Capodaano Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Weet niemand nog, zelfs niet Rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Woah! Wat weet Rockstar zelf nog niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Of je gelijk al naar elk eiland kan gaan. Ze zeiden dat ze erover dachten om dat te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Dus, je moet eerst alle missies volbrengen, anders kan je niet naar een ander eiland? Maar je kan toch ook zwemmen naar een ander eiland? Dus dat maakt toch niet uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Dus, je moet eerst alle missies volbrengen, anders kan je niet naar een ander eiland? Maar je kan toch ook zwemmen naar een ander eiland? Dus dat maakt toch niet uit? dat weet ik niet beste harrison want in SA kon je ook zwemmen en als je na een unlocked eiland zwom of vloog dan had je gelijk 4 polities en een paar straaljagers achter je kont hangen mischien doen ze dat weer in vorm van gevechtshelicopters maar ik zou het leuk vinden als alles nog dichtblijft zodat je echt alles moet vrijspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Ja, maar wat ik het gekke vond was dat je als je met een Jetpack naar daar vloog, vier polities achter je kont kreeg en die Hydra's op je ging schieten, maar dat je helemaal ongedeerd bleef Er is nog zo'n feit dat GTA: IV nog eens wordt vertraagd Bewerkt: 17 december 2007 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Er is nog zo'n feit dat GTA: IV nog eens wordt vertraagd Nog een feit dat gta 4 nog een keer word vertraagd? Nee dat was (een maand geleden oid) een klein gerucht. Gta 4 staat nog steeds gewoon gepland voor 2e kwartaal fiscaal 2008.. Je moet feiten en geruchten echt uitelkaar houden hoor Dit hele topic is sowieso helemaal volgespammed met nutteloze posts (oke zoals deze ik weet het) die eigenlijk eerst nooit mochten in dit topic. >>> Door Lantyz: Breek me de bek niet open. Hele trits geruchten uit feitentopic gepulkt en aan dit topic vastgeplakt.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Maar is dit dan een feit of gerucht? Er gaat een feit/gerucht rond dat GTA: IV 12 radio stations zal krijgen Bewerkt: 16 december 2007 door Harrison Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Dit zou in principe een gerucht zijn. Natuurlijk moet je wel even de bron vermelden waar je dat vandaan hebt he. Anders kan iedereen wel geruchten gaan bedenken. Als een kennis of vriend ofzo iets tegen je zegt wat nog niet bekend is dan is dat trouwens geen gerucht, maar gewoon een verzinsel. Voor Geruchten is weer een ander vastgepind topic. Bewerkt: 16 december 2007 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haha Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Ik denk dat alles vanaf het begin toegankelijk zal zijn. R* heeft al meerdere malen benadrukt dat ze bij deze deel het realistische pad op zijn gegaan. Dus als je een eiland oversteekt en je krijgt dan meteen gevechtshelikopters achter je aan klinkt niet erg realistisch in mijn oren. Ik ben erg voor 99.9% zeker van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Ik denk dat alles vanaf het begin toegankelijk zal zijn. R* heeft al meerdere malen benadrukt dat ze bij deze deel het realistische pad op zijn gegaan. Dus als je een eiland oversteekt en je krijgt dan meteen gevechtshelikopters achter je aan klinkt niet erg realistisch in mijn oren. Ik ben erg voor 99.9% zeker van. Ze kunnen ook gewoon bruggen afsluiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Ja, maar wat ik het gekke vond was dat je als je met een Jetpack naar daar vloog, vier polities achter je kont kreeg en die Hydra's op je ging schieten, maar dat je helemaal ongedeerd bleef hier heb je gelijk in maar zodra je je van je jetpack omdeed ging je dood het healthbalkje was al leeg é toen je nog met je jetpack vloog Ik denk dat alles vanaf het begin toegankelijk zal zijn. R* heeft al meerdere malen benadrukt dat ze bij deze deel het realistische pad op zijn gegaan. Dus als je een eiland oversteekt en je krijgt dan meteen gevechtshelikopters achter je aan klinkt niet erg realistisch in mijn oren. Ik ben erg voor 99.9% zeker van. ik denk dat je hier een goed punt heb >>> Door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haha Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Ik denk dat alles vanaf het begin toegankelijk zal zijn. R* heeft al meerdere malen benadrukt dat ze bij deze deel het realistische pad op zijn gegaan. Dus als je een eiland oversteekt en je krijgt dan meteen gevechtshelikopters achter je aan klinkt niet erg realistisch in mijn oren. Ik ben erg voor 99.9% zeker van. Ze kunnen ook gewoon bruggen afsluiten Klopt. Maar dit is nou al zo oud en dom geworden. Je kan ook een helikopter daarnaartoe nemen of via de boot gaan of zelfs zwemmen. Als je dit zou doen zouden ze ook achter je aan zitten. Of je neemt een andere brug. Zou