Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Als je iets over een spel te weten komt, kan dat je bevallen of juist helemaal niet. Wat vind je van de feiten? Is het een goed of slecht punt dat GTA IV kleiner wordt als GTA SA? Is New York de ideale plek, of had je nu liever iets anders gezien? Laat je mening hier horen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Ik vind de feiten die tot nu toe bekend zijn erg leuk. Ik vind New York altijd al een mooie stad en Gta4 gaat er dus heel erg op lijken. Ook lijken mij all die ghetto's wel grappig. Dat het kleiner word dan SA vind ik wel leuk want ik werd altijd gek van dat hele eind rijden door het platteland en door de woestijn. Ik vind het veel leuker dat het gewoon 1 stad is. Ook vind het wel chill dat je gewoon zelf mensen op kan bellen enz. Dat van de vliegtuigen is aan de ene kant wel minder maar aan de andere kant is het wel realistischer. Dit word echt een hele goed GTA :eten::sigaar::klap::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige feiten zijn goe dandere niet,! Ik vind het erg balen dat er geen vliegtuigen inzitten en dat hij kleiner is maar als de gebuwen zo mooi zijn afgewerkt, dan is dta niet zo erg! dan geniet je echt als je door de stad loopt(net zoals in NFS MW)! Dus sommige feiten zijn jammer andere niet!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV tot nu toe wel redelijk. Ik vind het wel jammer dat er geen vliegtuigen inzitten. Hopelijk komen er dan wel helicopters in. Dat GTA IV kleiner is dan SanAndreas vind ik niet zo erg. Verder ben ik erg benieuwd wat voor muziek er in zal zitten. Ik denk dat GTA IV wel een goed verhaal gaat krijgen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed topic, zo gaan er veel minder stomme topics aangemaakt worden volgens mij! :klap:

Ik vind het wel spijtig dat het weer in Liberty City is, ben die stad al beu (al heb ik alleen maar GTA III).

Ik wou een helemaal nieuwe stad!

Ook spijtig dat er geen open landschappen gaan zijn, zoals de Desert en de Badlands in San Andreas.

Opzicht vind ik het niet erg dat het kleiner gaat zijn dan San Andreas, want San Andreas is wel héél groot, en daar vind je je weg niet! :clown:

Maar Vice City bijvoorbeeld was dan wel nogal klein.

Ik zou de grootte van San Andreas willen, maar dan bv, zonder de Badlands... :sigaar:

Ook vind ik het niet al te leuk dat het in New York is, omdat het daar altijd druk is, en daar kan je niet goed crossen.

Er zijn veel te veel auto's en file's.

De politie heeft je onmiddellijk door al die opstropingen!

Ik had wel wat beter verwacht van GTA IV. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe vind ik het niet zo super. Er zijn geen vliegtuigen, de map kleiner, er is en maar 1 stad. zoals hanneswasco al zei vind ik new-york zeer jammer, Liberty city is al eens aan de beurt geweest lijkt me saai. Ook erg jammer dat er geen openlandschappen meer zullen zijn als de badlands. Ik had wel beter verwacht eigenlijk

Bewerkt: door gtaIVfan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel spijtig dat er geen vliegtuigen, die kleiner map is niet zo erg (als het 1 stad is merk je dat niet eens). Maar de vliegtuigen waren heel leuk...

tja, als de map kleiner is zijn er misschien geen vliegtuigen nodig omdat je dan te snel van de ene naar de andere kant vliegt. Echt jammer ja, ik vond het echt super in gta SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel spijtig dat er geen vliegtuigen, die kleiner map is niet zo erg (als het 1 stad is merk je dat niet eens). Maar de vliegtuigen waren heel leuk...

tja, als de map kleiner is zijn er misschien geen vliegtuigen nodig omdat je dan te snel van de ene naar de andere kant vliegt. Echt jammer ja, ik vond het echt super in gta SA

Maar wat maakt het uit of het nodig is... Het is toch ook niet nodig om boten te maken omdat je ook via het land kunt, het is ook niet nodig om je te laten inbreken omdat je ook op andere manieren geld kunt verdienen, het is ook niet nodig om er motros of fietsen in te zetten omdat er autos zijn,... Toch vind ik het spijtig

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk merk je het verschil in grootte niet echt. Bij GTA SA is ongeveer de helft van de map woestijn/country. Als deze map nu zo groot is als eenderde van GTA SA en dat allemaal stad is heb je dus een groter stadgebied. Ikzelf vind stad altijd leuker dan land want daar kun je iets doen.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop nog steeds dat dat blad erg fout zit.

En dat Liberty City, Vice City & San Andreas gecombineerd worden.

en er ook vliegtuigen in zitten.

Maar ik denkt tog dat er nog een Dodo of een SKimmer erin zat.

Dodo zat in GTA III = ook 1 stad

Skimmer in GTA VC & VCS = ook 1 stad

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle feiten bijelkaar optelt, zal het erop lijken dat het een goeie spel wordt :Y Het gebied is juist leuk, want dit keer hebben we een echte stad :) Sommigen denken van: Alweer Liberty City, maar het is eigenlijk gewoon New York! Je kan het niet vergelijken met GTA III, want het is een andere stad. Verder krijgt het ook multiplayer en waarschijnlijk een mooie verhaallijn. Een must-have voor de Hardcore GTA-Players onder ons :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de stad kleiner is dan SA... Dat er geen vliegtuigen inzitten, vind ik niet zo erg... Ik hoop gewoon dat de sfeer realistisch is tov het echte New York... Alle andere feiten bekeken... wordt dit wel een topgame!! :eten::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel jammer dat er geen uitgestrekte gebieden woestijn/natuur in zit, dat vond ik altijd het sterke punt van SA. In VCS zat dit ook niet en dat is echt een minpunt. Ik wil gewoon door de bossen kunnen scheuren met m'n Quad of Sanchez en het leger achter me aan. Dat er geen vliegtuigen inzitten is wel begrijpelijk. Als je een 1 stad neemt kan je niet echt uitgebreid vliegen, zeker niet als er veel wolkenkrabbers inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA IV kleiner dan SA zou zijn vind ik wel goed omdat ik bij SA nog niet op elke plek ben geweest omdat het te groot is maar dan wil ook niet dat die zoal VC is want daar ben ik al overal geweest en is TE klein. Dus ik hoop dat hij groter is dan VC. anders is het maar niets!

En over dat GTA IV in New York speelt vind ik zeer goed omdat New York één van de steden zijn met het grootste criminaliteit en ook zeer bekend is in de real life. Dus ik vind het wél goed dat GTA IV afspeelt in NY.

En over de hoofdpersonage, die ziet er goed uit. Maar ik ken hem niet dus is het maar afwachten.

Vliegtuigen, dit is nou één van de feiten die ik niet goed vind omdat je met vliegtuigen veel kunt doen zoals parachute springen,... maar aan de andere kan is het het ook want er word ook vermeld dat er geen vliegtuigen komen omdat het een drukke stad is. Dus druk betekent LEUK !!!!

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...