Jump to content

Geruchten

Dutchy3010

Recommended Posts

Weeral geruchten, man man man het blijft maar doorgaan :dans:

Volgens een persconferentie, die Take Two vandaag gaf, zou Grand Theft Auto IV gepland staan voor een release in februari/maart. Zowel de PlayStation 3, als de Xbox 360 versie zouden dan gelijktijdig moeten verschijnen in de winkels. Dit betekent dat de game circa 2 maand vroeger uitkomt dan eigenlijk gepland was. :dans::dans::dans:

Bron: XGN

Delen op andere websites

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Volgens een persconferentie, die Take Two vandaag gaf ...

Bron: XGN

Lees aub eerst het GTAGames.nl nieuws door want die persconferentie die niets meer was dan een conference call voor de aandeelhouders die ook al weer 2 dagen geleden was is er dus niets echt nieuws bekend gemaakt want we wisten al dat GTA4 ergens tussen februari en eind april uit komt.

Zie ook het nieuwsbericht wat ik direct na de conference call heb gepost http://www.gtaforum.nl/index.php?act=home

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Het gerucht gaat dat Rockstar en Take Two het wat moeilijk hebben met de Xbox 360-disc, want GTA: IV blijkt daar wat moeilijk in te passen

Bron: PS3 Only

dat is al heel oud en kijk eens naar de bron :puh: PS3 Only zet de PS3 dus in het licht en doet altijd negatief over andere consoles

Delen op andere websites

Het gerucht gaat dat Rockstar en Take Two het wat moeilijk hebben met de Xbox 360-disc, want GTA: IV blijkt daar wat moeilijk in te passen

dat is al heel oud en kijk eens naar de bron :puh: PS3 Only zet de PS3 dus in het licht en doet altijd negatief over andere consoles

Ze doen niet echt wat ik negatief noem over de Nintendo Wii...

Delen op andere websites

ze doen het niet altijd, maar het is wel een stelletje fanboys bij dat blad

Delen op andere websites

Het is niet eens een blad. Ze hebben ook sites als www.xbox360only.nl, www.wiionly.nl en www.pconly.nl

Delen op andere websites

Het is niet eens een blad. Ze hebben ook sites als www.xbox360only.nl, www.wiionly.nl en www.pconly.nl

sorry, zat op 2 forums tegelijk dus zette er per ongeluk blad bij :schater::bonk:

Delen op andere websites

Ze doen het niet altijd, maar het is wel een stelletje fanboys bij dat blad

Sorry, zat op 2 forums tegelijk dus zette er per ongeluk blad bij :schater::bonk:

Okay, maar waarom allemaal die "Only"? Je hebt nu ook voor de SIM-kaarten: www.simonly.nl :bonk: Moet niet gekker worden! :D

Delen op andere websites

hey volgens mij komt er toch ook een pc versie kijk maar is ongeveer bij de 1 minuut 20 komt er een stukje over gta 4 en daar staat bij x360-ps3-pc dus of er komt een pc-versie of ze zijn VERSCHRIKKELIJK dom bij dat programma :puh: ik hoop de eerste optie :*D

Delen op andere websites

hey volgens mij komt er toch ook een pc versie kijk maar is ongeveer bij de 1 minuut 20 komt er een stukje over gta 4 en daar staat bij x360-ps3-pc dus of er komt een pc-versie of ze zijn VERSCHRIKKELIJK dom bij dat programma :puh: ik hoop de eerste optie :*D

Ja ze zijn gewoon verschrikkelijk dom bij dat programma, want rockstar heeft nog niks gezegd over een eventuele pc versie die later zou kunnen volgen. Het blijft dus nog ff afwachten, of er een pc versie komt zal wel duidelijk worden (kort) na de release op de consoles.

Delen op andere websites

Ja ze zijn gewoon verschrikkelijk dom bij dat programma, want rockstar heeft nog niks gezegd over een eventuele pc versie die later zou kunnen volgen. Het blijft dus nog ff afwachten, of er een pc versie komt zal wel duidelijk worden (kort) na de release op de consoles.

IK HOOP HET ZO :*D:*D

Delen op andere websites

PS3 only is geen blad en ook geen fanboy site!

De makers hebben ook xbox360only, wiionly, psponly.

Dus ga nu maar niet zeggen dat ze de xbox afkraken want kijk maar eens rond op het forum je mag niet eens een topic maken over welke console beter is!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...