ididdie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik dacht eerst dat het een desert eagle was maar die heeft volgens mij niet zo'n dunne loop als dit pistool Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Heb ff op youtube gekeken en ik kwma dit filmpje tegen: HET IS GEEN INGAME FILMPJE OFZO, HET GAAT OM EEN ANALYSE VAN EEN SCREENSHOT! Voor mensen die het hierboven niet zien, hier is de link. Het lijkt er idd op dat er kids inzitten, maar het kan ook een kleine vrouw zijn Reageren
Metiz Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik wil echt geen kinderen omver rijden lol .. Reageren
Jr2106 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is. Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA. graag wat reacties wat jullie denken greetz Reageren
ididdie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik wil echt geen kinderen omver rijden lol .. ik weet niet of rockstar kinderen erin heeft gestopt wwant ik denk wel dat ze dan veel comentaar krijgen als je kinderen kan vermoorden Reageren
ididdie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is. Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA. graag wat reacties wat jullie denken greetz SA was niet 1 grootte stad maar ook nog landschap de steden waren San Fierro enzo en die zij natuurlijk veel kleiner dan Libery City Reageren
firef0x Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Weet iemand of je met spullen kunt gooien? khad ergens gelezen dat het mogelijk is om met bakstenen te gooien. is dit al officieel bekend? Lijkt me leuk om appels te gooien op auto's Reageren
ziede mar Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SAIn SA had je wel vliegtuigen In SA had je wel fietsen In SA kon je wel gebouwen binnen In SA was het speeloppervlak groter In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen. je kunt bij gta 4 juist in alle gebouwen en in sa niet Reageren
gtamelle Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Als je het allemaal zo aanhoort zou je bijna beginnen te denken dat het niet echt leuk is t.o.v. SAIn SA had je wel vliegtuigen In SA had je wel fietsen In SA kon je wel gebouwen binnen In SA was het speeloppervlak groter In GTA4 kan het allemaal niet. Het spel moet dan de andere dingen wel erg goed maken als ze SA willen overtreffen. je kunt bij gta 4 juist in alle gebouwen en in sa niet Heb je een bron dan? Reageren
Valkenburger Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Heb je een bron dan? Je kan toch echt niet in elk gebouw..... Bron = logisch verstand en Google. Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Volgens mij kun je op alle gebouwen. En in veel gebouwen maar niet allemaal. Ergens gelezen in een Preview. Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Heb je een bron dan? Je kan toch echt niet in elk gebouw..... Bron = logisch verstand en Google. HEt is bekend dat je in meer gebouwen kan dan gta: sa maar je loopt gewoon echt binnen zoals een winkeltje met elektrische deuren. Bron: een filmpje/screenshot (kon me toch niet inhouden ) Reageren
gtamelle Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Heb je een bron dan? Je kan toch echt niet in elk gebouw..... Bron = logisch verstand en Google. HEt is bekend dat je in meer gebouwen kan dan gta: sa maar je loopt gewoon echt binnen zoals een winkeltje met elektrische deuren. Bron: een filmpje/screenshot (kon me toch niet inhouden ) Echt stoer dat je een beetje net als bij assansins creed op gebouwen kan kilmmen. Ben ook blij dat je in meer gebouwen kan. Ik heb ook een gerucht gehoord over dat er een missie is waarbij je in een huis van iemand moet gaan, en daar een persoon vermoorden, en dat daarna die vrouw van die man dus ook echt gaat huilen. Reageren
jesse25 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is. Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA. graag wat reacties wat jullie denken greetz ik denk om de drukte in de stad. en je moet stoppen bij tolhuizen enzo. en de taxi rijd misschien niet door .. en het is realistischer rijden denk ik. niet als SA als je op volle snelheid rijd slaat het nergens meer op ik geloof het wel Bewerkt: 25 april 2008 door jesse25 Reageren
Deja^vu Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 waarschijnlijk komt er geen pc versie voor GTA IV "As for GTA IV coming out on the PC, that’s very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day." bron: gamed.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.