wel heel raar zijn als plotseling alle bruggen afgesloten zouden zijn. Hun enige smoes hiervoor zou kunnen zijn dat er een storm op komst was. Maar ja, dan kun je nog steeds zwemmen. Bewerkt: 17 december 2007 door haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Ik heb een atal geruchten voor jullie!!!! Gerucht 1: Iemand die dicht bij Take Two, de uitgever van GTA IV, staat heeft aan MCV gelekt dat GTA IV in Europa op 25 April zal verschijnen. Dit klopt met het laatste officiële rapport van Take Two waarin stond dat de game in hun tweede fiscale kwartaal zou verschijnen. Het is op het nippertje, maar met een launch op 25 April pakken ze de eerste verkopen net mee voor hun financiële resultaten van hun tweede kwintaal. Een vertegenwoordiger van Rockstar heeft laten weten dat ze geen commentaar geven op 'rumor and speculation' Bron: Gamersnet Gerucht 2:In 2009 nog meer exclusieve GTA IV content op de Xbox 360, en een mogelijke release datum Deze content komt naast de twee downloadbare episodes die onder de deal tussen Take-Two en Microsoft vallen. Die content moet nog voor het einde van 2008 beschikbaar zijn. In het fiscale jaar van 2009, dat op 31 oktober 2008 begint bij Take-Two, moet er nog meer content verschijnen voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV, aldus Ben Feder, CEO van Take-Two; "In het fiscale jaar 2009 zullen we extra episodische content voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 uitbrengen." Of deze content later ook nog naar de PlayStation 3 komt is nog de vraag. Ook werd er nog eens benadrukt dat het spel en de twee Xbox 360 exclusieve episodes voor het einde van 2008 zullen verschijnen. Het woord gaat nu ook rond dat bronnen dichtbij de uitgever hebben bevestigd dat het spel op 25 april 2008 gaat verschijnen, maar Take-Two heeft dit nog niet officieel bekend gemaakt. UPDATE: Rockstar heeft vlug een verklaring naar buiten gebracht over de extra content voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV in 2009. Blijkbaar gaat het hier helemaal niet om iets nieuws, maar gewoon de tweede episode van de deal met Microsoft. Blijkbaar zullen we in 2008 slechts één eposide kunnen verwelkomen, en moeten we voor deze tweede tot het jaar daarna wachten. Bron:XGN Het 2de gerucht vind ik echt kut. Iedereen koopt een PS3 om GTA IV en dan doen ze episodische content op e X BOX 360. GTA werd georen op de playstation. En nu trekken zee X BOX voor, gronduit schandalig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2007 Ik heb een atal geruchten voor jullie!!!! Gerucht 1: Iemand die dicht bij Take Two, de uitgever van GTA IV, staat heeft aan MCV gelekt dat GTA IV in Europa op 25 April zal verschijnen. Dit klopt met het laatste officiële rapport van Take Two waarin stond dat de game in hun tweede fiscale kwartaal zou verschijnen. Het is op het nippertje, maar met een launch op 25 April pakken ze de eerste verkopen net mee voor hun financiële resultaten van hun tweede kwintaal. Een vertegenwoordiger van Rockstar heeft laten weten dat ze geen commentaar geven op 'rumor and speculation' Bron: Gamersnet Gerucht 2:In 2009 nog meer exclusieve GTA IV content op de Xbox 360, en een mogelijke release datum Deze content komt naast de twee downloadbare episodes die onder de deal tussen Take-Two en Microsoft vallen. Die content moet nog voor het einde van 2008 beschikbaar zijn. In het fiscale jaar van 2009, dat op 31 oktober 2008 begint bij Take-Two, moet er nog meer content verschijnen voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV, aldus Ben Feder, CEO van Take-Two; "In het fiscale jaar 2009 zullen we extra episodische content voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 uitbrengen." Of deze content later ook nog naar de PlayStation 3 komt is nog de vraag. Ook werd er nog eens benadrukt dat het spel en de twee Xbox 360 exclusieve episodes voor het einde van 2008 zullen verschijnen. Het woord gaat nu ook rond dat bronnen dichtbij de uitgever hebben bevestigd dat het spel op 25 april 2008 gaat verschijnen, maar Take-Two heeft dit nog niet officieel bekend gemaakt. UPDATE: Rockstar heeft vlug een verklaring naar buiten gebracht over de extra content voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV in 2009. Blijkbaar gaat het hier helemaal niet om iets nieuws, maar gewoon de tweede episode van de deal met Microsoft. Blijkbaar zullen we in 2008 slechts één eposide kunnen verwelkomen, en moeten we voor deze tweede tot het jaar daarna wachten. Bron:XGN Het 2de gerucht vind ik echt kut. Iedereen koopt een PS3 om GTA IV en dan doen ze episodische content op e X BOX 360. GTA werd georen op de playstation. En nu trekken zee X BOX voor, gronduit schandalig. Dat van die Episodic content was al langer bekend... En gerucht 1, precieze datum is nog altijd niet vastgelegd... 2fiscale kwartaal is het enige dat we weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.