Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!

Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ;) ) Shocks zijn (Verlagings)veren..

Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!!

Deze screenshot heb ik nog nooit gezien waar heb je die vandaan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

Zoals hij zich gedraagt in trailer (in de vuilnisbak zitten ed) lijkt ie me idd aardig verslaafd :schater:

Of hij is gewoon een mietje

dat lijkt me wel zo van wat we van hem gezien hebben. En het zou wel eens kunnen dat hij verslaafd is ja

Link to comment
Delen op andere websites

Dus, als ik het goed begrijp, is GTA: IV voor 15+... Yippie!

Let wel dat is in Australie zo. GTA kreeg er tot nu toe altijd die MA 15+ in Australie. Hier wordt het dan wel weer 18+.

maar het feit dat ze daar een leefdtijd al op GTA Iv hebben kan iet betekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!

Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ;) ) Shocks zijn (Verlagings)veren..

Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!!

Deze screenshot heb ik nog nooit gezien waar heb je die vandaan?

deze screens zijn van de derde trailer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...