MNC3 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Eerst zou MicroSoft rockstar kopen en nu Sony. Er is juist niets van waar. Geloof er niets van gewoon weer om Rockstar goed in media te laten komen. Sony vondt GTA IV toch niet belangrijk. En Microsoft wel. Dus beetje raar. Rockstar zal niet overgekocht worden Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 ja een gerucht over sony afkomstig van een PLAYSTATION site. daar zeiden ze alleen dat ze hun bronnen wel vertrouwde en dat niks is bevestigd. en nu is het er geloof ik al af gehaald van playstation universe..jammer genoeg is deze onzin dus nog wel op internet door al die sites die alles van elkaar kopieeren. dus voor de mensen die zich zorgen maken..doe het maar niet komt toch niks van. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Binnenkort misschien nieuwe info over GTA IV? Rockstar Games staat namelijk deze maand op de Game Convention in Leipzig. Ze hebben alleen aangekondigd beelden van Table Tennis voor de Wii en Midnight Club: Los Angeles te laten zien. Maar als je kijkt naar de foto van de opbouw bij de game conventie, ga je toch denken dat ze nog meer zullen laten zien: bron: gta4.net Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 er gaat een gerucht rond dat de nieuwe release datum rond 25 april is Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 er gaat een gerucht rond dat de nieuwe release datum rond 25 april is er gaan zoveel geruchten over de nieuwe release date rond, maar rockstar weet die zelf nog niet eens. de release dates die de ronde gaan komen gewoon door winkels die er alvast een datum voor hebben gezet. sommige zeggen april, sommige maart, en sommige zelfs februari of juni. dus we moeten maar wachten op een officiële aankondiging van rockstar/take two zelf. Reageren
philip14 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 ik denk niet dat rockstar al een release datum heeft bedacht anders hadden ze die al bekend gemaakt net zoals ze eerst deden op 19 oktober Reageren
2fast{0} Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik denk niet dat rockstar al een release datum heeft bedacht anders hadden ze die al bekend gemaakt net zoals ze eerst deden op 19 oktober ja denk het eigelijk ook wel ja dus we moeten dan maar gewoon gespanne wachten Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Binnenkort misschien nieuwe info over GTA IV? Rockstar Games staat namelijk deze maand op de Game Convention in Leipzig. Ze hebben alleen aangekondigd beelden van Table Tennis voor de Wii en Midnight Club: Los Angeles te laten zien. Maar als je kijkt naar de foto van de opbouw bij de game conventie, ga je toch denken dat ze nog meer zullen laten zien: bron: gta4.net ik verwacht wel dat ze wat zullen laten zien van GTA IV nadat ik die foto zag. ziet er verdagt uit edit: spelfoutje verbeterd Bewerkt: 20 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
karamanci Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Binnenkort misschien nieuwe info over GTA IV? Rockstar Games staat namelijk deze maand op de Game Convention in Leipzig. Ze hebben alleen aangekondigd beelden van Table Tennis voor de Wii en Midnight Club: Los Angeles te laten zien. Maar als je kijkt naar de foto van de opbouw bij de game conventie, ga je toch denken dat ze nog meer zullen laten zien: bron: gta4.net ik verwacht wel dat ze wat zullen laten zien van GTA IV nadat ik die foto zag. ziet er verdagt uit edit: spelfoutje verbeterd Waarom Laten ze een gameplay video niet zien ?! Ik word gek,,,,Ik word gek,,,, Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Binnenkort misschien nieuwe info over GTA IV? Rockstar Games staat namelijk deze maand op de Game Convention in Leipzig. Ze hebben alleen aangekondigd beelden van Table Tennis voor de Wii en Midnight Club: Los Angeles te laten zien. Maar als je kijkt naar de foto van de opbouw bij de game conventie, ga je toch denken dat ze nog meer zullen laten zien: bron: gta4.net ik verwacht wel dat ze wat zullen laten zien van GTA IV nadat ik die foto zag. ziet er verdagt uit edit: spelfoutje verbeterd Waarom Laten ze een gameplay video niet zien ?! Ik word gek,,,,Ik word gek,,,, ze laten nooit echt gameplay video's zien. alleen ingame opgenomen materiaal, waarvan de 2 trailers ook zijn gemaakt. bij vorige gta's had je ook alleen maar van die filmpjes met een speciaal camerastandpunt opgenomen..nooit echt met de hud erbij e.d. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Binnenkort misschien nieuwe info over GTA IV? Rockstar Games staat namelijk deze maand op de Game Convention in Leipzig. Ze hebben alleen aangekondigd beelden van Table Tennis voor de Wii en Midnight Club: Los Angeles te laten zien. Maar als je kijkt naar de foto van de opbouw bij de game conventie, ga je toch denken dat ze nog meer zullen laten zien: bron: gta4.net Gelukkig kunnen wij deze geruchten meteen ontkrachten. Zie GTAGames.nl nieuws: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=home Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Binnenkort misschien nieuwe info over GTA IV? Rockstar Games staat namelijk deze maand op de Game Convention in Leipzig. Ze hebben alleen aangekondigd beelden van Table Tennis voor de Wii en Midnight Club: Los Angeles te laten zien. Maar als je kijkt naar de foto van de opbouw bij de game conventie, ga je toch denken dat ze nog meer zullen laten zien: bron: gta4.net Gelukkig kunnen wij deze geruchten meteen ontkrachten. Zie GTAGames.nl nieuws: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=home Nou gelukkig zou ik het niet noemen eerder jammer genoeg, zou leuk zijn als we naar aanleiding van die games conventie nieuwe beelden/previews kregen maar jammer maar helaas. maarja beelden van de nieuwe midnight club zijn ook niet verkeerd! Reageren
philip14 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik las laatst dat niko al vrij snel dood zou gaan in het spel en dat je daarna doorspeelt als roman Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik las laatst dat niko al vrij snel dood zou gaan in het spel en dat je daarna doorspeelt als romanDit gerucht is in dit topic al verschillende keren aan de orde gekomen en besproken:b.v. hier, hier en hier Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik las laatst dat niko al vrij snel dood zou gaan in het spel en dat je daarna doorspeelt als romanDit gerucht is in dit topic al verschillende keren aan de orde gekomen en besproken:b.v. hier, hier en hier inderdaad..oud gerucht..en lijkt niet eens op iets wat waar zou kunnen zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.