Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

2 nieuwe winkels bekend ?

iedergeval dit heb ik gevonden

-yocantismoma

-RANCH

spa0065bs1.th.jpg

vaak wel zo handig om een bron te vermelden.

Het plaatje is afkostig van www.rockstargames.com

lijkt mij nogal betrouwbaar :D

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

2 nieuwe winkels bekend ?

iedergeval dit heb ik gevonden

-yocantismoma

-RANCH

spa0065bs1.th.jpg

vaak wel zo handig om een bron te vermelden.

Het plaatje is afkostig van www.rockstargames.com

lijkt mij nogal betrouwbaar :D

oh..kan jij dat plaatje vinden dan als je naar rockstargames.com gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

2 nieuwe winkels bekend ?

iedergeval dit heb ik gevonden

-yocantismoma

-RANCH

spa0065bs1.th.jpg

vaak wel zo handig om een bron te vermelden.

Het plaatje is afkostig van www.rockstargames.com

lijkt mij nogal betrouwbaar :D

oh..kan jij dat plaatje vinden dan als je naar rockstargames.com gaat?

Ja, :Dhttp://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_05.html

en ik heb hem vergroot maar dit is de originele foto

0051dg7.th.jpg

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, :Dhttp://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_05.html

en ik heb hem vergroot maar dit is de originele foto

0051dg7.th.jpg

ja dat is rockstargames.com/IV :puh:

hoe heb je hem vergroot trouwens..de kleuren zijn zo veranderd..lijkt wel of je hebt ingezoomd en toen een foto hebt gemaakt van je beeldscherm :puh: zeg me aub dat je dit niet hebt gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, :Dhttp://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_05.html

en ik heb hem vergroot maar dit is de originele foto

0051dg7.th.jpg

ja dat is rockstargames.com/IV :puh:

hoe heb je hem vergroot trouwens..de kleuren zijn zo veranderd..lijkt wel of je hebt ingezoomd en toen een foto hebt gemaakt van je beeldscherm :puh: zeg me aub dat je dit niet hebt gedaan :puh:

Oke dan zeg ik het niet :D ( maar ja ik heb met me telefoon gedaan )

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, :Dhttp://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_05.html

en ik heb hem vergroot maar dit is de originele foto

0051dg7.th.jpg

ja dat is rockstargames.com/IV :puh:

hoe heb je hem vergroot trouwens..de kleuren zijn zo veranderd..lijkt wel of je hebt ingezoomd en toen een foto hebt gemaakt van je beeldscherm :puh: zeg me aub dat je dit niet hebt gedaan :puh:

Oke dan zeg ik het niet :D ( maar ja ik heb met me telefoon gedaan )

haha ik wist het :puh:

weet je wat je kan doen als je het niet precies weet?

inzoomen op het plaatje met dat plaatjes bekijk programma van windows zelf, en dan op printscreen (rechtsbovenaan je toetsenbord) drukken. Dan maakt hij er een screenshot van die je in paint oid kan plakken en zo kan opslaan. gaat misschien wat handiger en krijg je betere kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, :Dhttp://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_05.html

en ik heb hem vergroot maar dit is de originele foto

0051dg7.th.jpg

ja dat is rockstargames.com/IV :puh:

hoe heb je hem vergroot trouwens..de kleuren zijn zo veranderd..lijkt wel of je hebt ingezoomd en toen een foto hebt gemaakt van je beeldscherm :puh: zeg me aub dat je dit niet hebt gedaan :puh:

Oke dan zeg ik het niet :D ( maar ja ik heb met me telefoon gedaan )

haha ik wist het :puh:

weet je wat je kan doen als je het niet precies weet?

inzoomen op het plaatje met dat plaatjes bekijk programma van windows zelf, en dan op printscreen (rechtsbovenaan je toetsenbord) drukken. Dan maakt hij er een screenshot van die je in paint oid kan plakken en zo kan opslaan. gaat misschien wat handiger en krijg je betere kwaliteit.

:D ja is goed

Link to comment
Delen op andere websites

Nou hier een gerucht dat op verschillende forums is opgedoken, hier een quote van iemand die het verteld en zn bron niet zal vertellen :puh: heel onbetrouwbaar dus, ik weet het, maar er is toch weinig nieuws te melden de laatste tijd dusja, you'll never know :puh: :

I won't give the source. 1. I'm a bit skeptical, and 2. If it's true (or false), I don't want the source to be bombarded:

"The third trailer is called "Places To Go, People To Meet", and focuses on the detail of the RAGE Engine, as well as car-physics.

The trailer begins with "Like Eating Glass" by Bloc Party (without lyrics), and shows more time-lapse stuff as seen in the first GTA IV trailer, but of a greater detail. Different pedestrians come out at night, and different cars appear. Also, from what I was told, "The Source" saw leaves on trees turning colors & falling off, as the sky became grey-ish (Winter).

Then, it moves into a fast-paced segment of pedestrians faces, which varied and was much more diverse than GTA: SA's, or even Saint's Row's.

After that, it shows a bunch of car-crashes, boats, etc."

In het Nederlands staat: De derde trailer heet: "Places To Go, People To Meet" en richt zich op het laten zien van de details van de rage engine en de auto physics.

Het liedje dat je hoort in trailer 3 is "Like Eating Glass" van Bloc Party, maar dan zonder de tekst. De trailer laat net zoiets zien als in trailer 1, dat de tijd verstrijkt, maar dan met meer details. Andere voetgangers lopen 's nachts over straat en andere auto's rijden 's nachts over de wegen. Ook zag zijn bron de bladeren op de bomen van kleur veranderen en naar beneden vallen, terwijl de lucht grijzer werd. (Dit zou dus op verschillende seizoenen duiden, met dit voorbeeld uit de trailer dat het winter wordt)

Daarna ging het verder in een stukje waarin snel achter elkaar verschillende gezichten van voetgangers werden weergeven, die erg uiteenlopend waren en veel diverser waren t.o.v. SA of zelfs Saint's Row.

Daarna waren er wat car-crashed en boten e.d.

Nogmaals dit is zo onbetrouwbaar als een gerucht maar kan zijn :puh: Maar het zou grappig zijn als dit ook daadwerkelijk in de derde trailer te zien is..en dat wat er werd beschreven waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...