Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

gta4tekooprp5.jpg

Hij staat al te koop! :dans:

wow die prijs die ze er voor vragen .. :duh:

>>> Door Dutchy3010: Als je een beetje had rondgekeken op het forum, had je gezien dat dit al lang bekend was. Voortaan even de zoekfucntie gebruiken dus... ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

chek dit.... een screen die in de OPM stond..

http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...s/102097#anchor

als je achter niko kijkt zie je 2 wc's staan op straat en er staat er 1 mannetje te plassen

Daar is onderhand een heel topic over en er is vrijwel niemand die het met je eens is. Het zjn geen wc's en ook geen telefooncellen. Het zijn steunpalen voor de weg/rails boven je. Ook betekent het nog niet direct dat iemand staat te plassen, omdat hij met zijn rug naar je toe staat/loopt.

:duh:ben je dom ofzo?[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

De Turismo zal waarschijnlijk weer in het spel zitten, net als in GTA San Andreas. Nu vertoont hij echter grote overeenkomsten met de Ferrari 360. Deze wagen is van 1999 tot 2005 geproduceerd. In deze periode zal het spel zich dus waarschijnlijk afspelen.

gtaivyw3.png

Link to comment
Delen op andere websites

De Turismo zal waarschijnlijk weer in het spel zitten, net als in GTA San Andreas. Nu vertoont hij echter grote overeenkomsten met de Ferrari 360. Deze wagen is van 1999 tot 2005 geproduceerd. In deze periode zal het spel zich dus waarschijnlijk afspelen.

gtaivyw3.png

Was al bekend dat het zicht in deze tijd afspeelt ;) zelfs eerder 2007, aangezien in GTA IV gebouwen zijn, die dit jaar nog maar afgewerkt zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Turismo zal waarschijnlijk weer in het spel zitten, net als in GTA San Andreas. Nu vertoont hij echter grote overeenkomsten met de Ferrari 360. Deze wagen is van 1999 tot 2005 geproduceerd. In deze periode zal het spel zich dus waarschijnlijk afspelen.

gtaivyw3.png

Was al bekend dat het zicht in deze tijd afspeelt ;) zelfs eerder 2007, aangezien in GTA IV gebouwen zijn, die dit jaar nog maar afgewerkt zijn ;)

ja het speelt zich gewoon nu af, 2007. En dat een auto in het echt in die periode is geproduceerd zegt niets over dat het spel zich ook in die periode moet afspelen..een mogelijke fictieve auto in spel is gebaseerd op een auto die in het echt van 1999 tot 2005 is geproduceerd..nou dan moet het spel ook in die periode afspelen :bonk:

De eerste details die over gta4 uit kwamen zat dit ook bij:

The protagonist's name is Niko Bellic - an Eastern European immigrant who has come to Liberty City to live the "American Dream." The game is set in Liberty City in 2007, but it is bigger than the Liberty City we saw in GTA III.

dus het is al bevestigd dat het 2007 word..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik weet niet van jullie maar kan gewoon niet wachten en van alle functies die er in zouden zitten of juist niet....

maakt niet uit...GTA heeft me nog nooit teleurgesteld!!!

Ik volg deze nu al op vanaf de eerste versie voor playstation en ik verlaat het spel nooit!

Link to comment
Delen op andere websites

in dat plaatje zie je ook panoramic dat is als ik me niet vergis een persivlage op panasonic (mijn ouders herkennen geen perivlages in de screens als ik er naar wijs)

Ja het zou wel een persiflage (zo geschreven) kunnen zijn op Panasonic. Ze gebruiken ook quasi hetzelfde lettertype.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook ergens gelezen op internet dat het mogelijk is om weer auto's te tunen, ik weet alleen nie tmeer welke website het was

Dit lijkt mij normaal dat je dit terug zou kunnen.

Maar zolang er niks bevestigd is, is niks zeker!

Kan niet wachten op GTA IV!!

:D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook ergens gelezen op internet dat het mogelijk is om weer auto's te tunen, ik weet alleen nie tmeer welke website het was

Dit lijkt mij normaal dat je dit terug zou kunnen.

Maar zolang er niks bevestigd is, is niks zeker!

Kan niet wachten op GTA IV!!

:D

jah daarom is het ook een gerucht he omdat het niet zeker is :7

maar op die website stond duidelijk dat rockstargames het bevestigd had maar ik zal maar is naar die website op zoek gaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Trauma heli's op de wolkenkrabbers!

Bron:OPM!

Is dit dan geen Feit als OPM je bron is? Of vermelden ze dat het een gerucht is??

gerucht want hij heeft er denk ik zelf trauma heli's van gemaakt..en dat ze op wolkenkrabbers staan :puh: want in het blad staat het niet. er staat wel in een blad dat je met je helicopter op de meeste daken kan landen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...