Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

bij het filmpje vn lcpd recruitment heb je ook een tekst met : Enforce the law on People.

als je hem daar stil zet zie je 4 dezelfde mensen maar wel met andere kleren aan.

ook is de limo (stretch) weer terug. ik heb geen plaatje maar het is te zien bij het stukje bij het hotdogkraampie

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

bij het filmpje vn lcpd recruitment heb je ook een tekst met : Enforce the law on People.

als je hem daar stil zet zie je 4 dezelfde mensen maar wel met andere kleren aan.

ook is de limo (stretch) weer terug. ik heb geen plaatje maar het is te zien bij het stukje bij het hotdogkraampie

HIER IS EEN PLAATJE ;)

post-73664-1204927351_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

bij dat quiz spelletje zie je een 9 nieuwe screens. 1 daarvan is gemaakt van het central park.

en met (our own reality) heb je ook nieuwe plaatjes, je kan een powerboot zien op 1 van de plaatjes

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt gek van de feitentopic,

telkens mensen die alles blijven herhalen, ik zag zelfs dat iemand een feit gaf, even later kwam iemand met dat feit, en even later kwam dezelfde persoon met hetzelfde feitje die hij zelf eerder ok gaf(was nationalist)

en mensen blijven er reacties geven(kai-shockwave)

en sommige plaatsen het nog in het engels

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3 versie problemen zijn vanaf vandaag voledig gefixt, sony heeft geholpen met de productie van de game, ook werd gesproken over extra content voor de playstation 3. Het gaat hierbij echter wel om ander content als de Xbox 360 versie van GTA IV.

bron: PS3focus

Greetz,

Black Force

Beter nieuws kon je mij niet geven

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt gek van de feitentopic,

telkens mensen die alles blijven herhalen, ik zag zelfs dat iemand een feit gaf, even later kwam iemand met dat feit, en even later kwam dezelfde persoon met hetzelfde feitje die hij zelf eerder ok gaf(was nationalist)

en mensen blijven er reacties geven(kai-shockwave)

en sommige plaatsen het nog in het engels

Shut Up

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt gek van de feitentopic,

telkens mensen die alles blijven herhalen, ik zag zelfs dat iemand een feit gaf, even later kwam iemand met dat feit, en even later kwam dezelfde persoon met hetzelfde feitje die hij zelf eerder ok gaf(was nationalist)

en mensen blijven er reacties geven(kai-shockwave)

en sommige plaatsen het nog in het engels

Jij hebt echt geen leven he :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt gek van de feitentopic,

telkens mensen die alles blijven herhalen, ik zag zelfs dat iemand een feit gaf, even later kwam iemand met dat feit, en even later kwam dezelfde persoon met hetzelfde feitje die hij zelf eerder ok gaf(was nationalist)

en mensen blijven er reacties geven(kai-shockwave)

en sommige plaatsen het nog in het engels

Shut Up

ik word echt gek van de feitentopic,

telkens mensen die alles blijven herhalen, ik zag zelfs dat iemand een feit gaf, even later kwam iemand met dat feit, en even later kwam dezelfde persoon met hetzelfde feitje die hij zelf eerder ok gaf(was nationalist)

en mensen blijven er reacties geven(kai-shockwave)

en sommige plaatsen het nog in het engels

Jij hebt echt geen leven he :duh:

Maar hij heeft wel gelijk. D'r zijn mensen die keer op keer oud nieuws plaatsen, engels nieuws plaatsen en reageren in het feiten topic, terwijl dat heel duidelijk niet de bedoeling is.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dat filmpje zien van die LCPD op het laatst dat je die dikzak ziet staan. dan moet je links boven kijken en dan zie je een gast wegrennen (rode trui, blauwe broek) naar boven in het beeld toe:

hij rend als een poppetje uit een nintendo 64 spel... :ch:

EDIT: trouwens, heb em nog een keer gezien en al die gasten op de achtergrond rennen zo...

Link Video

afbeelding4xv3.png

Als je linksboven naar dei gast kijkt lijkt het net of zijn broek in de grond zit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo zou ik geen leven hebben?

en shut up kai, niet posten in feitenforum, dus jij shut up niet ik

Ga dan weg als je zo gek wordt van dit forum

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...