Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Ohja, Games Master UK meldde nog dat de map net zoals bij de vorige Gta's niet vanaf het begin helemaal te verkennen is. Delen van de stad zijn afgesloten, de bruggen zijn namelijk buiten werking wegens een dreiging van een terroristische aanslag. De War on Terror heeft dus blijkbaar een grotere invloed in het verhaal dan eerst door Rockstar werd gezegd.

En trouwens, weet niet of ik dit als is heb gepost, grappig feitje: Als je een harde aanrijding hebt kun je door de voorruit heen vliegen (net als in Saints Row), en bij wat hardere botsingen in de auto gaat er ook wat health af.

kijk, mooi om te horen :D . bij driver was het soms wel vet irri dat als je een grote klap maakt dat hij dood was terwijl je auto maar 1 klein dukje had :ch:

lijkt me echt humor als je door de voorruit heen vliegt xD. of als 2 voetgangers een botsing maken waardoor ze alle 2 uit de auto schieten xD

Ik denk dat ze nu ook met meer materiaal komen als er een ongeluk is. maar je zal ook wel vet dikke boete krijgen als je de politie belt en er is niks aan de hand op dat moment xD

Nee denk niet dat je een boete krijgt voor zulke dingen :puh:

Wel als nu de politie achter je aan zit als je iets hebt gedaan wat niet zo ernstig is, zullen ze niet op je schieten maar je achter na rennen, dan kan jij kiezen om of weg te rennen, of ze neer te schieten (natuurlijk), onderneem je geen actie dan zal Niko automatisch zijn handen om hoog doen en word hij gearresteerd.

En bij botsingen e.d. kun je nu ook duidelijk de schade zien aan de muurtjes e.d. die je onderweg hebt geraakt :puh:

maar hopen dat die schade altijd zal blijven, dat als je er weg gaat, en later terug komt dat eht er nog is, of dat je mannetjes het ziet herstellen,

en schockwave jij zei: of dat voetgangers tegen elkaar opknallen waardoor ze door auto heen vliegen, maar als ze in de auto zitten zijn het toch geen voetgangers meer :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Ohja, Games Master UK meldde nog dat de map net zoals bij de vorige Gta's niet vanaf het begin helemaal te verkennen is. Delen van de stad zijn afgesloten, de bruggen zijn namelijk buiten werking wegens een dreiging van een terroristische aanslag. De War on Terror heeft dus blijkbaar een grotere invloed in het verhaal dan eerst door Rockstar werd gezegd.

En trouwens, weet niet of ik dit als is heb gepost, grappig feitje: Als je een harde aanrijding hebt kun je door de voorruit heen vliegen (net als in Saints Row), en bij wat hardere botsingen in de auto gaat er ook wat health af.

kijk, mooi om te horen :D . bij driver was het soms wel vet irri dat als je een grote klap maakt dat hij dood was terwijl je auto maar 1 klein dukje had :ch:

lijkt me echt humor als je door de voorruit heen vliegt xD. of als 2 voetgangers een botsing maken waardoor ze alle 2 uit de auto schieten xD

Ik denk dat ze nu ook met meer materiaal komen als er een ongeluk is. maar je zal ook wel vet dikke boete krijgen als je de politie belt en er is niks aan de hand op dat moment xD

Nee denk niet dat je een boete krijgt voor zulke dingen :puh:

Wel als nu de politie achter je aan zit als je iets hebt gedaan wat niet zo ernstig is, zullen ze niet op je schieten maar je achter na rennen, dan kan jij kiezen om of weg te rennen, of ze neer te schieten (natuurlijk), onderneem je geen actie dan zal Niko automatisch zijn handen om hoog doen en word hij gearresteerd.

En bij botsingen e.d. kun je nu ook duidelijk de schade zien aan de muurtjes e.d. die je onderweg hebt geraakt :puh:

maar hopen dat die schade altijd zal blijven, dat als je er weg gaat, en later terug komt dat eht er nog is, of dat je mannetjes het ziet herstellen,

en schockwave jij zei: of dat voetgangers tegen elkaar opknallen waardoor ze door auto heen vliegen, maar als ze in de auto zitten zijn het toch geen voetgangers meer :duh:

Jah sorry, bedoelde inplaats van voetgangers de automobilisten :duh: , maar je wel weet wat ik bedoel... :Y

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik 't gemist of heeft gewoon nog niemand dit geplaatsd? Nou mocht het al wel ergens staan, verwijder dit dan en verwijs mij er even naartoe aub.

