PSVer Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Nog een Feit... Clucking Bell is ook aanwezig in GTA IV (Liberty City) Op deze screen zie je op de achtergrond reclame van Clucking Bell en helemaal rechts zie je een grote bell waar clucking bell op staat.. dit is waarschijnlijk de ingang. Of je Clucking Bell kunt betreden is nog onbekend. was al bekend Mensen, mensen, waarom spammen! POST ALLEEN FEITEN LOLZZ @@@ Doet het dan zelf ook niet, reacties kunnen worden gegeven in het Reactietopic Feiten Hoe moet ik dan tegen hun zegen?! LOL Een PM sturen misschien? Dus nu even Ontopic Nieuwe screen(hoop ik): Bewerkt: 5 februari 2008 door PSVer Reageren
wtc Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Nog een Feit... Clucking Bell is ook aanwezig in GTA IV (Liberty City) Op deze screen zie je op de achtergrond reclame van Clucking Bell en helemaal rechts zie je een grote bell waar clucking bell op staat.. dit is waarschijnlijk de ingang. Of je Clucking Bell kunt betreden is nog onbekend. was al bekend Mensen, mensen, waarom spammen! POST ALLEEN FEITEN LOLZZ @@@ Doet het dan zelf ook niet, reacties kunnen worden gegeven in het Reactietopic Feiten Hoe moet ik dan tegen hun zegen?! LOL Een PM sturen misschien? Dus nu even Ontopic Nieuwe screen(hoop ik): Ok hou er ALLEMAAL mee op!! (Ja ookal quote ik nu ook ja ) Reageren
PSVer Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Je hoef niet elke keer te zeggen dat wij moeten kappen. Dat hebben ze al drie keer gezegt. Dus jouw bericht van jou is ook een spam. Volgens mij heb ik nog een nieuwe screen: Reageren
Jozz Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2328 hier staan alle nieuwe screens Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Oh nee, van die wasted-systeem Ik wil systeem van vice sity stories. Als ik dood dan kan ik wapens kopen. Reageren
L-Yah Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Oh nee, van die wasted-systeem Ik wil systeem van vice sity stories. Als ik dood dan kan ik wapens kopen. Ben er eigelijk wel blij mee, in GTAVCS was het helemaal geen probleem meer om dood te gaan of opgepakt te worden, terwijl dat in het echt natuurlijk wel zo is, dus lijkt mij een goed punt dat dat niet meer kan. Die nieuwe screenshots zijn trouwens echt zo BOT!! Reageren
MarXmaN Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Die nieuwe screenshots zijn trouwens echt zo BOT!! Duits blad he Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Nieuwe feiten uit een preview van het Duitse computerblad Computerbild-Spiele:- De omgeving is veel interactiever, denk aan kogelgaten etc. Wauw! Reageren
nationalist Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik wist wel dat GTA IV zich in 2008 gaat afspelen Reageren
L-Yah Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Iemand al opgevallen dat bij de screen waar niko over de loop van zn ak-47 kijkt, er allemaal bloedspetters op de camera zitten (á la vice city style) Reageren
-IV- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nieuwe feiten uit een preview van het Duitse computerblad Computerbild-Spiele:- De omgeving is veel interactiever, denk aan kogelgaten etc. Wauw! En kijk ook eens naar de voorste ruit, het was mij nog niet opgevallen dat het raam vuil ziet waar de ruitenwisser nie kan komen! Reageren
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nieuwe feiten uit een preview van het Duitse computerblad Computerbild-Spiele:- De omgeving is veel interactiever, denk aan kogelgaten etc. Wauw! En kijk ook eens naar de voorste ruit, het was mij nog niet opgevallen dat het raam vuil ziet waar de ruitenwisser nie kan komen! dat zou kunnen betekenen dat er een carwash in komt ( zeker en vast ,maar zou hij werken ) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ohja, Games Master UK meldde nog dat de map net zoals bij de vorige Gta's niet vanaf het begin helemaal te verkennen is. Delen van de stad zijn afgesloten, de bruggen zijn namelijk buiten werking wegens een dreiging van een terroristische aanslag. De War on Terror heeft dus blijkbaar een grotere invloed in het verhaal dan eerst door Rockstar werd gezegd. En trouwens, weet niet of ik dit als is heb gepost, grappig feitje: Als je een harde aanrijding hebt kun je door de voorruit heen vliegen (net als in Saints Row), en bij wat hardere botsingen in de auto gaat er ook wat health af. kijk, mooi om te horen . bij driver was het soms wel vet irri dat als je een grote klap maakt dat hij dood was terwijl je auto maar 1 klein dukje had lijkt me echt humor als je door de voorruit heen vliegt xD. of als 2 voetgangers een botsing maken waardoor ze alle 2 uit de auto schieten xD Ik denk dat ze nu ook met meer materiaal komen als er een ongeluk is. maar je zal ook wel vet dikke boete krijgen als je de politie belt en er is niks aan de hand op dat moment xD Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ohja, Games Master UK meldde nog dat de map net zoals bij de vorige Gta's niet vanaf het begin helemaal te verkennen is. Delen van de stad zijn afgesloten, de bruggen zijn namelijk buiten werking wegens een dreiging van een terroristische aanslag. De War on Terror heeft dus blijkbaar een grotere invloed in het verhaal dan eerst door Rockstar werd gezegd. En trouwens, weet niet of ik dit als is heb gepost, grappig feitje: Als je een harde aanrijding hebt kun je door de voorruit heen vliegen (net als in Saints Row), en bij wat hardere botsingen in de auto gaat er ook wat health af. kijk, mooi om te horen . bij driver was het soms wel vet irri dat als je een grote klap maakt dat hij dood was terwijl je auto maar 1 klein dukje had lijkt me echt humor als je door de voorruit heen vliegt xD. of als 2 voetgangers een botsing maken waardoor ze alle 2 uit de auto schieten xD Ik denk dat ze nu ook met meer materiaal komen als er een ongeluk is. maar je zal ook wel vet dikke boete krijgen als je de politie belt en er is niks aan de hand op dat moment xD Nee denk niet dat je een boete krijgt voor zulke dingen Wel als nu de politie achter je aan zit als je iets hebt gedaan wat niet zo ernstig is, zullen ze niet op je schieten maar je achter na rennen, dan kan jij kiezen om of weg te rennen, of ze neer te schieten (natuurlijk), onderneem je geen actie dan zal Niko automatisch zijn handen om hoog doen en word hij gearresteerd. En bij botsingen e.d. kun je nu ook duidelijk de schade zien aan de muurtjes e.d. die je onderweg hebt geraakt Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Als je bij het lopen/rennen x sneller moet indrukken dan kan je toch niet tegelijk richten schieten en dan ook nog snel x indrukken. ik hoop dat je je controls zelf kan instellen of dat ze dit nog gaan veranderen. Je moet X snel indrukken voor het sprinten, net als dat bij de oude gta's moest. Tijdens het sprinten kan je denk ik sowieso niet schieten dus maakt dat niet echt uit. En X ingedrukt houden tijdens het schieten moet wel gewoon kunnen, je hebt namelijk auto-aim, dus je kan auto lock-on gebruiken en dan als je wilt nog met de rechterstick preciezer mikken om bepaalde lichaamsdelen te raken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.