Klokkie89 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) QUOTE(Klokkie89 @ 29 Nov 2007, 11:36:52) QUOTE(b4rtsimps0n @ 28 Nov 2007, 17:37:49) QUOTE(Naudin @ 28 Nov 2007, 14:38:50) hoop ik ook ja maar wat bedoelen ze dan met filmpje? Want Rockstar zei toch dat ze 3 trailers uit zouden brengen en een kort filmpje lijkt me geen trailer.. Ja een kort filmpje als zoethoudertje tot de officiele 3e trailer zoals het gepland stond, omdat er eigenlijk dus 3 gepland stonden en door de vertraging we nu hele tijd geen beelden hebben. @ Hierboven, dan hebben ze gewoon het zekere voor het onzekere genomen, want 2e kwartaal fiscaal 2008 loopt af op 31 april, dus heeft consoleshop nu een veel grotere kans dat ze minstens de beloofde datum halen..een officiële datum is dit dus nog niet. 30 april bedoel je, april heeft maar 30 dagen Srry voor de bijdehante opmerking Ja idd Geeft niet ik had niet gekeken naar hoeveel dagen april heeft En ik had het wel voorspelt hè, van die box-art en die trailer hier Zkr goed gezien, hoe komt het trouwens dat je altijd alles als eerste weet?? :S zit je gewoon de hele dag te zoeken naar nieuwe info?? Bewerkt: 29 november 2007 door Klokkie89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 QUOTE(Klokkie89 @ 29 Nov 2007, 11:36:52) QUOTE(b4rtsimps0n @ 28 Nov 2007, 17:37:49) QUOTE(Naudin @ 28 Nov 2007, 14:38:50) hoop ik ook ja maar wat bedoelen ze dan met filmpje? Want Rockstar zei toch dat ze 3 trailers uit zouden brengen en een kort filmpje lijkt me geen trailer.. Ja een kort filmpje als zoethoudertje tot de officiele 3e trailer zoals het gepland stond, omdat er eigenlijk dus 3 gepland stonden en door de vertraging we nu hele tijd geen beelden hebben. @ Hierboven, dan hebben ze gewoon het zekere voor het onzekere genomen, want 2e kwartaal fiscaal 2008 loopt af op 31 april, dus heeft consoleshop nu een veel grotere kans dat ze minstens de beloofde datum halen..een officiële datum is dit dus nog niet. 30 april bedoel je, april heeft maar 30 dagen Srry voor de bijdehante opmerking Ja idd Geeft niet ik had niet gekeken naar hoeveel dagen april heeft En ik had het wel voorspelt hè, van die box-art en die trailer hier Zkr goed gezien, hoe komt het trouwens dat je altijd alles als eerste weet?? :S zit je gewoon de hele dag te zoeken naar nieuwe info?? right place at the right time Iedereen, houdt trouwens ook deze pagina's goed in de gaten.. Hier komen denk ik binnenkort nieuwe screenshots op te staan: http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_18.html http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_19.html http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_20.html http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/GTAIV_21.html Gister stonden er nog placeholder cijfers: 18, 19 enzv, nu zijn het al gewoon 'lege' plaatjes, dus misschien is dit ook snel al upgedate met nieuwe screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2007 Even daar opletten dan maar Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken. Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. kun je het dan niet beter in geruchten topic posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. kun je het dan niet beter in geruchten topic posten? Inderdaad, dat is zeker géén bevestigd feit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 de turismo komt ook terug!!!! er staat een advertentie van op een van de screens op de site waar een man de weg oversteekt en er een taxi MPV aankomt. daar linksboven zie je de advertentie. de turismo vertoont opvallend veel overeenkomst met de ferrari 360 modena, dat betekent een mooie auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 de turismo komt ook terug!!!! er staat een advertentie van op een van de screens op de site waar een man de weg oversteekt en er een taxi MPV aankomt. daar linksboven zie je de advertentie. de turismo vertoont opvallend veel overeenkomst met de ferrari 360 modena, dat betekent een mooie auto Wow, dat is goed nieuws! Niet dus. Als sinds de eerste trailer bekend is. En dat was 28 Juni! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Wow, dat is goed nieuws! Niet dus. Als sinds de eerste trailer bekend is. En dat was 28 Juni! ja, fijn, maar dat wist ik ook niet. ik zie dat ook pas net. en als dat bekend was waarom staat dat dan niet op wikigta?????? Bewerkt: 4 december 2007 door chopperboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Wow, dat is goed nieuws! Niet dus. Als sinds de eerste trailer bekend is. En dat was 28 Juni! ja, fijn, maar dat wist ik ook niet. ik zie dat ook pas net. en als dat bekend was waarom staat dat dan niet op wikigta?????? Waarom moet alles op WikiGTA staan. Het staat hier. Dan is het ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Wow, dat is goed nieuws! Niet dus. Als sinds de eerste trailer bekend is. En dat was 28 Juni! ja, fijn, maar dat wist ik ook niet. ik zie dat ook pas net. en als dat bekend was waarom staat dat dan niet op wikigta?????? Waarom moet alles op WikiGTA staan. Het staat hier. Dan is het ook goed Als mensen die geen lid zijn van GTAForum dan zouden ze dit niet zo makkelijk kunnen vinden. WikiGTA is veel bekender een veel mensen maken er gebruik van zonder op het forum te komen. Bewerkt: 4 december 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Excuses dat ik hier op reageer, maar waarom geef je het dan niet gewoon door in het WIkiGTA-forum? Scheelt weer werk voor de Moderator('s) die deze discussie weer moet verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. kun je het dan niet beter in geruchten topic posten? Inderdaad, dat is zeker géén bevestigd feit. Dit is de GERUCHTEN topic. Doe je ogen open! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. kun je het dan niet beter in geruchten topic posten? Inderdaad, dat is zeker géén bevestigd feit. Dit is de GERUCHTEN topic. Doe je ogen open! daar stond het EERST wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 ik weet niet zeker of een gerucht maar ik heb in de 3de trailer een ak47 zit waar niko mee schiet. dus de ak47 zal er meschien wel inzitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.