Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

deze vond ik net op GTA4.net

4111_gta4_wanted.jpg

Zou dit egt aangebracht zijn door R* of door één of andere fan die ook eens iets wou doen...

Vind het wel nice, eerst die posters, nu die artwork op muren...

WAY TO GO, fan _O_

Bewerkt: door pieter1993
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

deze vond ik net op GTA4.net

4111_gta4_wanted.jpg

Zou dit egt aangebracht zijn door R* of door één of andere fan die ook eens iets wou doen...

Vind het wel nice, eerst die posters, nu die artwork op muren...

WAY TO GO, R* _O_

Dat is niet van R* :N

Link to comment
Delen op andere websites

Naarmate de release van GTA 4 dichterbij komt, regent het nieuwe feitjes en weetjes over het spel waar menigeen gamer reikhalzend naar uitkijkt. Hierbij ook weer een aantal nieuwigheden op een rijtje gezet, uit de april editie van EGM:

* De Sixaxis zal worden gebruikt in GTA 4, maar op een juiste wijze.

* Er komt mogelijk een MMPOG GTA in de toekomst. Kan via abonnement lopen.

* Auto's die aan puin gereden zijn, noodzaken je om verder per voet te vluchten.

* Autobanden zullen in stukjes uitelkaar barsten, wanneer ze aan flarden geschoten zijn.

* De PS3 versie zal warmere kleuren hebben, terwijl de Xbox 360 versie meer levenderige kleuren zal bevatten.

* De D-pad aanraken zorgt ervoor dat je je mobel pakt. Druk de toets nog een keer en je kan een nummer kiezen.

* Je kunt verschillende mobieltjes door het spel vergaren. Zo heeft de basis versie een organizer, camera en multiplayer mode. Later kun je ook MP3 beluisteren.

* Je kunt iedereen vermoorden, zelfs je contacten.

* Er zal een conservatieve radio station zijn, genaamd WKTT (We know the truth). Hierin maken ze ene Rush Limbaugh belachlijk, terwijl je echte GTA fans hoort, die ooit opgenomen zijn toen ze R* een warm hart toedraagden in de moeilijkere tijden.

* DJ Lazlow keert terug.

* Bloggers spelen in een bepaalde mate een rol tijdens het spel.

* De oude GTA cheat codes blijken teruggekeerd te zijn.

* Je kunt granaten gooien, terwijl je rijdt op een voertuig.

* R* blijkt werkelijk in episodische downloads te gaan, waarbij we wellicht voor de PS3 ook iets mogen verwachten

Bron: psonly

:cya::cya::cya:

leuk gevonden hoor, ik weet dat ik dit in dit topic niet mag zeggen maar ik doe het toch ;)

dit nieuws is al best wel even bekent!

Link to comment
Delen op andere websites

wat is MMPOG

en wat is/zijn bloggers??

Massive MultiPlayer Online Game

Zoiets als World of warcraft. Veel mensen bij elkaar op server en dan knallen.

Meestal moet je dan per maand betalen

Link to comment
Delen op andere websites

over het filmpje van dilletante. dan zie je als die man die ruit intrapt van die auto dan zie je achter hem een man staan, maar toen die man de autoruit intrapte dan zie die man achter hem heel raar draaien. :bonk: je moet het zelf maar zien dan begrijp je wat ik bedoel!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een hands-on preview van de franse website Jeuxactu.com bevat de volgende nieuwe feitjes:

  • Er waren 5 jaar en 300 mensen nodig om GTA IV te ontwikkelen.
  • Er is aandacht voor de kleinste details, van kapote gloeilampjes to rondzwervende kranten.
  • Ale inwoners heben hun eigen leven: politie agenten controleren papieren, een zakenman loopt wat sneller dan de gemiddelde inwoner, een vrouw voert een telefoongesprek in een telefooncel, enz. enz.
  • Bodybuilding maakt geen deel meer uit van het spel en je kunt geen geld meer verdienen door bedrijven te kopen.
  • Als je Zware misdrijven pleegt, krijg je het leger achter je aan. Zwaar bewapende soldaten zullen je achtervolgen.
  • Door goede relaties te onderhouden, kan Niko aanwijzingen krijgen voor toekomstige missies.
  • Italianen, Puerto-ricanen, Russen, jamaicanen, Chinezen zijn enkele van de GTAIV gangs.
  • Soms heb je meerdere pogingen nodig om een gestolen auto aan de praat te krijgen.

