Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Ik vind New York de perfecte plek voor Gta IV.

Hopelijk worden de details van 'Wel Shotgun dragen, Geen mensen slaan' wat beter.

Zeker als een stad als New York.

Wel jammer tot er geen vliegtuigen inzitten, Dat vind ik altijd het leukste aan GTA.

Kleiner vind ik nu wat minder erg, aangezien ik de 'Scans' bekeken hebt.

Ziet er onwijs mooi uit, Alleen ik zie mezelf er niet lopen. Kijken vind ik tot nu nog het leukst.

Waar ik wel benieuwt naar ben, In de trailer zie je heel veel mensen lopen.

Wat gebeurt er als je in die menigte van mensen gaat schieten? Gaan ze weer als een debiel rennen.

Of komt nu heel gauw de politie in actie.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik wel benieuwt naar ben, In de trailer zie je heel veel mensen lopen.

Wat gebeurt er als je in die menigte van mensen gaat schieten? Gaan ze weer als een debiel rennen.

Of komt nu heel gauw de politie in actie.

Ik denk van beide een beetje... Mensen zullen rennen, misschien verstoppen als er iets staat... Maar de politie zal zeker in actie schieten!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik wel benieuwt naar ben, In de trailer zie je heel veel mensen lopen.

Wat gebeurt er als je in die menigte van mensen gaat schieten? Gaan ze weer als een debiel rennen.

Of komt nu heel gauw de politie in actie.

Ik denk van beide een beetje... Mensen zullen rennen, misschien verstoppen als er iets staat... Maar de politie zal zeker in actie schieten!

Ik hoop dat je ook binnen in ruimtes kan komen met mensen, bijv. in een bank, en wanneer je dan schiet dat ze zich allemaal op de grond laten vallen en hun handen op hun hoofd doen. Dat zou ik namelijk doen :D Zou heel realistisch zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las net de info op http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47935 dat er oa geen vliegtuigen zouden zijn enz, maar die info slaat toch nergens op, het is toch niet door R* bevestigd ofwel?

En verder zie ik op http://www.ps3party.nl/nieuws/item/33313/ helemaal niks over die vliegtuigen, en ok ookal zou het er staan is het toch waarscheinlijk onzin... toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las net de info op http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47935 dat er oa geen vliegtuigen zouden zijn enz, maar die info slaat toch nergens op, het is toch niet door R* bevestigd ofwel?

En verder zie ik op http://www.ps3party.nl/nieuws/item/33313/ helemaal niks over die vliegtuigen, en ok ookal zou het er staan is het toch waarscheinlijk onzin... toch?

Zeg ik ook al de hele tijd... Wacht nog gewoon de info van Rockstar Games af! Das tenminste officiëel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop nog steeds dat dat blad erg fout zit.

En dat Liberty City, Vice City & San Andreas gecombineerd worden.

en er ook vliegtuigen in zitten.

Maar ik denkt tog dat er nog een Dodo of een SKimmer erin zat.

Dodo zat in GTA III = ook 1 stad

Skimmer in GTA VC & VCS = ook 1 stad

Het blad kan niet fout zitten. Het heeft toch ook alle screens van GTA4 en die zijn allemaal echt. Dat van dat combineren kan al; helemaal niet. VC en SA waren van een vorige era. Die hebben voor de rest niks meer met GTA4 te maken. En voordat je zegt dat Liberty city ook van een vorige era is, moet je weten dat de NY uit GTA4 niks tot bijna niks van vergelijking zal hebben met de NY uit GTA3. Het wordt dus opnieuw opgebouwd. Vandaar dat zij het gerust nog een in hun nieuwe era kunnen gebruiken. Wacht maar. Na een half uurtje spelen ben je het van die vliegtuigen meteen vergeten. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zeggen ze dat van die vliegtuigen wel om ons ongerust te maken, en dan zal je zien alsie uitkomt, dat er juist heel veel en hele mooie vliegtuigen inzitten, en de stad (steden) supergroot is (zijn).

you never know...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zeggen ze dat van die vliegtuigen wel om ons ongerust te maken, en dan zal je zien alsie uitkomt, dat er juist heel veel en hele mooie vliegtuigen inzitten, en de stad (steden) supergroot is (zijn).

you never know...

ik denk toch niet dat ze zoiets zouden proberen

Verder vind ik dat van die vliegtuigen wat jammer, maar niet jammer als de stad echt interactief is, b.v. dat je rustig door de stad loopt en er gebeurd opeens een straatoverval en je kan kiezen om je geld af te geven of om aan te vallen zou wel leuk zijn. en als je in meer dan 100 vrije interieuren kan gaan, zal dit allemaal wel goed komen. wat ik wel jammer zou vinden Geen vliegtuigen = geen hidden interiors? Want zover ik weet werden hidden interiors enkel gevonden met behulp van heli, vliegtuig of jetpack ( gta III= Dodo , vice city = sparrow, gta san andreas = jetpack)

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind het jammer dat het kleiner is en geen vliegtuigen maar voor de rest vind ik het beter. :bier:

En de mensen die zeggen alweer liberty city dat vind ik dom want het is een hele andere stad met alleen dezelfde naam :duh:

Even over het bericht van hierboven over die hidden interieurs.

De hidden interieurs zijn gevonden met de jetpack en heli en de heli zit er wel in en de jetpack is nog niet zeker dus :eten:

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vliegtuigen niet zo erg, eerst wel maar nu niet! Als je de graphics ziet! Nu maar hopen dat hij op de PC uitkomt, ik heb geen X360 en pS3 en ben dat ook niet van plan te kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Geen vliegtuigen in GTA IV brengt iniedergeval wel de nodige commotie, en publiciteit mee. Dat is iniedergeval mooi meegenomen voor R*. Maar toch denk ik niet dat R* daarom beweerd dat in GTA IV geen vliegtuigen zitten. We zullen het gewoon moeten accepteren, kleinere map, geen vliegtuigen. Het is niet anders...... Ik persoonlijk ervaar dat als een groot gemis, maar zal GTA hierom absoluut niet minder leuk gaan vinden, zeer zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het eerst best jammer dat IV kleiner is dan SA en dat er geen vliegtuigen meer inzitten, maar de screens en de huidige feiten maken alles weer goed. ^_^

Graphics zijn gewoon top, de mogelijkheden...

Wat mij betreft kan het gewoon niet beter!

Link to comment
Delen op andere websites

'k Vind het jammer dat het spel zich afspeelt in new york. Het had nog zoveel meer sfeer kunnen hebben indien het zich in een warme, miami-achtige stad had afgespeeld. NY is volgens mij net iets te donker. Waarom vinden vele gta-fans VC tot op heden het beste van alle GTA's? Omdat het zonnige en tropische Vice nog net iets meer had dan een stad als NY.

Maarja, zo'n grote ramp is 't nu ook niet eh. Zal nog altijd wreeeed tof worden (zeker met de verstrengde LCPD - I love it :dans: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...