Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

heb ook wel leuke feiten van insidegamer.nl die meldt het volgende:

Grand Theft Auto IV bevat ongeveer acht uur aan tussenfilmpjes. Dit is bekend geworden, doordat Rockstar alle filmpjes moest laten zien aan de Engelse keuringsdienst van games, de BBFC.

Het mooie is, dat telkens als je dood gaat tijdens een missie, de dialogen van de tussenfilmpjes kunnen veranderen. Dit wordt random gegenereerd door de engine en dit zorgt ervoor dat filmpjes ook bij een tweede keer kijken, interessant blijven. Het moge wederom duidelijk zijn dat GTA IV tot in de puntjes verzorgd is. Nog een kleine maand wachten en dan is het zover.

Effe een verbetering/toevoeging : Ze hebben ook over sex enzo gezien, je kan mastruberen en je kan gewoon hoertjes op straat vinden en met ze gaan neuken, maar je ziet dat neukgedoe niet, want het wordt wazig :).

Bron??

-Bron?:

Waarschijnlijk zijn verbeelding.

nee het is niet zijn verbeelding. ik heb het ook gelezen.

kijk maar:

http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...-cutscenes.html

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

-Australië krijgt een mildere versie van GTA IV.

Bron

Dat is lullig voor ze dat heeft te maken dat ze daar maar 1 kijkwijzer/gamewijzer hebben die aangeeft dat elk spel voor minimaal 15 jarige gespeeld moet kunnen worden,

Link to comment
Delen op andere websites

Onze minister Hirsch Balling wil een verbod op zware geweldsgames zetten waardoor ie mischien niet eens in nederland uitkomt!

Bron:

http://www.depers.nl/binnenland/179898/Kab...weldsgames.html

(ik lees het tussen de regels door want gta is volgens mij nogal geweldadig)

Maak je niet druk... Hij WIL het, eerst moet het nog besproken worden in de 1e en 2e kamer, etc. En ALS het idee doorgezet wordt, zijn we toch een aantal maanden zoniet jaren verder. Maar even serieus: Ik WIL een verbod op minister Hirsch Balling. Dat ik het wil, zegt niet dat het ook gaat gebeuren. Zo geld het ook voor die levenloze drol.

Link to comment
Delen op andere websites

als hij kind was geweest zou die ook wel zoke kames hebben gekocht. en hij moet niet zeuren want in het echt gebeuren zoke dingen ook.

idd, ipv dat ze daar in denhaag nu echt iets zinnigs gaan doen!! Ze moeten niet zo zeuren!! Zeker GTA IV gaat een goede booste geven aan de ecomonmie :puh: daar gaan er strax zoveel van verkocht worden dat ze over al de spellen 19% BTW vangen! Das een heleboel centjes dus voor die Hirsch Balling, dan kan die weer een loonsverhoging verwachten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

als hij kind was geweest zou die ook wel zoke kames hebben gekocht. en hij moet niet zeuren want in het echt gebeuren zoke dingen ook.

Toen hij kind was, waren er nog geen videogames... En zeker niet zoals deze. En dat is het 'm nou juist denk ik. Echt zo'n levenloze drol die de hele dag vanuit z'n kantoortje naar buiten zit te kijken, is niets gewend. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

als hij kind was geweest zou die ook wel zoke kames hebben gekocht. en hij moet niet zeuren want in het echt gebeuren zoke dingen ook.

idd, ipv dat ze daar in denhaag nu echt iets zinnigs gaan doen!! Ze moeten niet zo zeuren!! Zeker GTA IV gaat een goede booste geven aan de ecomonmie :puh: daar gaan er strax zoveel van verkocht worden dat ze over al de spellen 19% BTW vangen! Das een heleboel centjes dus voor die Hirsch Balling, dan kan die weer een loonsverhoging verwachten :schater:

Hij kan ook accijns gaan heffen.

Link to comment
Delen op andere websites

ff voor de mensen die graag een skimmer of dodo hadden willen zien in Gta IV

al gedacht dat New York het grootste deel van de omgeving vult met wolkenkrabbers?

tegen de tijd dat je opstijgt plak je al tegen zo een ding. Ja, er zijn ghetto's zoals alderney maar toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...