jellha Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Duiven worden gebruikt als Collectables: 100 duiven moeten worden afgeschoten in de stad om waarschijnlijk iets te unlocken.Bron: OPM Magazine dat is wel lollig , gewoon duiven neerschieten Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 en weer een hoop nieuwe screens + nieuwe wallpapers Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Je moet 200 duiven doodschieten. Bron: OPM Reageren
mad_ce Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Je moet 200 duiven doodschieten.Bron: OPM Hahahha grappig, 200 duiven schieten als missie of...?? EDIT: duiven schieten is een easter egg/ of submissie Bewerkt: 21 maart 2008 door mad_ce Reageren
AOSY86 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Play Magazine had weer een nieuwe preview, dit keer multiplayer- Je kunt je karakter zoals eerder bevestigd customizen. In het begin kan je alleen wat basis aanpassingen doen, zoals zonnebrillen, petjes, shirts en broeken enzv. Maar hoe meer je speelt, hoe meer mogelijkheden je kunt unlocken om je karakter mee aan te passen - De journalisten van Play zagen een paar willekeurige voetgangers graffiti op een winkel spuiten. Ze zeggen dat voetgangers nu echt een doel hebben en er meer unieke momenten zijn. vet Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Duiven worden gebruikt als Collectables: 100200 duiven moeten worden afgeschoten in de stad om waarschijnlijk iets te unlocken.Bron: OPM Magazine Correctie: 200 duiven. En nergens stond dat het is om waarschijnlijk iets te unlocken, dat maak jij er nu van. (hoewel het mij natuurlijk ook erg waarschijnlijk lijkt.) Graag even editen naar 200 i.v.m. incorecte informatie. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Duiven worden gebruikt als Collectables: 100200 duiven moeten worden afgeschoten in de stad om waarschijnlijk iets te unlocken.Bron: OPM Magazine Correctie: 200 duiven. En nergens stond dat het is om waarschijnlijk iets te unlocken, dat maak jij er nu van. (hoewel het mij natuurlijk ook erg waarschijnlijk lijkt.) Graag even editen naar 200 i.v.m. incorecte informatie. Nou het lijkt me erg onlogisch om 200 duiven in het spel te gooien die niks opleveren als je ze allemaal dood Reageren
K.O. Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nou het lijkt me erg onlogisch om 200 duiven in het spel te gooien die niks opleveren als je ze allemaal dood Natuurlijk levert dat wel wat op. De 100 of 200 duiven moet je zien als collectables, net zoals in de vorige GTA's. In de vorige GTA's kreeg je meestal ook wel een beloning voor alle collectables, zoals meer geld, meer respect, meer lung capacity, meer geluk etc. Bovendien is het gewoon nodig voor de 100% en daar gaat iedereen toch voor, lijkt me.Het stond dan misschien nergens, maar met een beetje logisch redenen zou je toch tot de conclusie kunnen komen dat Rockstar gezien hun ervaring met de vorige GTA's in ziet dat gamers beloond willen worden voor dit soort collectables. Als het geen nut zou hebben, zou niemand het doen. (Ik gok in ieder geval op een Achievement op de 360) Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Angel y Khris - Ven Bailalo R Kelly - Bump N Grind Seryoga - KingRing The Boggs - Arm In Arm UNKLE (feat. Josh Homme) - Restless Gwen Stefani - Hollaback Girl Res - They Say Vision Raheem Devaughn - You Junior Kickstart - The Go! Team VHS or Beta - Burn It All Down Humble Pie - Cocaine Fat Joe - Shit Is Real MOP - How About Some Hardcore MOP - Downtown Swinger Queen - One Vision Ne-Yo - Because of You deze nummers zitten zeker oin het game p'' Reageren
thagtaking Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Angel y Khris - Ven Bailalo R Kelly - Bump N Grind Seryoga - KingRing The Boggs - Arm In Arm UNKLE (feat. Josh Homme) - Restless Gwen Stefani - Hollaback Girl Res - They Say Vision Raheem Devaughn - You Junior Kickstart - The Go! Team VHS or Beta - Burn It All Down Humble Pie - Cocaine Fat Joe - Shit Is Real MOP - How About Some Hardcore MOP - Downtown Swinger Queen - One Vision Ne-Yo - Because of You deze nummers zitten zeker oin het game p'' heb je ook een Bron ? Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 vraagkomt gta4 op 29april uit voor de ps3. iedereen zegt dat de ps3 versie 2 weken achter komt???dan de xbox versie Reageren
philip14 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 vraagkomt gta4 op 29april uit voor de ps3. iedereen zegt dat de ps3 versie 2 weken achter komt???dan de xbox versie GTA IV komt voor de PS3 uit op 29 April Reageren
Metiz Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) vraagkomt gta4 op 29april uit voor de ps3. iedereen zegt dat de ps3 versie 2 weken achter komt???dan de xbox versie GTA IV komt voor de PS3 uit op 29 April Nog 2 weken langer dan zou ik echt niet kunnen wachten ! Bewerkt: 23 maart 2008 door Metiz Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Op video van de Dilettante zie je op het einde van de film (waar er only 39.99 dollar op het scherm komt) autos die zeer goed lijken op een aston martin en een lamborghini. die auto naast de aston martin lijkt op een ascari kz1 als i khet goed heb de 3e auto Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 vraagkomt gta4 op 29april uit voor de ps3. iedereen zegt dat de ps3 versie 2 weken achter komt???dan de xbox versie GTA IV komt voor de PS3 uit op 29 April Nog 2 weken langer dan zou ik echt niet kunnen wachten ! Ik word telkens maar eraan herrinnerd dat ik voor gta mijn examen werkstuk af moet hebben en met mijn luie ass er eens morgen aan moet gaan beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.