Jump to content

Geruchten

Recommended Posts

Geplaatst:

waarschijnlijk zie je ook streetdancers en op een foto ook een hardloper. bron= update van officiele website.

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Geplaatst:

je hebt waarschijnlijk ook de fcr 900 terug bron officiele website multiplayer en dan bovenaan bij race en dan krijg je een paar screenshots.

Geplaatst:

een taxirit kost waarschijnlijk 2,50 dat staat onderaan op de taxi op een van de nieuwe screenshots.

Geplaatst: (bewerkt)
een taxirit kost waarschijnlijk 2,50 dat staat onderaan op de taxi op een van de nieuwe screenshots.

-zou handig zijn dat je eerst wat info zoekt en dat dan in 1 bericht zet dan meteen 3 te plaatsen. :bier:

-de kans is groot dat er nog 1 update komt van de site, want ze doen steeds om de twee weken een update op de site.

Bewerkt: door strandpop
Geplaatst:

oke maar waarschinlijk heb je ook een kermis dat zie je in de filmpje van de gun club. en raad eens:ik zag er

ook een achtbaan in dat is waarschijnlijk de screamer

oke maar waarschinlijk heb je ook een kermis dat zie je in de filmpje van de gun club. en raad eens:ik zag er

ook een achtbaan in dat is waarschijnlijk de screamer

Er stonden wel meer attracties :7

EDIT: En iemand op dit forumgedeelte heeft geluk, want iemand wou heel graag hardcore xD

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Als je kijkt naar het filmpje van Playboy X heb ik iets opgemerkt.

Met de uzi heb je blijkbaar 2 firerates (één kogel per keer, en automatisch).

Eerste keer dat hij met de uzi schiet (wanneer hij tevoet op straat is), is het één kogel per keer.

Wanneer dat hij een driveby doet, schiet de uzi op automatisch.

Bewerkt: door mad_ce
Geplaatst:

is die man die op will smith lijkt niet die man uit het playboy filmpje met dat mooie vest aan. dat hij zo

schiet uit het raam.

Geplaatst:
is die man die op will smith lijkt niet die man uit het playboy filmpje met dat mooie vest aan. dat hij zo

schiet uit het raam.

Dat is al eerder genoemd. Ik vind hem er niet op lijken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...