Jump to content

Geruchten

Dutchy3010

Recommended Posts

Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is.

Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA.

graag wat reacties wat jullie denken

greetz

ik denk om de drukte in de stad.

en je moet stoppen bij tolhuizen enzo.

en de taxi rijd misschien niet door ..

en het is realistischer rijden denk ik.

niet als SA als je op volle snelheid rijd slaat het nergens meer op

ik geloof het wel

Kijk nou eens naar deze screen:

Dat is de helft van het linker eiland op de kaart... Waar de camera is is het middelste eiland. Is kleiner ten opzichte van SA...

http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/347.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is.

Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA.

graag wat reacties wat jullie denken

greetz

Geloof me, het duurt echt geen uur om van de ene naar de andere kant van de map te rijden... ;)

Delen op andere websites

Ik denk kwartier.

ik heb ergens gelezen 5 minuten

maar wat boeit et, als de game maar goed is

Ik denk 30 minuten, want je botst vast wel ergens tegen die tijd tenzij je goed kan rijden.

5 minuten dan kun je net 3 straten door in broker ik denk zo,n halfuur.

Delen op andere websites

Nog voordat GTA IV in de winkels ligt, is er nu al een lijst met cheats beschikbaar. Deze lijst is er zowel voor de PlayStation 3, als de Xbox 360. Waar de cheats vandaan komen, en wie ze heeft geplaatst is vooralsnog onbekend.

Weapons tier 1 Press R1, L2, R2, L1, Up, Down, Left, Right, Up.

Weapons tier 2 Press R1, L2, R2, L1, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, Up.

Weapon tier 3 Press R1, L2, R2, L1, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, Up, Right(2).

Run quickly Press R1(2), Left, Right, L2, Square, Triangle, L1, Circle.

Never die Press R1, Circle(2), L2, R2, Triangle, X, L1, Right.

Health Press R1, L1, L2, Square, R2, Left, Right, Left, Right.

Money Press Up, Down, L1, L2, Left, Right, R1, R2, Square.

Nog even wachten tot morgen, want dan kunnen we testen of deze cheats ook echt werken

Delen op andere websites

Nog voordat GTA IV in de winkels ligt, is er nu al een lijst met cheats beschikbaar. Deze lijst is er zowel voor de PlayStation 3, als de Xbox 360. Waar de cheats vandaan komen, en wie ze heeft geplaatst is vooralsnog onbekend.

Weapons tier 2 Press R1, L2, R2, L1, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, Up.

Weapon tier 3 Press R1, L2, R2, L1, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, Up, Right(2).

Nog even wachten tot morgen, want dan kunnen we testen of deze cheats ook echt werken

dit is al bekend in het topic cheats van gisteren de zoekfunctie voortaan gebruiken please.

Delen op andere websites

dit is al bekend in het topic cheats van gisteren de zoekfunctie voortaan gebruiken please.

Hoe kan dit ook voor de xbox 360 zijn want die controller heeft geen driehoekje of vierkantje en ook geen R1 of R2 maar het zou wel vet zijn als er ook snel 360 cheats komen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...