Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

over het filmpje van dilletante. dan zie je als die man die ruit intrapt van die auto dan zie je achter hem een man staan, maar toen die man de autoruit intrapte dan zie die man achter hem heel raar draaien. :bonk: je moet het zelf maar zien dan begrijp je wat ik bedoel!!

Ik zie wat je bedoeld. Hij staat daar rook uit te blazen en dan zie je hem draaien maar dan op een manier zonder zijn voeten te bewegen. Het is alsof hij op een platform staat en ronddraait.

Filmpje Dilletante

Haha ziet er zeker raar uit :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Reactie op:

In de toekomst kunnen we een MMORPG van Grand Theft Auto verwachten. Wanneer deze komt en hoe dit in zijn werk zal gaan, is nog niet bekend.

Bron: http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/7758/meer-inf...-theft-auto-iv/

Dat is net zoiets als zeggen dat er wel eens een meteoriet zou kunnen instorten boven op je hoofd over een aantal jaar. Een mogelijkheid is geen feit. We kunnen er één verwachten, maar we kunnen het net zo goed niet doen, aangezien er niks is gezegd óf die er ook komt. Wat heeft het dan voor nut om alle mogelijkheden die eventueel in de toekomst zich zouden kunnen afspelen te gaan noemen???

Trouwens, een MMORPG is wel hoogst onwaarschijnlijk, aangezien GTA géén RPG is. De kans op een MMORPG is dus vrijwel nihil. Een MMO zou nog wel kunnen, hoewel ik daar persoonlijk niet zoveel aan zou vinden, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het close combat-vechtsysteem heeft Rockstar advies gekregen van de Israëlische speciale troepen.

Niko zou dus gebruik kunnen maken van Krav Maga. Een israelische extreeme zelfverdedigings techniek.

Ow yeah! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft maar komen, de vele details over GTA IV. Het Zweedse blad LEVEL had de kans om GTA IV ook te checken en uit hun preview zijn de volgende nieuwe details naar voren gekomen. Check hieronder de nieuwste informatie!

* Wanneer het nacht is zullen duizenden lichtjes aan gaan in Liberty City.

* Je zult waarschijnlijk je adem in kunnen houden als je gaat sniperen.

* In de eerste trailer leek de game nog ver van afronding af, nu de game gecheckt is door het magazine is de game behoorlijk ver en stabiel.

* Er zijn een aantal straatnamen gespot, zo werden de volgende namen opgemerkt; North Holland, Ruby Street en Silicon Street.

* Als je aan het rijden bent zul je voetganger zien dat ze problemen hebben met het rijgedrag van sommigen. Dit kun je zien aan de manier waarop zij zich uiten, door te zwaaien met hun armen enzovoort.

* Je kunt aan voorbij komende boten gaan hangen om daarna in te stappen.

* Er is een plek waar je een helikopter tour kan nemen, deze tour voert je rond Liberty City met een gids. Uiteraard kun je ook gewoon de gids omleggen en zelf even een eigen tour maken.

* Je zult de mensen kunnen zien ademen als het koud is of als ze op grotere hoogte komen.

Er blijven dus maar details komen, ook deze zijn niet bijzonder belangrijk maar uiteraard wel leuk om te weten.

Bron: PS3Focus

Call of Duty 4 -Style! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betekent een 'MMORPG' ?
Laat dat aub een slechte grap zijn. Massive Multiplayer Online Role Playing Game... (Is overigens ook totaal niet moeilijk te vinden via internet hoor, als je het echt zou willen weten...)
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal dat hoe hoger hoe meer koud.

Ja maar ik veronderstel dat er geen bergen in GTA IV zullen zitten, het hoogste punt zal wel één of andere wolkenkrabber zijn en dat zal toch niet meer zijn dan 400m bedragen, dus zichtbare ademhaling lijkt me wel raar alleen als het koud is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen de mensen die een reactie zetten in het feiten topic, hier hun reacties zetten, want elke keer als ik denk dat er een nieuwe feit is over Gta IV is dat omdat iemand een reactie heeft gezet. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal dat hoe hoger hoe meer koud.

Ja maar ik veronderstel dat er geen bergen in GTA IV zullen zitten, het hoogste punt zal wel één of andere wolkenkrabber zijn en dat zal toch niet meer zijn dan 400m bedragen, dus zichtbare ademhaling lijkt me wel raar alleen als het koud is :puh:

jwel man moet je heel goed kijken.. je ziet ook als mensen schrikken hun hart in hun keel kloppen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...