Nieuwe feiten namelijk uit PSM3 en Games Master:

  • De eerste PS3-versie is gepreviewed.
  • Hoe sneller je X achter elkaar indrukt, hoe sneller je rent. Niko lijkt nooit moe te worden.
  • Bij botsingen terwijl je op de motor zit kan je helm afvallen. Deze zie je dan op de grond terecht komen.
  • Flinke branden zullen delen van de stad permanent kunnen verwoesten en/of schaden.
  • Missie genaamd "To Live and Die in Alderney", dat het tweede deel is van "Truck Hustle"
  • De 2e missie heet "Jamaican Heat" en is een soort tutorial voor het nieuwe target/cover systeem.
  • Met je mobiel kun je politie/brandweer/ambulance bellen
  • Er zijn 18 radiostations in GTA IV, waaronder één Russisch. Allen kunnen worden beluisterd via je mobiele telefoon.
  • foto's, genomen met je mobiel, kun je uploaden op de politie computer
  • Je health wordt weergegeven door een groen halfrond cirkeltje aan de linkerkant van de radar. Je armor wordt weergegeven aan de rechterkant met een halfrond cirkeltje.
  • Je krijgt health erbij door te rusten, te eten of door medical kits te gebruiken.
  • In een taxi kun je de bestuurder vragen van radiozender te veranderen (met je D-pad links of rechts)
  • De Lincoln Tunnel heet in GTA IV de 'Booth Tunnel'

Informatie staat al de hele dag online op GTA4.net

Yeah een link naar 2pac!!

(Heeft een nummer To Live and Die in L.A.)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik 't gemist of heeft gewoon nog niemand dit geplaatsd? Nou mocht het al wel ergens staan, verwijder dit dan en verwijs mij er even naartoe aub.

Nieuwe feiten namelijk uit PSM3 en Games Master:

  • De eerste PS3-versie is gepreviewed.
  • Hoe sneller je X achter elkaar indrukt, hoe sneller je rent. Niko lijkt nooit moe te worden.
  • Bij botsingen terwijl je op de motor zit kan je helm afvallen. Deze zie je dan op de grond terecht komen.
  • Flinke branden zullen delen van de stad permanent kunnen verwoesten en/of schaden.
  • Missie genaamd "To Live and Die in Alderney", dat het tweede deel is van "Truck Hustle"
  • De 2e missie heet "Jamaican Heat" en is een soort tutorial voor het nieuwe target/cover systeem.
  • Met je mobiel kun je politie/brandweer/ambulance bellen
  • Er zijn 18 radiostations in GTA IV, waaronder één Russisch. Allen kunnen worden beluisterd via je mobiele telefoon.
  • foto's, genomen met je mobiel, kun je uploaden op de politie computer
  • Je health wordt weergegeven door een groen halfrond cirkeltje aan de linkerkant van de radar. Je armor wordt weergegeven aan de rechterkant met een halfrond cirkeltje.
  • Je krijgt health erbij door te rusten, te eten of door medical kits te gebruiken.
  • In een taxi kun je de bestuurder vragen van radiozender te veranderen (met je D-pad links of rechts)
  • De Lincoln Tunnel heet in GTA IV de 'Booth Tunnel'

Informatie staat al de hele dag online op GTA4.net

Yeah een link naar 2pac!!

(Heeft een nummer To Live and Die in L.A.)

Lijkt mij eerder een link naar de gelijknamige film, lijkt mij dat een missie meer te doen heeft met een film of scene uit een film, als een liedje zonder echt verhaal erin...

Link to comment
Delen op andere websites

Paar nieuwtjes uit een preview van Kotaku: http://kotaku.com/354714/gta-iv-reinventing-a-world

- Een soort driehoekje zoals bij SA laat de hoeveelheid health zien van degene waarop je op dat moment lock-on hebt.

- Geen Co-op multiplayer

- Nadat ze een helicopter hadden neergehaald met 3 wanted stars kwam deze achievement melding op het scherm:

"ONE MAN ARMY ACHIEVEMENT UNLOCKED", degene van Rockstar die de demo speelde haalde snel het bericht weg. (was dus blijkbaar niet de bedoeling dat de verslaggevers dit zagen :puh: )

- Je hebt in GTA 4 ook een soort slowmotion modus camera die je elk moment in werking kan laten gaan, om bijvoorbeeld snel door druk verkeer heen te rijden zonder overal tegen aan te botsen.

Echt een tegenvaller.

Wat een blunder, maar we weten teminste dat de Achievements klaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

mischien een domme vraag want ik ben nog niet zo lang een online player

wat is >CO-OP< multiplayer?

Dat is als je een missie speelt. Dan kan je het met z'n tweeën spelen om de missie te halen. Dus via Online Modus. Daarom vond ik het een tegenvaller. Bij Halo 3 was dat wel handig. Dat vond ik ook jammer bij CoD4.. Een grote minpunt.

Link to comment
Delen op andere websites

mischien een domme vraag want ik ben nog niet zo lang een online player

wat is >CO-OP< multiplayer?

Dat is als je een missie speelt. Dan kan je het met z'n tweeën spelen om de missie te halen. Dus via Online Modus. Daarom vond ik het een tegenvaller. Bij Halo 3 was dat wel handig. Dat vond ik ook jammer bij CoD4.. Een grote minpunt.

COOP staat voor cooperation, of ook wel samenwerking,

en dit vraag je niet in feiten forum, pm iemand, of begin topic, of ga naar recatie topic feiten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...