steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 waarschijnlijk zie je ook streetdancers en op een foto ook een hardloper. bron= update van officiele website. Reageren
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 je hebt waarschijnlijk ook de fcr 900 terug bron officiele website multiplayer en dan bovenaan bij race en dan krijg je een paar screenshots. Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 een taxirit kost waarschijnlijk 2,50 dat staat onderaan op de taxi op een van de nieuwe screenshots. Reageren
strandpop Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) een taxirit kost waarschijnlijk 2,50 dat staat onderaan op de taxi op een van de nieuwe screenshots. -zou handig zijn dat je eerst wat info zoekt en dat dan in 1 bericht zet dan meteen 3 te plaatsen. -de kans is groot dat er nog 1 update komt van de site, want ze doen steeds om de twee weken een update op de site. Bewerkt: 12 april 2008 door strandpop Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 oke maar waarschinlijk heb je ook een kermis dat zie je in de filmpje van de gun club. en raad eens:ik zag er ook een achtbaan in dat is waarschijnlijk de screamer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) oke maar waarschinlijk heb je ook een kermis dat zie je in de filmpje van de gun club. en raad eens:ik zag erook een achtbaan in dat is waarschijnlijk de screamer Er stonden wel meer attracties EDIT: En iemand op dit forumgedeelte heeft geluk, want iemand wou heel graag hardcore xD Bewerkt: 12 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Will Smith? hij lijkt er inderdaad heel erg op. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 De snor is iets te lang. Het is redelijk hetzelfde als Will Smith. maar niet 100%. Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) vind ik wel Bewerkt: 12 april 2008 door steintje Reageren
mad_ce Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Will Smith? ja man, hij heeft er wel een trek van weg. maar er zijn wel meer mensen die op the fresh prince trekken. Reageren
Biocount Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Will Smith? Nee man die kerel lijkt opzich zelf. Zie er geen will smith in sorry Reageren
mad_ce Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Als je kijkt naar het filmpje van Playboy X heb ik iets opgemerkt. Met de uzi heb je blijkbaar 2 firerates (één kogel per keer, en automatisch). Eerste keer dat hij met de uzi schiet (wanneer hij tevoet op straat is), is het één kogel per keer. Wanneer dat hij een driveby doet, schiet de uzi op automatisch. Bewerkt: 12 april 2008 door mad_ce Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 is die man die op will smith lijkt niet die man uit het playboy filmpje met dat mooie vest aan. dat hij zo schiet uit het raam. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 is die man die op will smith lijkt niet die man uit het playboy filmpje met dat mooie vest aan. dat hij zoschiet uit het raam. Dat is al eerder genoemd. Ik vind hem er niet op lijken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.