Mitta-GTA-killer Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik had er juist zo op gehoopt dat je je eigen muziek in je PS3 kon doen. En ik vind het wel onzin als de XBOX 360 het wel krijgt. en dat van de dashboard view vind ik wel jammer Reageren
ronniewa Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik had er juist zo op gehoopt dat je je eigen muziek in je PS3 kon doen. En ik vind het wel onzin als de XBOX 360 het wel krijgt. en dat van de dashboard view vind ik wel jammer ja he dit was juist net zo vet. zal het ook erg jammer vinden Reageren
ps34live Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 dat klopt niet wand er is al bekend gemaakt dat er 18 radiostations zijn en dat je je eigen muziek kan luisteren net als bj vcs Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Pfff, geen parachute!!! Ik wil springen met parachute vanuit Empire Building Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Is dat bij de XBOX of de PS3, want bij de XBOX kon je toch altijd al muziek luisteren. Reageren
michael50000 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Is dat bij de XBOX of de PS3, want bij de XBOX kon je toch altijd al muziek luisteren. FEIT, dit is geen inbreng van het spel, maar bij Xbox kan je zowiso muziek van je eigen opleggen (denk ik toch, heb geen 360, alleen een PS3 en wii) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Is dat bij de XBOX of de PS3, want bij de XBOX kon je toch altijd al muziek luisteren. FEIT, dit is geen inbreng van het spel, maar bij Xbox kan je zowiso muziek van je eigen opleggen (denk ik toch, heb geen 360, alleen een PS3 en wii) Man wat maakt het uit . Bij alle gta delen heb ik genoeg gehad aan de radiozenders, omdat rockstar nou eenmaal goede muziek in het spel stopt. En zkr met 18 radiozenders zal het echt niet snel vervelen... Reageren
jesse25 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 is er nou al wat bekend over de muziek die erin komt? geen gelekte playlists ofzo, ben wel benieuwd. Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 nou dat vind ik dan wel heel raar dat je geen muziek kan luisteren. echt een minpunt. en auto's tunen is ook wel jammer maarja dn koop je maar nfs pro. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 kogelvrij vest ik dacht dat het er niet in ging zitten Zit er wél in. Is al een tijdje bekend, want je health bar, is rondom de radar, voor de helft, en je vest is dan de andere helft. Reageren
-IV- Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) en auto's tunen is ook wel jammer maarja dn koop je maar nfs pro. Daar zit iets in.. 't Was wel een leuke optie maar je zal er niet van doodgaan. Bewerkt: 29 februari 2008 door -IV- Reageren
philip14 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Geen tuningsopties, en dat terwijl de Dilettante ''fully costumizable'' is Reageren
strandpop Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 er is weer een nieuwe screen: ] Bron: Klik hier! heeft niko nou een schotwond in zjn arm of hoort dat gewoon in die jas Reageren
michael50000 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 nou dat vind ik dan wel heel raar dat je geen muziek kan luisteren.echt een minpunt. en auto's tunen is ook wel jammer maarja dn koop je maar nfs pro. je kan ook midnight club: los angeles kopen als het uit komt en dat van die jas, ik denk dat dat een schotwond is. En over de kogelvrije vest, rockstar games had toch gemeld dat je de vest nu effectief ging zien i.p.v een gewoon balkje. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 nou dat vind ik dan wel heel raar dat je geen muziek kan luisteren.echt een minpunt. en auto's tunen is ook wel jammer maarja dn koop je maar nfs pro. je kan ook midnight club: los angeles kopen als het uit komt en dat van die jas, ik denk dat dat een schotwond is. En over de kogelvrije vest, rockstar games had toch gemeld dat je de vest nu effectief ging zien i.p.v een gewoon balkje. Nee, de kogelvrij vest en het balkje rondom je radar ervan is wel bevestigd, maar je kan hem niet echt zien...dat was neppe info. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.