nationalist Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Wow, je hebt goede ogen Haha lolbroek Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Was ookwel te verwachten dat er een M16 in voor kwam. Heeft iemand de link naar dat filmpje? Bedankt, Drunkendonkey Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) In deze screen kun je duidelijk zien dat het vrijheidsbeeld een blikje in haar handen heeft: ik zie er ook wel een blikje in, het is in ieder geval Geen fakkel. Bewerkt: 24 februari 2008 door WWW.outer Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik vind dat wel orginele idee van die blik in de hand van vrijheidsbeeld. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 In deze screen kun je duidelijk zien dat het vrijheidsbeeld een blikje in haar handen heeft: ik zie er ook wel een blikje in, het is in ieder geval Geen fakkel. Stond ook in een Spaans blad (of een andere iig ) dat het een blikje bier is die ze vast houdt. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Lol echte R* humor dat blikje bier. Maar wat mij opviel, wat dat bij het filmpje Dilettante waarin je ziet hoe een geparkeerde auto wordt gestolen (raampje ingetrapt). Het glas valt op de grond en binnen 1 seconde verdwijnt het glas oppeens, beetje onrealistisch dus. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Tja, maar het is heel moeilijk om iets te maken. Reageren
wtc Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Lol echte R* humor dat blikje bier.Maar wat mij opviel, wat dat bij het filmpje Dilettante waarin je ziet hoe een geparkeerde auto wordt gestolen (raampje ingetrapt). Het glas valt op de grond en binnen 1 seconde verdwijnt het glas oppeens, beetje onrealistisch dus. Precies! Dat was me ook al even opgevallen! Vind ik ergens wel jammer... Als bloed ook zo snel zal verdwijnen... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Lol echte R* humor dat blikje bier.Maar wat mij opviel, wat dat bij het filmpje Dilettante waarin je ziet hoe een geparkeerde auto wordt gestolen (raampje ingetrapt). Het glas valt op de grond en binnen 1 seconde verdwijnt het glas oppeens, beetje onrealistisch dus. Precies! Dat was me ook al even opgevallen! Vind ik ergens wel jammer... Als bloed ook zo snel zal verdwijnen... Bloed mag van mij wel verdwijnen hoor, anders is liberty city binnen 3 dagen een groot bad met bloed erin als het niet verdwijnt . Maar ff serieus, ik denk wel dat bloed wat langer blijft, zeker het bloed dat op nicos kleren komt zal denk ik wel even blijven zitten. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 New York heeft toch riool dus bloed stroomt naar de riool Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Nice, kan niet meer wachten Reageren
strandpop Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 weet iemand hoe je een filmpje van windows moviemaker in zo'n nieuw onderwerp kan plaatsen? ik heb al met uploaden wat er onder staat geprobeert maar dat lukt niet!!! Reageren
Biocount Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 weet iemand hoe je een filmpje van windows moviemaker in zo'n nieuw onderwerp kan plaatsen? ik heb al met uploaden wat er onder staat geprobeert maar dat lukt niet!!! zet je het tog op youtube en dan door linken? Reageren
murderboy Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Nice, kan niet meer wachten zet je antwoord in reactietopic feiten!! leer het nou eens, daarom worden er altijd zoveel berichten gedelete hier, dit heet het feiten forum, en als je hier moest antwoorden was er geen reactietopic feiten, en admins misschien moeten jullie die reactietopic maar in het bovenste rijtje doen net als feiten/geruchte/wensen en verlangens Reageren
jesse25 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Nice, kan niet meer wachten zet je antwoord in reactietopic feiten!! leer het nou eens, daarom worden er altijd zoveel berichten gedelete hier, dit heet het feiten forum, en als je hier moest antwoorden was er geen reactietopic feiten, en admins misschien moeten jullie die reactietopic maar in het bovenste rijtje doen net als feiten/geruchte/wensen en verlangens Je reageert zelf ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.