Jump to content

Reactietopic Feiten

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe weet jij dat? Bron?

Op GTA4.net wordt gesuggereerd dat het die tijd betreft. Had 'pimpiepaul' goed gelezen, dan staat erbij dat zei het ook niet zeker weten, dus het is eigenlijk een gerucht.

• Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

38

• studio dewolf

28

• nationalist

24

Geplaatst:
Achievement voor xbox360:

Liberty City Minute 30G

Complete the story missions in less than 30 hours.

Het zal dus mogelijk zijn om in 30 uur de hele storyline uit te spelen.

Dus die 54 uur die eerder werd gegeven zullen dan wel inclusief side missions zijn.

Bron ?:o

Geplaatst:

Ook deze achievement viel mij op:

Dial B For Bomb 10G

Unlock the special ability of phoning for a bomb to be placed.

Je kan dus na verloop van tijd als je het hebt unlocked, iemand bellen die een bom plaatst ofzo.

Geplaatst:

Even over al het gespam in het feitentopic. Die achievements zijn maar geruchten, en de foto's van de achievement lijst kan zo gephotoshopped zijn. Niet echt is om helemaal op los te spammen over elk klein dingetje wat erin staat.

En over degene in het feitentopic die de opmerking maakte over dat je binnen 30 uur het uitgespeeld kan hebben. Das gewoon een achievement voor mensen die echt helemaal als een gek de missies gaan doen zonder op te letten op het verhaal om maar die achievement te halen. Natuurlijk is het mogelijk sneller dan die 56 uur het spel uit te spelen, de testers moeten wel een beetje TESTEN en kunnen niet onoplettend zomaar als een dolle het spel uit gaan spelen.

Geplaatst:

Grand Theft Auto IV word de best selling game aller tijden .

Grand Theft Auto IV is de meest besproken game tot nu toe .

Grand Theft Auto IV word ongetwijfeld de next-gen game .

Grand Theft Auto IV word een groot voorbeeld voor andere gamedevelopers .

Grand Theft Auto IV heeft de grootste hypé aller tijden .

Nog nooit heeft een game zoveel aandacht weten te trekken aan gamers .

Geplaatst:
De laatste editie van het tijdschrift `ZOO', bevat foto's van een journalist van hun die GTA IV op een grote flatscreen aan het spelen is. Hierop is de HUD te zien!!! :eten: Zoals verwacht is de HUD minimaal en het enige wat constant in beeld is te zien is de radar. De radar heeft zoals eerder gemeld 2 halve ringen om zich, die de health en armor weergeven. Alles op de radar is transparant, behalve de wegen. Dingen zoals wapens en wanted sterren verschijnen alleen wanneer je van wapens wisselt of wanneer je een wanted level hebt.

BRON: GTA4.net

Het moest er natuurlijk wel is een keer van komen. Maar volgens mij is de hud nog een beetje "Work in Progress", want het ziet er niet zo gedetailleerd uit. En zou Rockstar Games dit plaatje ook niet gaan verbieden?

Geplaatst:
De laatste editie van het tijdschrift `ZOO', bevat foto's van een journalist van hun die GTA IV op een grote flatscreen aan het spelen is. Hierop is de HUD te zien!!! :eten: Zoals verwacht is de HUD minimaal en het enige wat constant in beeld is te zien is de radar. De radar heeft zoals eerder gemeld 2 halve ringen om zich, die de health en armor weergeven. Alles op de radar is transparant, behalve de wegen. Dingen zoals wapens en wanted sterren verschijnen alleen wanneer je van wapens wisselt of wanneer je een wanted level hebt.

Het moest er natuurlijk wel is een keer van komen. Maar volgens mij is de hud nog een beetje "Work in Progress", want het ziet er niet zo gedetailleerd uit. En zou Rockstar Games dit plaatje ook niet gaan verbieden?

Ik denk dat het blad wel toestemming daarvoor heeft gekregen, ik denk niet dat een blad in de problemen wil komen met Rockstar. Maar de scan ervan is dus niet toegestaan :puh:

En de HUD, Rockstar zei al dat die erg minimalistisch is, als je een functie op dat moment niet nodig hebt, staat die ook niet in beeld, behalve de map/radar die je altijd wel nodig hebt. Als je wapens verwisselt komt dan bijvoorbeeld pas dat deel van de hud tevoorschijn.

Geplaatst:

>>> Door patrickW: Tijdschrift scans verwijderd; vanwege auteursrechten mogen op het forum geen scans uit tijdschriften worden geplaatst<<<

Ik ben blij te zien dat het er ingame er ook zo goed uit ziet. :tu:

Klote zooi, ik had de HUD juist niet willen zien voordat ik het spel zelf speel..

Geplaatst:
Wooww, GTA IV wordt qua grafish echt super mooi. Vooral dia Jeep vind ik goed eruit zien.

Komt er ook een achter :D

Ik heb nog mijn twijfels over die sreen met de HUD

Geplaatst:

Vind die HUD er maar raar uit zien hoor.. veel tever ingezoomt?

We zien het wel zodra de disc in het gleufje zit hiero :tu: :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...