Jump to content

Geruchten

Recommended Posts

Geplaatst:
Trauma heli's op de wolkenkrabbers!

Bron:OPM!

Is dit dan geen Feit als OPM je bron is? Of vermelden ze dat het een gerucht is??

gerucht want hij heeft er denk ik zelf trauma heli's van gemaakt..en dat ze op wolkenkrabbers staan :puh: want in het blad staat het niet. er staat wel in een blad dat je met je helicopter op de meeste daken kan landen.

Ja en als je door leest staat er en het een gerucht is!

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Geplaatst:
lees je dat in de nl versie ik wil even weten de reden krijg je later

engelse!.

het staat na dat met heli kan, en dan is er een gerucht dat ze met trauma heli's kan!

Geplaatst:

oke ik wilde al zeggen want de nieuwe nederlandse is nog niet uit en in de oude stond het nog niet. ik wilde even testen of je het niet uit je duim zoog omdat ik het niet kende. daarom zeg ik ook nupas waarom

Geplaatst:

Ik had deze info eerder al is in het feiten topic gepost..maar iedereen verklaarde de bron als vals..Het komt zogenaamd uit het Turkse Official Xbox Magazine. Nu zijn er sites die dit echt op hun sites posten als 'bevestigde' info, zoals CVG: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=166311

Dus hier komt het, in het Nederlands:

- Als je rent voel je bij elke stap een lichte vibratie..(xbox alleen natuurlijk, ps3 geen rumble)

- De HUD is verbeterd, geen health of armour indicators meer. Het is allemaal 'visueel'. Bijvoorbeeld als je armour hebt, heb je ook letterlijk een kogelvrij vest aan dat je ziet kapot gaan als je word aangevallen.

- Vlammenwerper en rocket launcher zitten nog steeds in het spel

- Explosies zijn groter dan ooit. En er schijnt een missie in het spel te zitten dat gebaseerd is op het maken van een kettingreactie van explosies met auto's..wat er heel mooi uit schijnt te zien.

- Auto's ontploffen niet meer door botsen en op zn kop gaan, je moet ze echt zelf opblazen.

- Niko word niet moe, je kan altijd blijven rennen alleen is het niet zo snel als in vorige gta's.

- Sommige missies zijn RPG achtig, voorbeeld: voor een missie moet je de trein van 7 uur halen, haal je die niet kan je de missie niet doen. ( is een voorbeeld dat is gegeven hoeft niet in het spel te zitten)

- 'Gore' is terug en verbeterd. Je kan schotwonden zien en je kan weer het bloed zien als je mensen neerschiet. Vijanden lopen echt mank als je ze in hun been schiet, en houden hun arm vast als je ze daarin schiet. En blijkbaar is het heel 'verontrustend' als je voetgangers overrijd.

- Geen eten, vriendinnen of fitnessen meer, maar je hebt nog wel skills die je kan verbeteren door het spel te spelen (zoals rijden, schieten enzv)

Ik zet het dus toch maar hier bij geruchten. Door de vele verklaringen dat deze info niet zou kloppen of verzonnen zou zijn..en het blad zou aangeven dat er geen vriendinnen meer inzitten terwijl dit in andere bladen en op andere sites is bevestigd er wél in te zitten.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

content toch wel voor ps3 :tu::tu::tu::tu:

Dit is teminste wat ze bij gamestop beweren. Op de website van Gamestop staat wat je bij de limit editie krijg van GTA4, een tasje een kluis en van alles en nog wat.

Maar het opmerkelijke is ook dat ze op hun site zetten dat GTA4 voor de PS3 ook download content heeft, als dit waar zou zijn is het goed nieuws voor de GTA4fan met een PS3

Number of Players: 1 to 2

Genre: Third-Person Action Adventure

Downloadable Content: Yes

Memory Card: Yes

bron: http://www.ps3focus.nl/v3/bekijk.php?id=5763

Bewerkt: door justpiepup
Geplaatst:

Dit is teminste wat ze bij gamestop beweren. Op de website van Gamestop staat wat je bij de limit editie krijg van GTA4, een tasje een kluis en van alles en nog wat.

Maar het opmerkelijke is ook dat ze op hun site zetten dat GTA4 voor de PS3 ook download content heeft, als dit waar zou zijn is het goed nieuws voor de GTA4fan met een PS3

Dat doet me pas sinds kort denken aan niko

Je krijgt er natuurlijk ook zo'n tas bij en in het spel loopt niko ook steeds rond met een tas

exact dezelfde tas

Omdat het op gamestop staat klopt het nog niet. rockstar heeft hier niks over aangekondigd, ze kunnen de informatie alleen van rockstar hebben dus heeft gamestop het maar gewoon 'aangenomen' dat het zo zal zijn, ook al is dit niet zo (zo ver bekend). Op bol.com staat dat de 360 versie in september uit komt, maar dat maakt het ook nog niet waar. zulke sites maken zo vaak fouten over de features en release data.

waarschijnlijk hebben ze gewoon hetzelfde bij de ps3 als de 360 versie gezet, alleen dat over het hoofd gezien..en alleen 360 in ps3 veranderd oid.

aantal spelers staat daar ook al bekend, maar hoeveel spelers er in de online mode kunnen is nog laaangg niet bekend. vertrouw deze info gewoon maar niet..vind het dom dat die site het post, omdat 1 site verkeerde info heeft neer gezet.

