkt: door danielb
Link to comment
Delen op andere websites

(Baffie @ 19 Apr 2007, 20:44:31)

Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SA

In SA had je wel vliegtuigen

In SA had je wel fietsen

In SA kon je wel gebouwen binnen

In SA was het speeloppervlak groter

In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen.

----------------------

[sorry. Ik kon het bericht van Baffie nergens vinden dus kopieerde ik het maar even.]



San Andreas was wel groter. Maar er waren ook woestijnen waar bijv. helemaal niks was!

In GTA IV zijn geen lege plekken. Daar is nu overal wel wat.

En je kunt wel gebouwen in.

Ciao

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu even over The Statue of Happiness:



Volgends mij heeft het beeld een blikje Sprunk in haar handen. Sprunk is een nieuwe drank in Grand Theft Auto IV.

Dit kan bier zijn. Dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat Sam Houser zei, dat er natuurlijk ook humor in het spel zou zitten. Nou, om van het vrijheidsbeeld een man te maken, is toch wel humor?

Conclusie: Het zou best een man met bier kunnen zijn.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu even over The Statue of Happiness:



Volgends mij heeft het beeld een blikje Sprunk in haar handen. Sprunk is een nieuwe drank in Grand Theft Auto IV.

Dit kan bier zijn. Dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat Sam Houser zei, dat er natuurlijk ook humor in het spel zou zitten. Nou, om van het vrijheidsbeeld een man te maken, is toch wel humor?

Conclusie: Het zou best een man met bier kunnen zijn.

Ciao :cya:

Het is al bekend dat The Statue Of Happiness een koffiebeker in haar handen heeft. :)

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nu even over The Statue of Happiness:



Volgends mij heeft het beeld een blikje Sprunk in haar handen. Sprunk is een nieuwe drank in Grand Theft Auto IV.

Dit kan bier zijn. Dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat Sam Houser zei, dat er natuurlijk ook humor in het spel zou zitten. Nou, om van het vrijheidsbeeld een man te maken, is toch wel humor?

Conclusie: Het zou best een man met bier kunnen zijn.

Ciao :cya:

Nee het is geen bier volgens mij het is Sprite met een andere naam.

ik heb volgens mij gelezen dat het bier Pisswater heet :D

Bewerkt: door snowguard3
Link to comment
Delen op andere websites

Nou vooruit dan:

tijdelijkvl9.png

Hier is het toch duidelijk een bekertje koffie. Door de schaduw in het gezicht is het moeilijk te zeggen of het een snor is en missschien zelfs een baardje, of echt gewoon alleen schaduw. Dit plaatje heb ik trouwens van de History of Liberty quiz, van de officiele site.

Trouwens, Sprunk is niet nieuw, dit merk zat al in vorige GTA's. Het is een frisdrankmerk.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...