Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Dat was altijd zo'n *#$ ding, dat ding ging nog geen 40 km/u :D Waarom zijn scans illegaal als je het blad hebt gekocht? dan heb je betaalt voor de inhoud.

Gr, drunken :cya:

Bewerkt: door Drunkendonkey
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Dat was altijd zo'n *#$ ding, dat ding ging nog geen 40 km/u :D Waarom zijn scans illegaal als je het blad hebt gekocht? dan heb je betaalt voor de inhoud.

Gr, drunken :cya:

Ja jij hebt betaald om het blad te kunnen lezen. Maar het kopieeren (inscannen) en aan iedere internet gebruiker tentoon te stellen mag weer niet. Als je een film hebt gekocht mag je die toch ook niet op internet zetten (films zonder speciale licentie oid, mag je niet eens in openbare ruimtes laten zien en/of op scholen) Dat is nou copyright. Jij hebt wel voor dat blad betaald, maar als iedereen bladen op internet zet, koopt straks niemand het origineel nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een feitje maar chek dit;

Ze zijden dat er minder zelfde personages naast elkaar lopen nou ik vind die gezichten wel heel erg op elkaar lijken hoor :7

Ach, wat maakt het uit :puh:, ze hebben tenminste alle 2 verschillende kleding aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog enkele feitje uit het Power Unlimited magazine nummer 171

- Wanneer je tijdens het luisteren naar de radio woordt gebeld, hoor je het karakteristieke statische geluidje.

- Wanneer een neergeschoten vijand zijn geweer op de grond laat vallen, bestaat de kans dat deze bij het raken van de grond nog eens afgaat.

- Je kunt over schuttingen klimmen maar ook gebouwen kun je, mits er richels zijn, beklimmen.

- In tegenstelling tot de voorgaande GTAgames, kunnen politieagenten je staande houden wanneer ze je onder schot hebben. Niko zal dan zijn handen omhoog houden om vervolgens langzaam door zijn knieen te gaan. Deze animatie kun je doorbreken door snel weg te rennen.

- Voetgangers lopen soms met prularia in hun handen zolas tassen of drinkbekers. Looop je tegen ze op dan zullen ze die laten vallen.

- Wanneer je een bestuurder dichtbij onder schot houdt, zal deze zijn handen omhoog houden, langzaam wegduiken en de wagen keren en wegrijden.

Grtz GTAIVfreak

Allemaal allang bekend :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

- De bobcat is terug :dans: ook al was het nooit echt een leuke auto :duh:

Download hieronder dan zie je het!!!!

- Wat mij ook nog is opgevallen is dat bij de filmpjes van de whiz en Dilettante, dan zie je bij allebij dat de handen niet goed aan het stuur zitten, zou fijn zijn als ze dat nog in deze 2 maanden kunnen verbeteren.

normale_foto.doc

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

kogelvrij vest

ik dacht dat het er niet in ging zitten

screenshot001ef4.th.jpg

Ja volgens de PU ja, maar alle andere tijdschriften hadden armor al lang bevestigd en waar je het kan zien op je hud. Niks nieuws dus dit.

@ Hierboven..heb je niet zelf gewoon Bobcat erin geschreven? EN ja hij zit er in dat was ook al lang bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

kogelvrij vest

ik dacht dat het er niet in ging zitten

screenshot001ef4.th.jpg

Ja volgens de PU ja, maar alle andere tijdschriften hadden armor al lang bevestigd en waar je het kan zien op je hud. Niks nieuws dus dit.

@ Hierboven..heb je niet zelf gewoon Bobcat erin geschreven? EN ja hij zit er in dat was ook al lang bekend.

Ik zie het nu ook, maar bij de oude microsoft van 2003 dan zie je wel bobcat staan mischien dat jij de nieuwe microsoft hebt, want die heb ik ook maar op andere computer.

als je op gamespy kijkt en dan de foto aanklikt dan zie je ook bobcat staan.

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen Bobcat staan hoor op de screen van Gamespy :duh:

vet raar op de ene computer staat er wel bobcat op de achterkant van de auto op de andere computer weer niet

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

Nou van de nieuwe previews is dit af te leiden:

- Je kan je auto niet meer pimpen

- Je kunt in ieder geval niet meer zomaar in een taxi, politie auto of ziekenwagen stappen en zij-missies doen. Rockstar vond dit te onrealistisch. Misschien kan het nog wel op een andere manier maar dit is nog niet bevestigd.

