Naudin Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 dat weet ik wel heel zeker, kan niet missen, we hebben hem er al vaker mee zien schieten Reageren
thagtaking Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. kun je het dan niet beter in geruchten topic posten? lol dit is de geruchten topic Bewerkt: 9 december 2007 door Joriz Loze plaatjes verwijderd. Daarvoor is de bijlage functie niet bedoelt! Reageren
habbogozer Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. Wat denken jullie hierover. kun je het dan niet beter in geruchten topic posten? lol dit is de geruchten topic Eerst stond ie in het feitentopic Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Vladimir Mashkov in de film behind enemy lines vind ik heel erg op onze nico lijken: Edit: of zouden al die mensen op elkaar lijken? EDIT2: wtf Sylber had gister blijkbaar dezelfde film als mij gezien. EDIT3: plaatje hetzelfde (en waar ik net achter kwam is het al eerder gebeurt) komt waarschijnlijk omdat het een standaart productie foto is. Bewerkt: 9 december 2007 door IV trailer Reageren
Harrison Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb op een website gelezen dat Nico is afgeleid van Vladimir Mashkov Reageren
Deja^vu Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Misschien is het al eens gevraagd, of hoort het niet in dit topic, maar is er al iets duidelijk over wat er gedaan wordt in GTA IV met Ground Zero? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Misschien is het al eens gevraagd, of hoort het niet in dit topic, maar is er al iets duidelijk over wat er gedaan wordt in GTA IV met Ground Zero? Ja is bekend.. Er komt geen ground zero, geen twin towers of verwijzing ernaar. In Liberty City (van gta 4) hebben de Twin Towers nooit bestaan, en zijn er dus ook geen aanslagen geweest. Liberty City is geen exacte kopie van New York. Reageren
danielb Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Misschien is het al eens gevraagd, of hoort het niet in dit topic, maar is er al iets duidelijk over wat er gedaan wordt in GTA IV met Ground Zero? Ja is bekend.. Er komt geen ground zero, geen twin towers of verwijzing ernaar. In Liberty City (van gta 4) hebben de Twin Towers nooit bestaan, en zijn er dus ook geen aanslagen geweest. Liberty City is geen exacte kopie van New York. is ook alleen maar beter anders werd ie vast verboden Reageren
icep0wer Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs! Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ) Shocks zijn (Verlagings)veren.. Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!! Reageren
danielb Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 @hierboven: Zolang ze het niet overdrijven vind ik het wel beter dat het wat dieper gaat. in SA was het iig veel te beperkt, je had er echt niks aan. Reageren
MNC3 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ) Shocks zijn (Verlagings)veren.. Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!! Van mij mag dat er komen. Maar ik vrees van niet. Zoals je weet staat zo iest ook wel bij vorige delen. Waar schijnlijk zogezegde winkels met reclame. In GTA SA was dat wel leuk alleen weinig mogenlijkheiden er in. Reageren
icep0wer Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Maar als je onder dat bord van Mufflers en Shocks kijkt, zie je een klein gedeelte van een garagedeur.... Reageren
Deja^vu Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Misschien is het al eens gevraagd, of hoort het niet in dit topic, maar is er al iets duidelijk over wat er gedaan wordt in GTA IV met Ground Zero? Ja is bekend.. Er komt geen ground zero, geen twin towers of verwijzing ernaar. In Liberty City (van gta 4) hebben de Twin Towers nooit bestaan, en zijn er dus ook geen aanslagen geweest. Liberty City is geen exacte kopie van New York. is ook alleen maar beter anders werd ie vast verboden oke bedankt:) want ik zag in een ander topic deze foto staan, met die tekst erbij, dus daarom vroeg ik me dat af. Reageren
MNC3 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 http://i229.photobucket.com/albums/ee86/elvlado1/1.jpg van de xbox 360 magezine uit australie. Reageren
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Er bestaat ook een gerucht dat de telefoon die Nico in de hand heeft in trailer twee is afgeleid van de nieuwe Apple iPhone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.