Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Geen tuningsopties, en dat terwijl de Dilettante ''fully costumizable'' is :duh:

Ik denk dat ze niet tunen daarmee bedoelen hoor in die reclame :puh:

Net als dat je een auto nieuw bij de garage koopt dat je zelf alle opties, kleuren, velgen enzo kan kiezen..niet dat je er spoilers, bodykits en lachgas erin kan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Geen tuningsopties, en dat terwijl de Dilettante ''fully costumizable'' is :duh:

Ik denk dat ze niet tunen daarmee bedoelen hoor in die reclame :puh:

Net als dat je een auto nieuw bij de garage koopt dat je zelf alle opties, kleuren, velgen enzo kan kiezen..niet dat je er spoilers, bodykits en lachgas erin kan zetten.

je ziet ook met auto's op screens dat de ene normale uitlaat heeft en de ander (dezelfde auto) een hotrod uitlaat aan de zijkant heeft. ook met de stallion, dan zie je ook de coupé en de ander roadster.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen tuningsopties, en dat terwijl de Dilettante ''fully costumizable'' is :duh:

Ik denk dat ze niet tunen daarmee bedoelen hoor in die reclame :puh:

Net als dat je een auto nieuw bij de garage koopt dat je zelf alle opties, kleuren, velgen enzo kan kiezen..niet dat je er spoilers, bodykits en lachgas erin kan zetten.

je ziet ook met auto's op screens dat de ene normale uitlaat heeft en de ander (dezelfde auto) een hotrod uitlaat aan de zijkant heeft. ook met de stallion, dan zie je ook de coupé en de ander roadster.

Ja dat is een beetje van hetzelfde. Zo heb je in vc en sa toch ook de stallion cabrio en gewoon, en de cabrio dan met dichte softtop en met opendak. Gewoon kleine variaties binnen de modellen om de auto's op de weg nog wat gevarieerder te maken, heeft niks met modden of tunen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, er valt mij iets op... Op de artwork zie je de politiewagens met ook kleine flitslichten (zwaailichten) vooraan aan de radiator. Maar op echte screens zie je deze niet... Zou het er dan inzitten of niet? Of zou het verschillen van wagen tot wagen?

Artwork:

4107_gta4_booth_tunnel.jpg

Echte screen:

gallery_1_51_467304.jpg

Mvg,

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, er valt mij iets op... Op de artwork zie je de politiewagens met ook kleine flitslichten (zwaailichten) vooraan aan de radiator. Maar op echte screens zie je deze niet... Zou het er dan inzitten of niet? Of zou het verschillen van wagen tot wagen?

Artwork:

4107_gta4_booth_tunnel.jpg

Echte screen:

gallery_1_51_467304.jpg

Mvg,

wtc

Ik denk dat er verschillende versies zijn, net zoals er verschillende versies van taxi's zijn. Het kan ook zijn dat de modelllen van de politiewagens veranderd zijn, want er zijn nog oudere screens waar je ziet dat de politiewagens er niet uitzien hoe ze er op dit moment uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

- De PlayStation 3 heeft warmere kleuren terwijl de Xbox 360 meer vibrante kleuren kent.

BRON: GAMED.NL

en wat wil dit zegge??

rockstar heeft vermeld dat beide versies identiek aan elkaar zullen zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had op Insidegamer gelezen dat als je 6 sterren politie achter je aan krijgt, dat er dan geen leger meer achter je aan komt. Maar FBI busjes, dat leek me wel een leuke feit om hier te posten. Ik kan even geen link geven, want me PC doet vaag.

Hier: Insidegamer

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

* Apparently Niko Bellic was inspired by a favourite driver from Rockstar Games' car service.

* There are 14 radio stations in the game, not 18 as was previously suggested.

* Niko is an old soldier who spent time in third-world prisons.

* On the subject of multiplayer, Houser says: "I just like running up to a bunch of players with the grenade cooking in my hands and taking them all out with me." A range of 'standard' multiplayer modes are available, in addition to some which haven't been tried before. Nothing else was revealed unfortunately.

* For the new melee-combat system, Rockstar consulted a UFC master of the Israeli special-forces martial art, Krav Maga.

* When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map.

Bron: www.gta4.net

Je moet t eerst vertalen, je mag het niet zomaar letterlijk kopieeren.

Vertaling:

- Blijkbaar is Niko Bellic gebaseerd op hun favoriete bestuurder die bij de auto service van Rockstar Games werkt

- Er zijn 14 radio stations, niet 18 zoals eerder is gezegd in previews

- Het enige wat Houser zegt over het onderwerp multiplayer is: Ik vind het gewoon leuk om naar een groepje spelers toe rennen met een geactiveerde granaat in m'n hand om ze allemaal met mij neer te halen

- For het nieuwe gevechtssysteem heeft Rockstar de hulp ingeroepen van een UFC meester van de Israelische speciale eenheden gevechtskunst, Krav Maga

- Toen GTA IV voor het eerst werd gepland, liet Aaron Garbut (Art director van R* North) een gigantische map zien van Liberty City, waar ook nog stukken platteland omheen zat, zo groot als de staat New York. Deze gigantische map leek de logische stap na San Andreas, maar R* besloot al snel om hun richting te veranderen en ze begonnen te werken aan het maken van een grotere GTA ervaring dan gewoon een grotere map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...