Wel heeft een van de previewers gevonden dat je in de computer van de politie de wanted criminals kan opzoeken, en misschien werkt het nu zo dat je de gezochte criminelen moet opzoeken en neerhalen als vigilante missie.

- Geen eigen muziek draaien. (Voor de ps3 versie geldt dit dan denk ik, want op de 360 kan dit sowieso bij elk spel)

- Je kunt de gesproken navigatie muten

- Als er geen helm op een motor zit dan haalt Niko die tevoorschijn uit zijn zak, de helm gooit hij weg als hij weer afstapt.

- Je kunt je lampen ('s avonds) gedimt hebben of op groot licht, maar niet uitzetten

- 9lives meld dat er geen in-car dashboard view meer was, maar alleen een motorkap camera. In andere previews zeiden ze juist dat dit er wel een dashboard camera was dus ik hoop dat het niet klopt. Volgens hun artikel is het eruit gehaald vanwege klachten op het internet, wat mij ook wel onwaarschijnlijk lijkt, dus misschien zit het er toch nog gewoon in, hoe meer camera standpunten hoe beter zou ik zeggen.

- Er is iig geen topdown view camera standpunt

- Geen parachutes

Muziek luisteren kan makkelijk op de ps3, het kon trouwens ook met de PSP..

Wel Kl*te van die camerastandpunt..

Link to comment
Delen op andere websites

Nou van de nieuwe previews is dit af te leiden:

- Je kan je auto niet meer pimpen

- Je kunt in ieder geval niet meer zomaar in een taxi, politie auto of ziekenwagen stappen en zij-missies doen. Rockstar vond dit te onrealistisch. Misschien kan het nog wel op een andere manier maar dit is nog niet bevestigd.

Wel heeft een van de previewers gevonden dat je in de computer van de politie de wanted criminals kan opzoeken, en misschien werkt het nu zo dat je de gezochte criminelen moet opzoeken en neerhalen als vigilante missie.

- Geen eigen muziek draaien. (Voor de ps3 versie geldt dit dan denk ik, want op de 360 kan dit sowieso bij elk spel)

- Je kunt de gesproken navigatie muten

- Als er geen helm op een motor zit dan haalt Niko die tevoorschijn uit zijn zak, de helm gooit hij weg als hij weer afstapt.

- Je kunt je lampen ('s avonds) gedimt hebben of op groot licht, maar niet uitzetten

- 9lives meld dat er geen in-car dashboard view meer was, maar alleen een motorkap camera. In andere previews zeiden ze juist dat dit er wel een dashboard camera was dus ik hoop dat het niet klopt. Volgens hun artikel is het eruit gehaald vanwege klachten op het internet, wat mij ook wel onwaarschijnlijk lijkt, dus misschien zit het er toch nog gewoon in, hoe meer camera standpunten hoe beter zou ik zeggen.

- Er is iig geen topdown view camera standpunt

- Geen parachutes

Muziek luisteren kan makkelijk op de ps3, het kon trouwens ook met de PSP..

Wel Kl*te van die camerastandpunt..

Ja het zou hebben gekund, maar Rockstar heeft gekozen om het er niet in te doen dus kan het niet in het spel.

@hierboven: Je begint alleen in Broker.. Rockstar zei wel dat de eerstvolgende borough sneller open zal zijn dan we gewend zijn van gta games.

Nog wat dingetjes uit de gamespot preview:

- Als je langs de tollbooths heen scheurt zonder te betalen, kan je een horde politie auto's achter je verwachten

- Er zijn weel speciale stuntramps, 50 om precies te zijn. Als je een jump maakt kan je in de lucht de camera ook vertragen of versnellen. Het nadeel is alleen, dat als je nu verkeerd land, dat je door de voorruit heen kan vliegen.

- Gamespot zegt ook dat het spel gewoon goed loopt, bijna geen bugs meer, alleen nog de view distance. Je kunt wel alles zien maar dingen in de verte kunnen nog wel eens vreemd eruit zien, maar Rockstar heeft natuurlijk nog de tijd dit te verbeteren.

De build van het spel die alle previewers hebben gespeeld is 3 weken oud.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen Bobcat staan hoor op de screen van Gamespy :duh:

vet raar op de ene computer staat er wel bobcat op de achterkant van de auto op de andere computer weer niet

Ligt niet zozeer aan de computer maar aan de monitor. Als je de brightness van je monitor wat hoger hebt staan zie je inderdaad Bobcat staan. Ik heb net in dat word bestand van je gekeken, en als je dan in word de brightness wat hoger zet verschijnt de tekst opeens :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...