Ice Banana Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 waarscheinlijk komt Go Go Space Monkey weer terug:http://img222.imageshack.us/img222/3383/3289newpt2.jpg En dus aan die kerel z'n boxers te zien ook de Didier Sachs winkel Reageren
HVH-GTA Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 De RODDEL gaat dat hij 25 april al uit komt Staat in het blad Playstation!! Reageren
philip14 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 De RODDEL gaat dat hij 25 april al uit komt Staat in het blad Playstation!! Ten eerste welkom, Ten tweede: lijkt me sterk aangezien R* zelf 29 april heeft gezegd Reageren
HVH-GTA Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ja weet ik maar rockstar wilt er nog geen commentaar op geven maar ze zeggen ook niet dat het niet waar is dus spannend Thx btw Reageren
Naudin Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ja weet ik maar rockstar wilt er nog geen commentaar op geven maar ze zeggen ook niet dat het niet waar is dus spannend Thx btw wat lul jij nou, het is allang bekend dat hij 29 april in de winkels ligt Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 wat lul jij nou, het is allang bekend dat hij 29 april in de winkels ligt Als je kijkt in sommige gamewinkels staat er ook dat hij op 25 april uitkomt. Maar ik moet nog maar geloven of dat waar is. Maar hij moet uiterlijk 29 april in de winkels liggen hoor. MVG, Omar Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 wat lul jij nou, het is allang bekend dat hij 29 april in de winkels ligt Als je kijkt in sommige gamewinkels staat er ook dat hij op 25 april uitkomt. Maar ik moet nog maar geloven of dat waar is. Maar hij moet uiterlijk 29 april in de winkels liggen hoor. MVG, Omar Ik denk dat dat komt omdat sommige winkels al voor de datum officieel bekend was 25 april hadden gegokt, en die datum nog steeds niet veranderd hebben nu er wel een officiele datum is. Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Dit dacht ik ook. Maar dan doen ze wel behoorlijk lang over het wijzigen van hun website. Zoals hier al op 1 april! MVG, Omar Reageren
gta_rulez Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Shit, ze moeten die dingen echt beter checken. Dan baal je echt als je op 1 april naar de Bart Smit gaat. "Ja, sorry het spel komt pas over 4 weken." Dan denk je ook dat het een 1 april grap is. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 In OPM2 staat dat 25 april maar ik denk dat 29 april. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 25e zou wel hard zijn, lekker innen voor de vakantie en op een vrijdag ook nog dacht ik Reageren
Jozz Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 er komt buiten de achtbaan denk ik ook een pretpark (misschien al bekend) maar het bestaat ook in new york, zoek maar eens naar cooney island achtbaan: http://img177.imageshack.us/img177/4718/achtbaanrk8.png Kaartjes: Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Je kunt toch niets doen in die pretparken, hoogstens een heerlijke plek om een bloedbad te veroorzaken Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Shit, ze moeten die dingen echt beter checken. Dan baal je echt als je op 1 april naar de Bart Smit gaat. "Ja, sorry het spel komt pas over 4 weken." Dan denk je ook dat het een 1 april grap is. Op 1 april krijgen de eerste 150 mensen die GTA IV ge pre-orderd een gratis pre-order pakket. Dit is waar omdat ik een mail ontvangen heb van Bart Smit waarin staat dat ik op 1 april een pre-order pakket zal ontvangen . Grtz GTAIVfreak Reageren
Johan112 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Je kunt toch niets doen in die pretparken, hoogstens een heerlijke plek om een bloedbad te veroorzaken Je zegt wel je kan daar niks doen Maar dat kan wel (denk maar eens aan bully) Bij bully kon je in het pretpark zat doen hoor Ja kan er zelfs dingen winnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.