Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

mischien een domme vraag want ik ben nog niet zo lang een online player

wat is >CO-OP< multiplayer?

Dat is als je een missie speelt. Dan kan je het met z'n tweeën spelen om de missie te halen. Dus via Online Modus. Daarom vond ik het een tegenvaller. Bij Halo 3 was dat wel handig. Dat vond ik ook jammer bij CoD4.. Een grote minpunt.

Co-op hoeft niet alleen online te zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Paar nieuwtjes uit een preview van Kotaku: http://kotaku.com/354714/gta-iv-reinventing-a-world

- Een soort driehoekje zoals bij SA laat de hoeveelheid health zien van degene waarop je op dat moment lock-on hebt.

- Geen Co-op multiplayer

- Nadat ze een helicopter hadden neergehaald met 3 wanted stars kwam deze achievement melding op het scherm:

"ONE MAN ARMY ACHIEVEMENT UNLOCKED", degene van Rockstar die de demo speelde haalde snel het bericht weg. (was dus blijkbaar niet de bedoeling dat de verslaggevers dit zagen :puh: )

- Je hebt in GTA 4 ook een soort slowmotion modus camera die je elk moment in werking kan laten gaan, om bijvoorbeeld snel door druk verkeer heen te rijden zonder overal tegen aan te botsen.

Echt een tegenvaller.

Wat een blunder, maar we weten teminste dat de Achievements klaar zijn.

Dat is echt een tegenvaller =/

Ik had op zijn minst een Co-op multiplayer maar blijkbaar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

- Ze zeggen ook dat je beter maar 2 weken vrij kan nemen, want ze zeggen dat het zo lang zal duren om dit enorme spel helemaal te kunnen zien.

Nou als de game in de winkel komt dan is er net vakantie. Dus heel de vakantie dan maar.

Link to comment
Delen op andere websites

er is weer een nieuwe screen opgedoken,

hij lijkt in eerste instantie op een foto uit de derde trailer maar dat blijkt niet zo te zijn

post-79408-1203251972.jpg

Bron: www.gta4.net

zij hadden hem weer gevonden van www.gamespot.com

gta4.net zegt dat ze proberen om een grotere versie van de screen te krijgen maar dat moeten we nog even afwachten

gr. thagtaking

Ze hebben die screen op Gamespy.com gevonden, niet Gamespot.

Link to comment
Delen op andere websites

er is weer een nieuwe screen opgedoken,

hij lijkt in eerste instantie op een foto uit de derde trailer maar dat blijkt niet zo te zijn

post-79408-1203251972.jpg

Bron: www.gta4.net

zij hadden hem weer gevonden van www.gamespot.com

gta4.net zegt dat ze proberen om een grotere versie van de screen te krijgen maar dat moeten we nog even afwachten

gr. thagtaking

Ze hebben die screen op Gamespy.com gevonden, niet Gamespot.

Dat zegt hij toch ook niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

er is weer een nieuwe screen opgedoken,

hij lijkt in eerste instantie op een foto uit de derde trailer maar dat blijkt niet zo te zijn

post-79408-1203251972.jpg

Bron: www.gta4.net

zij hadden hem weer gevonden van www.gamespot.com

gta4.net zegt dat ze proberen om een grotere versie van de screen te krijgen maar dat moeten we nog even afwachten

gr. thagtaking

Ze hebben die screen op Gamespy.com gevonden, niet Gamespot.

Dat zegt hij toch ook niet :duh:

klopt bartsimpson had wel gelijk ik had mijn bericht bewerkt nu staat het goed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city is ook weer van de patij (ik weet niet of dit al bekend was) mischien word de 4de serie een soort remake van serie 3 aangezien die ook met lc begon en vc er ook in voorkwam maar dat is een gerucht en dat vc weer bekend zal ijn is een feit:

Hmm die screenshot is wel interessant. Want er staat LOC Vice City, dus dat zal wel betekenen dat hij in Vice City woont. Is die omgeving waar hij op die screenshot in staat dan ook Vice City zijn? Dan zouden ze (een deel) van Vice City moeten hebben gemaakt in de nieuwe engine..

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city is ook weer van de patij (ik weet niet of dit al bekend was) mischien word de 4de serie een soort remake van serie 3 aangezien die ook met lc begon en vc er ook in voorkwam maar dat is een gerucht en dat vc weer bekend zal ijn is een feit:

Hmm die screenshot is wel interessant. Want er staat LOC Vice City, dus dat zal wel betekenen dat hij in Vice City woont. Is die omgeving waar hij op die screenshot in staat dan ook Vice City zijn? Dan zouden ze (een deel) van Vice City moeten hebben gemaakt in de nieuwe engine..

het is gewoon ingevuld bij woonplaats omdat ze niks anders konden verzinnen, waar staat er dan dat vice cit erin voorkomt ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city is ook weer van de patij (ik weet niet of dit al bekend was) mischien word de 4de serie een soort remake van serie 3 aangezien die ook met lc begon en vc er ook in voorkwam maar dat is een gerucht en dat vc weer bekend zal ijn is een feit:

Hmm die screenshot is wel interessant. Want er staat LOC Vice City, dus dat zal wel betekenen dat hij in Vice City woont. Is die omgeving waar hij op die screenshot in staat dan ook Vice City zijn? Dan zouden ze (een deel) van Vice City moeten hebben gemaakt in de nieuwe engine..

het is gewoon ingevuld bij woonplaats omdat ze niks anders konden verzinnen, waar staat er dan dat vice cit erin voorkomt ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city is ook weer van de patij (ik weet niet of dit al bekend was) mischien word de 4de serie een soort remake van serie 3 aangezien die ook met lc begon en vc er ook in voorkwam maar dat is een gerucht en dat vc weer bekend zal ijn is een feit:

Hmm die screenshot is wel interessant. Want er staat LOC Vice City, dus dat zal wel betekenen dat hij in Vice City woont. Is die omgeving waar hij op die screenshot in staat dan ook Vice City zijn? Dan zouden ze (een deel) van Vice City moeten hebben gemaakt in de nieuwe engine..

het is gewoon ingevuld bij woonplaats omdat ze niks anders konden verzinnen, waar staat er dan dat vice cit erin voorkomt ? :duh:

Ja Rockstar die niks anders kan verzinnen.. :puh: Ik vond het gewoon raar dat als er staat dat hij in Vice City woont, er dan een plaatje bij zou staan waarin hij in LC staat. Ik zeg niet dat Vice City in gta 4 zal voorkomen, behalve dan verwijzingen er naar. De stad zelf zul je echt niet heen kunnen gaan in gta 4.

@ Big Boss: Over dat darten was al laaangg bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Quote uit feitentopic:

Er staat bij dat plaatje bij Likes: Heavily made-up Chicks with 80's hair.

Dat verwijst ook naar Vice City omdat de beide Vice City spellen (VC en VCS) zich afspelen in de 80's

(respectievelijk '86' en '84)

Sinds wanneer is alles dat zich in een periode van 10 jaar heeft afgespeeld een verwijzing naar GTA Vice City? Vertel mij eens wat dit allemaal of dit met een spelletje te maken heeft? Om een heel decennium te generaliseren tot verwijzing naar GTA Vice City lijkt me een beetje vergezocht.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...