Jump to content

Geruchten

Recommended Posts

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Geplaatst:

Er is een probleem rond GTA IV.

Bij de release van GTa San Andreas was van tevoren bekend gemaakt dat GTA, wegens de grootte van het spel, uitgebracht zal worden op 2 disc's en dat de trams in San Fiero bestuurbaar zouden zijn. En jammer genoeg zijn deze opties nooit uitgebracht bij de release :(.

En nu krijjgen we hetzelfde bij GTA IV. Eerder melde R* dat je muziek kon luisteren met je telefoon tijdens het lopen. EGM heeft nu bevestigd dat deze feature geschrapt is uit de game!

Ik vind het zelf erg jammer, maar zal er nu nog meer geschrapt worden of zullen gameplay-elementen toch niet in de game zitten waar we zo op gehoopt hadden?

Geplaatst:
Er is een probleem rond GTA IV.

Bij de release van GTa San Andreas was van tevoren bekend gemaakt dat GTA, wegens de grootte van het spel, uitgebracht zal worden op 2 disc's en dat de trams in San Fiero bestuurbaar zouden zijn. En jammer genoeg zijn deze opties nooit uitgebracht bij de release :(.

En nu krijjgen we hetzelfde bij GTA IV. Eerder melde R* dat je muziek kon luisteren met je telefoon tijdens het lopen. EGM heeft nu bevestigd dat deze feature geschrapt is uit de game!

Ik vind het zelf erg jammer, maar zal er nu nog meer geschrapt worden of zullen gameplay-elementen toch niet in de game zitten waar we zo op gehoopt hadden?

ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar ik heb in een review (OXM) gelezen dat de reviewer in kwestie zich steeds afvroeg waar de muziek steeds vandaan kwam en dat hij er ineens achter kwam dat het uit zijn in-game mobiel kwam. volgens mij zit dit er nog steeds in. en volgens mij is dit ook niet een erg grote feature. ze zouden dan eerder wat geluiden schrappen van mensen op straat

Geplaatst:

Er wordt nu niks meer geschrapt omdat de game af is en op dit moment word hij op disk gezet,

En aankomende week vervoerd.

Dus ze kunnen NU niks meer schrappen !!!

Geplaatst:
Het lijkt net of het statue of happiness een man is met een snor, terwijl het in het echt toch naar mijn weten een vrouw is. dat zou ook goed aansluiten bij het feit dat hetzelfde beeld een glas bier in de hand lijkt te houden i.p.v. een vuurgeval.

volgensmij is het gewoon een man ^_^

hier is een screen, maar deze is verkleind dus voor de orginele: >hier<

3863_gta_iv.jpg

het is zo'n meeneem koffie beker :puh: Stond eerst inderdaad in een blad dat het een glas bier was.

Geplaatst: (bewerkt)
Het lijkt net of het statue of happiness een man is met een snor, terwijl het in het echt toch naar mijn weten een vrouw is. dat zou ook goed aansluiten bij het feit dat hetzelfde beeld een glas bier in de hand lijkt te houden i.p.v. een vuurgeval.

volgensmij is het gewoon een man ^_^

hier is een screen, maar deze is verkleind dus voor de orginele: >hier<

3863_gta_iv.jpg

het is zo'n meeneem koffie beker :puh: Stond eerst inderdaad in een blad dat het een glas bier was.

Ik wist het wel, er werd tegen mij gezegd dat The Statue Of Happiness een sprunkblikje vast hield. Ik had het ook idd in een blad gelezen. Ik verbeterde hem alleen maar, het was niet mijn bedoeling om een discussie te starten :) , maar ik vergeef je het wel hoor Dutchy. ;):puh:

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

Komt er nog een update van de officiele GtaIV site voor de 29e.

Krijgen we meer details te weten, of gaat de site op de 28e om 00:00 volledig online???

Geplaatst:

Krijgen we meer details te weten, of gaat de site op de 28e om 00:00 volledig online???

Ik denk het niet. Aangezien elke update om de 2 weken komt. En de laatste op 15 April was. Is uitgerekend:

15 april + 14 dagen = 29 April.

Dus de update zal dan op de dag van de release zijn.

Ciao :cya:

Geplaatst:

Ik denk het niet. Aangezien elke update om de 2 weken komt. En de laatste op 15 April was. Is uitgerekend:

Op 15 april kwam de trailer. De officiele update was iets eerder. Dus hij komt denk ik rond 24/25 :puh:

Als ie op 29 april komt, kijkt niemand er meer naar want dan speel je liever de game :puh:. Of op 28 april, opwarmertje voor de release :D

Gisteren verscheen op de site van de Engelse supermarkt Tesco dat zij GTA IV al vanaf 25 april zouden gaan verkopen. Een Poolse website is Tesco gevolgd en heeft voor de release ook een datum van volgende week vrijdag genoteerd.

Tesco heeft inmiddels de release-datum gecorrigeerd naar 29 april met het bericht dat het ''een typo betrof''. Juist ja. De Poolse website heeft echter nog niets veranderd en schijnt er nog steeds van overtuigd te zijn dat GTA IV vanaf 25 april in Polen verschijnt. Hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk, maar voor nu lijkt het erop dat de Polen al vanaf aankomende vrijdag met Nico aan de slag kunnen, een aantal dagen voor de rest van de wereld.

bron: gamersnet.nl

Bewerkt: door GTA-Larsman
Geplaatst:

Een vriend van mij vertelde me gisteren dat je zoals bij het spel scarface ook vrij drugs kan dealen en dat je zoals bij het spel hitman, echt gedetaileerde huurmoorden moet uitvoeren. Ik weet niet of dit waar is, want ik volg het hele GTA 4 gedoe niet echt, ik wacht liever met alles tot ik het zelf kan spelen :D maar nu werd ik toch wel eens benieuwd :eten:

Grtz

Geplaatst:

Op 15 april kwam de trailer. De officiele update was iets eerder. Dus hij komt denk ik rond 24/25 :puh:

Als ie op 29 april komt, kijkt niemand er meer naar want dan speel je liever de game :puh: . Of op 28 april, opwarmertje voor de release :D

ik speel dan idd liever de game, maar om eerlijk te zijn is de 29e voor mij een :cry: dag omdat ik geen ps3 of xbox360 heb,

ps iemand nog een ps3 gratis voor me xD?

Als ie op 29 april komt, kijkt niemand er meer naar want dan speel je liever de game :puh: . Of op 28 april, opwarmertje voor de release :D

ik speel dan idd liever de game, maar om eerlijk te zijn is de 29e voor mij een :cry: dag omdat ik geen ps3 of xbox360 heb,

ps iemand nog een ps3 gratis voor me xD?

Inderdaad dan speel je liever de game en ga je niet meer even de site checken.. maar ik denk de 28e of aankomend weekend dat dan alles online gaat.. iig dat hoop ik.

Ciao!

@Murderboy heb even gekeken hier in huis maar geen extra PS3 of 360 gevonden.. ;)

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:
Een vriend van mij vertelde me gisteren dat je zoals bij het spel scarface ook vrij drugs kan dealen en dat je zoals bij het spel hitman, echt gedetaileerde huurmoorden moet uitvoeren. Ik weet niet of dit waar is, want ik volg het hele GTA 4 gedoe niet echt, ik wacht liever met alles tot ik het zelf kan spelen :D maar nu werd ik toch wel eens benieuwd :eten:

Grtz

Je moet inderdaad mensen via internet opsporen, afspraak maken en dan omleggen :Y

En voorzichtig wat ze zijn helemaal paranoïa :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...