Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

Heb ff op youtube gekeken en ik kwma dit filmpje tegen:



HET IS GEEN INGAME FILMPJE OFZO, HET GAAT OM EEN ANALYSE VAN EEN SCREENSHOT!

Voor mensen die het hierboven niet zien, hier is de link.

Het lijkt er idd op dat er kids inzitten, maar het kan ook een kleine vrouw zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is.

Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA.

graag wat reacties wat jullie denken

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is.

Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA.

graag wat reacties wat jullie denken

greetz

SA was niet 1 grootte stad maar ook nog landschap de steden waren San Fierro enzo en die zij natuurlijk veel kleiner dan Libery City

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SA

In SA had je wel vliegtuigen

In SA had je wel fietsen

In SA kon je wel gebouwen binnen

In SA was het speeloppervlak groter

In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen.

je kunt bij gta 4 juist in alle gebouwen en in sa niet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SA

In SA had je wel vliegtuigen

In SA had je wel fietsen

In SA kon je wel gebouwen binnen

In SA was het speeloppervlak groter

In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen.

je kunt bij gta 4 juist in alle gebouwen en in sa niet

Heb je een bron dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een bron dan?

Je kan toch echt niet in elk gebouw..... Bron = logisch verstand en Google.

HEt is bekend dat je in meer gebouwen kan dan gta: sa maar je loopt gewoon echt binnen zoals een winkeltje met elektrische deuren. Bron: een filmpje/screenshot (kon me toch niet inhouden :N )

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een bron dan?

Je kan toch echt niet in elk gebouw..... Bron = logisch verstand en Google.

HEt is bekend dat je in meer gebouwen kan dan gta: sa maar je loopt gewoon echt binnen zoals een winkeltje met elektrische deuren. Bron: een filmpje/screenshot (kon me toch niet inhouden :N )

:cya:

Echt stoer dat je een beetje net als bij assansins creed op gebouwen kan kilmmen.

Ben ook blij dat je in meer gebouwen kan.

Ik heb ook een gerucht gehoord over dat er een missie is waarbij je in een huis van iemand moet gaan, en daar een persoon vermoorden, en dat daarna die vrouw van die man dus ook echt gaat huilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is.

Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA.

graag wat reacties wat jullie denken

greetz

ik denk om de drukte in de stad.

en je moet stoppen bij tolhuizen enzo.

en de taxi rijd misschien niet door ..

en het is realistischer rijden denk ik.

niet als SA als je op volle snelheid rijd slaat het nergens meer op

ik geloof het wel

Bewerkt: door jesse25
Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk komt er geen pc versie voor GTA IV

"As for GTA IV coming out on the PC, that’s very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day."

bron: gamed.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...