michaellangelo Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (\__/) . . (=.=) (_)(_) Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb vandaag op inside gamer gelezen dat je een CHEaT hebt voor een personal Jet :o terwijl er geen vliegtuigen zouden komen zeiden ze. lijkt me iniedergeval wel vet Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heb op de site van playstation (officiele) het volgende gelezen: Officiële bronnen stellen de tijd die het kost om van de ene naar de andere kant van de gamewereld te rijden op meer dan een uur, waarmee het met gemak de grootste stad in een GTA-game is. Raar want al het voorgaande dat ik gelezen heb in verband met de grootte van het spel spreekt dit tegen, namelijk dat de map niet zo groot zou zijn als deze van SA. graag wat reacties wat jullie denken greetz ik denk om de drukte in de stad. en je moet stoppen bij tolhuizen enzo. en de taxi rijd misschien niet door .. en het is realistischer rijden denk ik. niet als SA als je op volle snelheid rijd slaat het nergens meer op ik geloof het wel Kijk nou eens naar deze screen: Dat is de helft van het linker eiland op de kaart... Waar de camera is is het middelste eiland. Is kleiner ten opzichte van SA... http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/347.jpg tja, maar het draait niet alleen maar om: hoe groter de stad hoe beter, of het groot of iets kleiner is, dan wend het evengoed nog. in gta IV heb je veel meer stad dan sanandreas. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik denk kwartier. ik heb ergens gelezen 5 minuten maar wat boeit et, als de game maar goed is zelfs gta tiny vice city is niet zo kort als 5 minuten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.