Capodaano Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ) Shocks zijn (Verlagings)veren.. Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!! Deze screenshot heb ik nog nooit gezien waar heb je die vandaan? Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 En er is ook nog een gerucht dat Roman aan de drugs is... Reageren
danielb Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Zoals hij zich gedraagt in trailer (in de vuilnisbak zitten ed) lijkt ie me idd aardig verslaafd Reageren
philip14 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Zoals hij zich gedraagt in trailer (in de vuilnisbak zitten ed) lijkt ie me idd aardig verslaafd Of hij is gewoon een mietje Reageren
Naudin Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Zoals hij zich gedraagt in trailer (in de vuilnisbak zitten ed) lijkt ie me idd aardig verslaafd Of hij is gewoon een mietje dat lijkt me wel zo van wat we van hem gezien hebben. En het zou wel eens kunnen dat hij verslaafd is ja Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Of hij was toen gewoon een beetje Hi Reageren
danielb Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Of hij was toen gewoon een beetje Hi dan gebruikt ie dus drugs... (of lijm, maar dat terzijde) Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik denk dat-ie aan zijn fotoalbum bezig was, en toen een beetje verslaafd raakte aan drugs, en opeens lijm ging gebruiken (Ik weet het, het klinkt een beetje gek, ja) Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 http://www.classification.gov.au/special.h...p;record=224873 Dit kan iets betekenen... Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Dus, als ik het goed begrijp, is GTA: IV voor 15+... Yippie! Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Dus, als ik het goed begrijp, is GTA: IV voor 15+... Yippie! Let wel dat is in Australie zo. GTA kreeg er tot nu toe altijd die MA 15+ in Australie. Hier wordt het dan wel weer 18+. maar het feit dat ze daar een leefdtijd al op GTA Iv hebben kan iet betekenen. Reageren
thug Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hmm, Er gaan twijfels, of de ''Car customisation'' wordt toegepast, nou ga ik niet 100% zeker zeggen, DAT het gebeurt, maar hier een mooi bewijs!Als je hier naar deze screenshot kijkt, zie je bij het pijltje, de woorden Mufflers(Raceuitlaten)(Want Exhaust is een normale uitlaat, ik kom uit de Racerij, dus het verschil weet ik ) Shocks zijn (Verlagings)veren.. Dit soort dingen, vind je niet op normale auto's, dus misschien, dat we nu een uitgebreider Tuningassortiment krijgen!! Deze screenshot heb ik nog nooit gezien waar heb je die vandaan? deze screens zijn van de derde trailer Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Er gaat het gerucht rond dat GTA: IV niet naar Nederland komt... Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Er gaat het gerucht rond dat GTA: IV niet naar Nederland komt... Alsof zo iets gaat gebeuren. Dat mag je mooi weg . Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Lmao, ... Ik heb nog een gerucht dat je netzoals in GTA: III eerst missies moet doen om naar het andere eiland te gaan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.