Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

Ik heb ergens iets gehoord dat er al een trail van 5 gb groot is van GTA IV op de PC :?

Is dat echt zo?

Een trial?

GTA:IV komt niet op de PC, GTA:IV is nog niet eens 100% af voor de Xbox 360 en Rockstar maakt nooit trials. ;)

Dat is nog niet zeker, hoogstwaarschijnlijk kom hij net als SA een half jaar na de PS2 versie (nu dus de PS3 en Xbox360 versies)...

Link to comment
Delen op andere websites

'T Moet eigenlijk wel zijn dat GTA IV zich na 2001 afspeeld, want:

- De boot Les Cargo is er weer, die was in 2001 ook al

- Er zijn meer gebouwen bij gekomen na 2001

- Er zijn vele nieuwe auto's.

Even voor de duidelijkheid opgenoemd :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde eens dat iedereen dacht dat ze op .... site (ik weet niet welke) hadden gezien dat er een gtaIV kwam die speciaal voor de psp was.Met kleiner NY en minder goede graphics.

Maar dat geloof ik niet echt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens iets gehoord dat er al een trail van 5 gb groot is van GTA IV op de PC :?

Is dat echt zo?

Een trial?

GTA:IV komt niet op de PC, GTA:IV is nog niet eens 100% af voor de Xbox 360 en Rockstar maakt nooit trials. ;)

Dat is nog niet zeker, hoogstwaarschijnlijk kom hij net als SA een half jaar na de PS2 versie (nu dus de PS3 en Xbox360 versies)...

Mja.. Dat is niet eens een gerucht. Rockstar heeft nog geen enkel woord over of er een PC versie komt. Dus ik geloof het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een gerucht.

  • Er zullen 3 helicopters zijn een politiehelicopter,nieuws helicopter van de Liberty Tree en een nieuwshelicopter van een nieuwskanaal WILC

Dus er zullen geen vliegtuigen zijn, maar helicopters MISSCHIEN

The Scientist

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een gerucht.
  • Er zullen 3 helicopters zijn een politiehelicopter,nieuws helicopter van de Liberty Tree en een nieuwshelicopter van een nieuwskanaal WILC

Dus er zullen geen vliegtuigen zijn, maar helicopters MISSCHIEN

The Scientist

Als dat zo zou zijn , ben ik weer helemaal gelukkig :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een gerucht.
  • Er zullen 3 helicopters zijn een politiehelicopter,nieuws helicopter van de Liberty Tree en een nieuwshelicopter van een nieuwskanaal WILC

Dus er zullen geen vliegtuigen zijn, maar helicopters MISSCHIEN

The Scientist

Als dat zo zou zijn , ben ik weer helemaal gelukkig :bier:

Is inderdaad bevestigd op meerdere websites van fans van GTA...van gtanews tot vele andere... :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bevestigd dat er helikopters in GTA:IV zitten. Weer een gerucht minder.. :puh:

Ohja? En waar is dat dan bevestigd?

Er staat:

Een van de mogelijkheden hiertoe zijn helikopters.

Dat betekend dat ze weten dat er iets in zit wat kan vliegen, maar helikopters is nog maar de vraag. Het is natuurlijk wel zééééééér aannemelijk, maar het blijft een gerucht. Een erg waarschijnlijk gerucht. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

*Net als in San Andreas zul je ook in dit deel vriendinnen kunnen krijgen.

*Game Informer denkt niet dat Niko kan sporten, dus verwacht niet dat je net als met CJ in San Andreas kunt boksen en fitnessen. De mogelijkheid om een ander kapsel te nemen en nieuwe kleding te kopen zit waarschijnlijk wel in de game verwerkt.

*Om een voertuig te stelen kun je in GTA IV ook een ruit inslaan.

*Er waren geen laadtijden in de demo te zien, ook niet toen er twee verschillende gebouwen werden betreden

*De demo duurt 15 minuten lang en tijdens die 15 minuten werd duidelijk dat ook deze GTA verschillende dagdelen onderscheid. Of de game ook verschillende jaargetijden zal hebben is niet duidelijk..

Deze dingen wisten we niet he :D

dus de gameformer heeft een demo gekregen :D

Link to comment
Delen op andere websites

@Dutchy:

Wil je aub klikken op mij?

Kijk daar maar...

Dit is Nederlands, en dus vertaald. Kijk hier maar eens voor een betere versie.

Letterlijk staat er:

This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter.

Dit betekent iets van: Dit is incorrect. Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog altijd vliegen. Één van de mogelijkheden is dat dit een helikopter is.

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort. Nog altijd een gerucht dus. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...