Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Dat er geen vliegtuigen in zitten maakt me niks uit, in zo'n mooie stad wil je gewoon doorheen rijden.

Dat je mensen op kan bellen maakt me niks uit want wat heb je eraan?

De rest van de feiten zijn :tu:

wat heb je eraan dat je mensen kan opbellen? dat is juist een heel groot deel van het spel :puh: heb je de feiten niet goed gelezen?: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Ik vind in tegenstelling tot veel andere erg jammer dat er geen uitgestrekte landschappen meer in voor gaan komen.. Maar aan de andere kant pas het wel in het realistische beeld wat Rockstar wil produceren. Want uitgestrekte landschappen passen nu eenmaal niet in een grote stad..

Dat er geen vliegtuigen in voorkomen vind ik net als bijna iedereen jammer omdat ik vliegtuigen leuker vind dan helicopters. Met name de besturing..

Dat er mobiele telefoons en internet in voor gaat komen vind ik goed, Het spel moet zich in het heden af gaan spelen dus het pas uitstekend in die sfeer...

Ik heb het idee dat deze GTA een grotere verhaallijn gaat bezitten, dus niet allemaal van die missies voor verschillende maffiabazen. Er komt echt een verhaal aan vast te zitten...

Een paar kleine minpuntjes en een hoop pluspunten.

Link to comment
Delen op andere websites

De lanschappen die weg zijn is wel jammer.

Dat de vliegtuigen weg zijn is minder. ( ook al heb ik weer een puntje hoop omdat in de demo vliegtuigen zijn gezien!)

Moters zijn weer een pluspunt en ook helmen zijn vet.

Verder is bijna alles vet!

Link to comment
Delen op andere websites

De lanschappen die weg zijn is wel jammer.

Dat de vliegtuigen weg zijn is minder. ( ook al heb ik weer een puntje hoop omdat in de demo vliegtuigen zijn gezien!)

Moters zijn weer een pluspunt en ook helmen zijn vet.

Verder is bijna alles vet!

Zal ik dat sprankje hoop even voor je blussen? Ik weet niet welke bron je hebt, maar ik heb zelf nergens iets gelezen of gehoord over vliegtuigen in een demo. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt want ben een tijdje niet online geweest. Maar zelfs als ze er in zitten, gwa er dan maar gewoon van uit dat het net als in Vice City gewoon models zijn die een vaste baan hebben, puur om het vliegveld en luchtruim wat aan te kleden. Ga er maar niet van uit dat je ze zelf kunt besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sfeer slecht het is een koude , vergelijk de trailer van gta sa eens met gta 4 en je zult zien in gta sa is er veel meer sfeer en gangsta style :dans: de vorige trailers van vorige gta's waren aantrekkelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Plus punt van hier is gewoon hoe realistisch de autos zijn, de motors, dat je moet betalen voor tolhuisjes, en niet zomaar kan door rijden of what ever.

Minpunt is dat iedereen maar zeikt over San Andreas

Het was gewoon een goed spel ,alleen nadat iedereen dit heeft gezien is iedereen anti S.A.?

San Andreas had degelijk minpunten maar het was goed te doen.

Bewerkt: door On Tour
Link to comment
Delen op andere websites

De lanschappen die weg zijn is wel jammer.

Dat de vliegtuigen weg zijn is minder. ( ook al heb ik weer een puntje hoop omdat in de demo vliegtuigen zijn gezien!)

Moters zijn weer een pluspunt en ook helmen zijn vet.

Verder is bijna alles vet!

Zal ik dat sprankje hoop even voor je blussen? Ik weet niet welke bron je hebt, maar ik heb zelf nergens iets gelezen of gehoord over vliegtuigen in een demo. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt want ben een tijdje niet online geweest. Maar zelfs als ze er in zitten, gwa er dan maar gewoon van uit dat het net als in Vice City gewoon models zijn die een vaste baan hebben, puur om het vliegveld en luchtruim wat aan te kleden. Ga er maar niet van uit dat je ze zelf kunt besturen.

Er zijn wel vliegtuigen gezien in een demo. In de demo die een aantal journalisten laatst op de E3 kregen te zien.

Maar inderdaad, ze zagen ze alleen maar in de lucht vliegen..en bij in 3 vice city zag je ze ook en kon je ook niet in vliegtuigen behalve dat gare watervliegtuigje. Het is gewoon logisch dat er vliegtuigen te zien zijn, dat maakt het spel realistischer, en het zou het vliegveld een beetje raar maken als er geen vliegtuigen daar zouden zijn die daar opstijgen en landen.

Link to comment
Delen op andere websites

-De multiplayermode zal een online co-op bevatten, over een split-screen werd niets gezegd.

-Politie zal ook zogenaamde K9-units hebben, dus agenten met politiehonden.

-Naarmate je meer wapens koopt van Jaccob, zal je er ook meer unlocken. De munitiewinkel is er nog steeds.

-Je zal je "body-armor" deze keer visueel kunnen bekijken.

-Multiplayermode wordt geactiveerd door je GSM.

-Het duik-en-dekking-zoeken-systeem is net als in Gears of War.

-Je kan winkels beroven.

-Alle singleplayer-missies zijn af, nu werken ze nog aan de multiplayer.

-Hoe meer details er vrijgegeven worden, hoe duidelijker het blijkt dat GTA IV het free-roaming gamelandschap grondig doorheen zal schudden.

>>> Door PatrickW: Verplaatst naar reactietopic feiten, nadat deze info aan feiten topic is toegevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je aan deze informatie, het is gebruikelijk dit soort dingen van duidelijk bronvermelding te voorzien, en in dat geval zal ik het verplaatsen naar het feiten topic.

Dus graag even een bron toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je even een volledige bron geven. Het enige wat ik op die site kan vinden wat er een beetje op lijkt is dit. Waar totaal andere feitjes worden bespreken die al bekend waren op GTAGames.nl

Tevens linkt die website weer als bron naar Gamers-creed die weer doorverwijst naar een artikel in OXM.

Een bron van een bron van een bron is niet zo betrouwbaar. Daarom kijk ik ook altijd naar het origineel voordat ik wat post om te bekijken of het wel betrouwbaar is.

Kortom kom even met een echte bron anders kan dit topic denk dicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Op beide websites staat dat het uit het Duitse tijdschrift Games Aktuell komt. Wel zo netjes om dat te vermelden.

Misschien kan iemand die dicht bij de grens of net over de grens (of gewoon in een hele grote bladen zaak) kijken of er nog meer interessante dingen in het tijdschrift staan en of het artikel enigszins betrouwbaar is. Heb namelijk nog nooit van dit blad gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...