Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Mensen vallen als ze dood zijn niet hetzelfde neer.

170110301720070816194906.jpg

Kijk rechts.

Of die mensjes doen alsof ze dood zijn.

dat komt omdat ze werken met endorphin een software waardoor mensen echt door de lucht vliegen of vallen. je kan het ook een beetje rackdoll noemen. dat je niet een voorgeprogameerde beweging krijgt te zien. ga voor meer informatie naar http://www.naturalmotion.com

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen vallen als ze dood zijn niet hetzelfde neer.

170110301720070816194906.jpg

Kijk rechts.

Of die mensjes doen alsof ze dood zijn.

dat komt omdat ze werken met endorphin een software waardoor mensen echt door de lucht vliegen of vallen. je kan het ook een beetje rackdoll noemen. dat je niet een voorgeprogameerde beweging krijgt te zien. ga voor meer informatie naar http://www.naturalmotion.com

Dat programma heb ik ook en maak ik ook simulaties mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen vallen als ze dood zijn niet hetzelfde neer.

170110301720070816194906.jpg

Kijk rechts.

Of die mensjes doen alsof ze dood zijn.

dat komt omdat ze werken met endorphin een software waardoor mensen echt door de lucht vliegen of vallen. je kan het ook een beetje rackdoll noemen. dat je niet een voorgeprogameerde beweging krijgt te zien. ga voor meer informatie naar http://www.naturalmotion.com

Dat programma heb ik ook en maak ik ook simulaties mee.

goed zo dan weet je gelijk wat een kwaliteit de nieuwe gta krijgt :puh:

P.S. dat programma heb ik ook maar het is mij te complex om dat helemaal te gaan maken (ik snap er de balle van omdat ik toch nooit de tijd ervoor neem) en nu stoppen we weer anders dwalen we af ;)

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen vallen als ze dood zijn niet hetzelfde neer.

170110301720070816194906.jpg

Kijk rechts.

Of die mensjes doen alsof ze dood zijn.

Bron : www.enregistrersous.com

dat ze niet hetzelfde doodvallen was al lang bekend, omdat gta 4 gebruikt maakt van euphoria is elke val nooit hetzelfde.

en dat plaatje mag niet, zit copyright op van Play Magazine en is afkomstig van de dvd die je bij dat blad kreeg en mag dus niet vrij worden verspreid op internet. hetzelfde als een scan is het eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kleine nieuwe details uit de Game Informer van September:

- De journalisten van het blad zagen de mensen op straat realistische dingen doen, zoals een krant kopen uit een automaat, en op een hoekje van de straat komen mensen bij elkaar voor een sigaret en een praatje. Je kan zelfs het geluid van de aansteker horen als iemand een sigaret op steekt.

- Niet elke taxi stopt voor je als je er bijvoorbeeld naar fluit om te laten merken dat je een lift nodig heb, waar Niko dan ook echt (boos) op reageerd. Als je in de taxi zit kan je zoals eerder gezegd het dubbele van de rit betalen om te zorgen dat de chauffeur 2 keer zo hard rijdt. Dit kun je ook echt zien in het spel dat hij flink door rijdt en op de toeter drukt om zich een weg door het verkeer te maken.

- Je moet met Little Jacob eerst een relatie opbouwen voor je echt wapens bij hem kan kopen..de ammunation winkels zijn echt verleden tijd en zullen niet in gta 4 zitten.

- GTA 4 zal echt een werkende kalender hebben, die opgebroken is in echte dagen van de week. Zo was bij de demo die GI kreeg te zien het sollicitatie gesprek in het spel op donderdag middag.

- De wanted level sterren worden nog wel gebruikt (maximaal 6), maar nu wordt er gewerkt met een zoek radius (zoals bladen eerder hebben beschreven) die grote wordt naarmate je wanted level/grotere misdaad stijgt

- Niko kan zoals eerder gemeld schuilen achter objecten. Deze objecten (afhangend aan het materiaal) kunnen ook kapot worden geschoten.

- De journalisten zagen een multiplayer optie in het telefoon menu (is al eerder gezien)

dit was het weer! niet groot nieuws oid, maar toch weer een klein zoethoudertje :puh:

Ik vind het erg leuk dat jij altijd de nieuwtjes zo samenvat! Ik kijk er altijd naar uit om ze te lezen! ;) bedankt! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

- GTA 4 zal echt een werkende kalender hebben, die opgebroken is in echte dagen van de week. Zo was bij de demo die GI kreeg te zien het sollicitatie gesprek in het spel op donderdag middag.

Prachtig nieuws dit! Er zijn weken dus ook maanden dus ook seizoenen!? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

- GTA 4 zal echt een werkende kalender hebben, die opgebroken is in echte dagen van de week. Zo was bij de demo die GI kreeg te zien het sollicitatie gesprek in het spel op donderdag middag.

Prachtig nieuws dit! Er zijn weken dus ook maanden dus ook seizoenen!? :tu:

ja daar lijkt het wel op hè.. als er echt tijd voorbij gaat dan zou je denken dat de seizoenen ook zullen veranderen. zou wel super vet zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

- GTA 4 zal echt een werkende kalender hebben, die opgebroken is in echte dagen van de week. Zo was bij de demo die GI kreeg te zien het sollicitatie gesprek in het spel op donderdag middag.

Prachtig nieuws dit! Er zijn weken dus ook maanden dus ook seizoenen!? :tu:

ja daar lijkt het wel op hè.. als er echt tijd voorbij gaat dan zou je denken dat de seizoenen ook zullen veranderen. zou wel super vet zijn :puh:

Hopelijk sneew dan in de Winter _O_

Link to comment
Delen op andere websites

- GTA 4 zal echt een werkende kalender hebben, die opgebroken is in echte dagen van de week. Zo was bij de demo die GI kreeg te zien het sollicitatie gesprek in het spel op donderdag middag.

Prachtig nieuws dit! Er zijn weken dus ook maanden dus ook seizoenen!? :tu:

ja daar lijkt het wel op hè.. als er echt tijd voorbij gaat dan zou je denken dat de seizoenen ook zullen veranderen. zou wel super vet zijn :puh:

Hopelijk sneew dan in de Winter _O_

ja en dat je dan sneeuwballen kan gooien op auto's en voetgangers

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...