oh en nog een editje :puh: downloadable content betekent nog niet gelijk dezelfde exclusieve episodes die voor uren nieuwe gameplay zorgen die de 360 heeft..waar microsoft ook 50 miljoen voor heeft betaald. Dus vergeet dat nou maar :puh: als de ps3 content krijgt, zal de 360 waarschijnlijk gewoon dezelfde krijgen plús die 2 exlcusieve episodes.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Geplaatst:

Omdat het op gamestop staat klopt het nog niet. rockstar heeft hier niks over aangekondigd, ze kunnen de informatie alleen van rockstar hebben dus heeft gamestop het maar gewoon 'aangenomen' dat het zo zal zijn, ook al is dit niet zo (zo ver bekend). Op bol.com staat dat de 360 versie in september uit komt, maar dat maakt het ook nog niet waar. zulke sites maken zo vaak fouten over de features en release data.

waarschijnlijk hebben ze gewoon hetzelfde bij de ps3 als de 360 versie gezet, alleen dat over het hoofd gezien..en alleen 360 in ps3 veranderd oid.

aantal spelers staat daar ook al bekend, maar hoeveel spelers er in de online mode kunnen is nog laaangg niet bekend. vertrouw deze info gewoon maar niet..vind het dom dat die site het post, omdat 1 site verkeerde info heeft neer gezet.

oh en nog een editje :puh: downloadable content betekent nog niet gelijk dezelfde exclusieve episodes die voor uren nieuwe gameplay zorgen die de 360 heeft..waar microsoft ook 50 miljoen voor heeft betaald. Dus vergeet dat nou maar :puh: als de ps3 content krijgt, zal de 360 waarschijnlijk gewoon dezelfde krijgen plús die 2 exlcusieve episodes.

Zijn het maar 2 exclusieve episodes?? Hoe komt het dan dat ze voor uren gameplay zorgen? Of zijn het er meer?

Indien het er maar 2 zijn, maak ik me het niet zo druk.

Geplaatst:

Zijn het maar 2 exclusieve episodes?? Hoe komt het dan dat ze voor uren gameplay zorgen? Of zijn het er meer?

Indien het er maar 2 zijn, maak ik me het niet zo druk.

het zal de beste/grootste downloadbare content ervaring zijn op heel xbox live volgens microsoft. 1 zo'n episode voegt dus waarschijnlijk heel veel toe aan het verhaal en aan de speellengte. Het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit..en als 1 zon pack heel groot is en veel bied, heb je er niet meer dan 2 nodig hè? het gaat niet om een nieuw autotje of skin ofzo hoor.

Ik heb gehoord dat in de volgende GTA de stad weer Vice city zal zijn :D

Bewerkt: door Glenn_man94
Geplaatst:

Onzin. De volgende GTA (GTA IV) zit in New York (Liberty City), en die daarna is heus nog niet gegeven. ;)

Geplaatst:

Onzin. De volgende GTA (GTA IV) zit in New York (Liberty City), en die daarna is heus nog niet gegeven. ;)

inderdaad..dat is gewoon speculatie. bij gta 3 was dit ook al voorspelt (alle 3 de steden van gta 1 afgaan)..maar ik denk niet dat rockstar dit wéér zal doen. de volgende gta (iv) is dus in liberty city, en of die een reeks krijgt zoals bij 3 is niet bekend en wat de opvolger zal worden helemaal niet. dat weet rockstar waarschijnlijk zelf pas nadat ze klaar zijn met iv.

Geplaatst:
Ik weet het zeker dat het Niko Belić is. Ik kom zelf namelijk uit Joegoslavie.

En Belić zou moeten kloppen, want in Joegoslavie kennen wij geen dictee waar wij iets schrijven met 'dubbel L'.

Verder het streepje boven de 'c'; het streepje zou mogelijk weggevallen zijn of daar is gewoon niet aangedacht. Maar het streepje moet weldegelijk op de 'c' want anders spreek je het uit Beliets. Terwijl je het uitspreekt als Belietsj (het lijkt alsof het geen verschil heeft, maar het is wel een verschil).

Ik ben er zeker van wat ik zeg; Héél zeker! ;)

Ja, je hebt gelijk. Ik kom zelf ook uit Joegoslavië. En daar geldt niet, "als je een korte klinker hoort, ga je met twee dezelfde medeklinkers door." :D En verder, die ć, is kenmerkend voor mensen die uit de Balkan komen.

Geplaatst:
Ik weet het zeker dat het Niko Belić is. Ik kom zelf namelijk uit Joegoslavie.

En Belić zou moeten kloppen, want in Joegoslavie kennen wij geen dictee waar wij iets schrijven met 'dubbel L'.

Verder het streepje boven de 'c'; het streepje zou mogelijk weggevallen zijn of daar is gewoon niet aangedacht. Maar het streepje moet weldegelijk op de 'c' want anders spreek je het uit Beliets. Terwijl je het uitspreekt als Belietsj (het lijkt alsof het geen verschil heeft, maar het is wel een verschil).

Ik ben er zeker van wat ik zeg; Héél zeker! ;)

Ja, je hebt gelijk. Ik kom zelf ook uit Joegoslavië. En daar geldt niet, "als je een korte klinker hoort, ga je met twee dezelfde medeklinkers door." :D En verder, die ć, is kenmerkend voor mensen die uit de Balkan komen.

Maar Niko hoeft nog niet uit Joegoslavië te komen :duh:

en volgens amerikaanse bladen e.d. spreek je het uit als bellich..bellitsj dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...