Bron: gtaforums.com

ik dacht dat het leger niet meer in het spel te bewonderen was :?

(als deze reactie niet in dit topic mag, verplaats hem dan graag in het reactietopic: Feiten)

thagtaking

Link to comment
Delen op andere websites

Een hands-on preview van de franse website Jeuxactu.com bevat de volgende nieuwe feitjes:

  • Er waren 5 jaar en 300 mensen nodig om GTA IV te ontwikkelen.
  • Er is aandacht voor de kleinste details, van kapote gloeilampjes to rondzwervende kranten.
  • Ale inwoners heben hun eigen leven: politie agenten controleren papieren, een zakenman loopt wat sneller dan de gemiddelde inwoner, een vrouw voert een telefoongesprek in een telefooncel, enz. enz.
  • Bodybuilding maakt geen deel meer uit van het spel en je kunt geen geld meer verdienen door bedrijven te kopen.
  • Als je Zware misdrijven pleegt, krijg je het leger achter je aan. Zwaar bewapende soldaten zullen je achtervolgen.
  • Door goede relaties te onderhouden, kan Niko aanwijzingen krijgen voor toekomstige missies.
  • Italianen, Puerto-ricanen, Russen, jamaicanen, Chinezen zijn enkele van de GTAIV gangs.
  • Soms heb je meerdere pogingen nodig om een gestolen auto aan de praat te krijgen.

Bron: gtaforums.com

ik dacht dat het leger niet meer in het spel te bewonderen was :?

(als deze reactie niet in dit topic mag, verplaats hem dan graag in het reactietopic: Feiten)

thagtaking

Inderdaad, het is heel verwarrend. Andere previews hebben al gemeld dat je alleen fbi swat en politie achter je aan krijgt..Maarja er zit ook hele oude info bij deze preview dus misschien weten die mensen daar niet helemaal waar ze het over hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het Amerikaanse blad EGM heeft in haar laatste editie weer het één en ander uit de doeken gedaan rondom Grand Theft Auto IV. Ik som de nieuwe details hieronder even op:

-Niko is gebaseerd op één van de chauffeurs van Rockstar's eigen chauffeursdienst.

-Niko is vroeger soldaat geweest en heeft in de gevangenis van een derde wereld-land gezeten.

-Volgens EGM zullen er veertien radiostations zijn in GTA IV. Eerder werd er gemeld dat er achttien radiostations aanwezig zouden zijn.

-Voor het close combat-vechtsysteem heeft Rockstar advies gekregen van de Israëlische speciale troepen.

-Rockstar had aanvankelijk het plan om de kaart van GTA IV veel groter te maken. Liberty City zou omringt worden door bos, weilanden en dergelijk. Dit heeft Rockstar echter geschrapt. Rockstar wou liever een grote speelervaring bieden, dan een grote kaart.

-Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor zowel de Xbox 360 als de PlayStation 3.[/font]

Bron: psonly

:cya:

Leuke feiten, maar het is een feit dat het laatste al lang bekend was. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

over het filmpje van dilletante. dan zie je als die man die ruit intrapt van die auto dan zie je achter hem een man staan, maar toen die man de autoruit intrapte dan zie die man achter hem heel raar draaien. :bonk: je moet het zelf maar zien dan begrijp je wat ik bedoel!!

Ik zie wat je bedoeld. Hij staat daar rook uit te blazen en dan zie je hem draaien maar dan op een manier zonder zijn voeten te bewegen. Het is alsof hij op een platform staat en ronddraait.

Filmpje Dilletante

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...