Jump to content

Geruchten

Recommended Posts

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Geplaatst: (bewerkt)
Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.

Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl

Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. :?

Wat denken jullie hierover.

kun je het dan niet beter in geruchten topic posten?

lol dit is de geruchten topic :7

Bewerkt: door Joriz
Loze plaatjes verwijderd. Daarvoor is de bijlage functie niet bedoelt!
Geplaatst:
Ook leuk om te melden is dat politie politiehonden gaat gebruiken.

Ik heb dit gelezen in de preview van www.jouwgames.nl

Ik heb wel mijn twijfels of dit waar is. :?

Wat denken jullie hierover.

kun je het dan niet beter in geruchten topic posten?

lol dit is de geruchten topic :7

Eerst stond ie in het feitentopic :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Vladimir Mashkov in de film behind enemy lines vind ik heel erg op onze nico lijken:

enemy4.jpg

Edit: of zouden al die mensen op elkaar lijken?

EDIT2: wtf Sylber had gister blijkbaar dezelfde film als mij gezien.

EDIT3: plaatje hetzelfde (en waar ik net achter kwam is het al eerder gebeurt) komt waarschijnlijk omdat het een standaart productie foto is.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Misschien is het al eens gevraagd, of hoort het niet in dit topic, maar is er al iets duidelijk over wat er gedaan wordt in GTA IV met Ground Zero?

Geplaatst:
Misschien is het al eens gevraagd, of hoort het niet in dit topic, maar is er al iets duidelijk over wat er gedaan wordt in GTA IV met Ground Zero?

Ja is bekend.. Er komt geen ground zero, geen twin towers of verwijzing ernaar. In Liberty City (van gta 4) hebben de Twin Towers nooit bestaan, en zijn er dus ook geen aanslagen geweest.

Liberty City is geen exacte kopie van New York.

Geplaatst:

Ja is bekend.. Er komt geen ground zero, geen twin towers of verwijzing ernaar. In Liberty City (van gta 4) hebben de Twin Towers nooit bestaan, en zijn er dus ook geen aanslagen geweest.

is ook alleen maar beter anders werd ie vast verboden :schater:

Geplaatst:

Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!

Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ;) ) Shocks zijn (Verlagings)veren..

Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!!

post-26321-1197301026_thumb.jpg

Geplaatst:

@hierboven: Zolang ze het niet overdrijven vind ik het wel beter dat het wat dieper gaat. in SA was het iig veel te beperkt, je had er echt niks aan.

Geplaatst:
Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!

Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ;) ) Shocks zijn (Verlagings)veren..

Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!!

Van mij mag dat er komen. Maar ik vrees van niet. Zoals je weet staat zo iest ook wel bij vorige delen. Waar schijnlijk zogezegde winkels met reclame. In GTA SA was dat wel leuk alleen weinig mogenlijkheiden er in.

Geplaatst:

is ook alleen maar beter anders werd ie vast verboden :schater:

oke bedankt:)

want ik zag in een ander topic deze foto staan, met die tekst erbij, dus daarom vroeg ik me dat af.

21180437qn4.jpg

Geplaatst:

Er bestaat ook een gerucht dat de telefoon die Nico in de hand heeft in trailer twee is afgeleid van de nieuwe Apple iPhone

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...