Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Moet je dat filmpje zien van die LCPD op het laatst dat je die dikzak ziet staan. dan moet je links boven kijken en dan zie je een gast wegrennen (rode trui, blauwe broek) naar boven in het beeld toe:

hij rend als een poppetje uit een nintendo 64 spel... :ch:

EDIT: trouwens, heb em nog een keer gezien en al die gasten op de achtergrond rennen zo...

Link Video

afbeelding4xv3.png

Als je linksboven naar dei gast kijkt lijkt het net of zijn broek in de grond zit :puh:

En op het eind van het filmpje zie je er twee van ze (die man met die rode shirt en hij loop als een NPD van 1989 lol)

gta4bugvs5.png

Bewerkt: door karamanci
Link to comment
Delen op andere websites

-Bij een grote auto-aanrijding zal Niko door zijn voorruit heen vliegen, dit kan resulteren tot een zware blessure, maar ook de dood. Vergeet dus nooit de gordels om te doen!

Kun je je autogordels gebruiken ?? leuk :puh:

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Een feit is ook dat als je in bezit bent van een Playstation 3 dat deze op een gegeven moment geen dis meer kan lezen ( kapotte drive ) .

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je straks tijdens het spelen van GTA IV dat probleem voor kan doen .

Dan kun je bijvoorbeeld 2 tot 3 weken geen GTA IV meer spelen .

Ik verheug mij zo op GTA IV en hoop dat er dan geen defecten komen aan mijn Playstaion 3 .

Mijn Playstaion 3 40 GB trouwens wel nu defect vanwege kapotte drive ( leest geen disc meer ) en staat nu bij Sony Service reparatie .

Laat alsjeblieft het percentage uitval van koptte drive,s zeer laag blijven zodat we straks lekker kunnen genieten van de langverwachte GTA IV .

Link to comment
Delen op andere websites

-Bij een grote auto-aanrijding zal Niko door zijn voorruit heen vliegen, dit kan resulteren tot een zware blessure, maar ook de dood. Vergeet dus nooit de gordels om te doen!

Kun je je autogordels gebruiken ?? leuk :puh:

aait dat lijkt mij ook cker leuk.

maar waarom hebben ze dat niet eerder gezegd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een feit is ook dat als je in bezit bent van een Playstation 3 dat deze op een gegeven moment geen dis meer kan lezen ( kapotte drive ) .

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je straks tijdens het spelen van GTA IV dat probleem voor kan doen .

Dan kun je bijvoorbeeld 2 tot 3 weken geen GTA IV meer spelen .

Ik verheug mij zo op GTA IV en hoop dat er dan geen defecten komen aan mijn Playstaion 3 .

Mijn Playstaion 3 40 GB trouwens wel nu defect vanwege kapotte drive ( leest geen disc meer ) en staat nu bij Sony Service reparatie .

Laat alsjeblieft het percentage uitval van koptte drive,s zeer laag blijven zodat we straks lekker kunnen genieten van de langverwachte GTA IV .

:duh: Dat kan altijd gebeuren en de kans dat je PS3 stuk gaat is ruim 4x zo klein als dat je XBOX kapot gaat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dat filmpje zien van die LCPD op het laatst dat je die dikzak ziet staan. dan moet je links boven kijken en dan zie je een gast wegrennen (rode trui, blauwe broek) naar boven in het beeld toe:

hij rend als een poppetje uit een nintendo 64 spel... :ch:

EDIT: trouwens, heb em nog een keer gezien en al die gasten op de achtergrond rennen zo...

Link Video

afbeelding4xv3.png

Als je linksboven naar dei gast kijkt lijkt het net of zijn broek in de grond zit :puh:

En op het eind van het filmpje zie je er twee van ze (die man met die rode shirt en hij loop als een NPD van 1989 lol)

gta4bugvs5.png

Echt een raar filmpje waar zoveel bugs in lijken te zitten, maar het zou ook kunnen dat rockstar het voor de grap heeft gedaan. Die agent links in beeld rent wel normaal.

Dat shot vind ik trouwens wel heel mooi, kijk eens door de ruiten van die taxi, er zit zelfs achterruit verwarming op! En volgens mij ligt er op de weg een verbrand lijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...