WWW.outer Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Vind die HUD er maar raar uit zien hoor.. veel tever ingezoomt?We zien het wel zodra de disc in het gleufje zit hiero :tu: Ik las ergens dat de HUD soms nog op het laatste moment word veranderd, dus het hoeft nog niet de uiteindelijke hud te zijn.. Reageren
HyRoX99 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik vind dat onderste ingame plaatje er wel erg tof uitzien Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Jaja, dan mag het wel 1 april zijn, GTA4.NET heeft iedergeval een nieuwe screenshit gekregen xD: ik vind het wel raar dat niko de ene keer wel een helm draagt en de andere keer weer niet hoe zou dat nou zitte?? wat ik had begrepen is dat niko vanzelf een helm opdoet als hij op de motor stapt...of heb ik dat verkeerd?? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Jaja, dan mag het wel 1 april zijn, GTA4.NET heeft iedergeval een nieuwe screenshit gekregen xD: ik vind het wel raar dat niko de ene keer wel een helm draagt en de andere keer weer niet hoe zou dat nou zitte?? wat ik had begrepen is dat niko vanzelf een helm opdoet als hij op de motor stapt...of heb ik dat verkeerd?? Jah dat klopt idd. Miss als je haast heb doet ie dat niet of hij is hem verloren bij een crash Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik zie geen schade bij de motor. Dus waarschijnlijk geen crash. Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 voor zover ik het begrepen heb krijg je bij doodgaan kans om 100 dollar te betalen en wapens te behouden, bij arrestatie door agenten ben je alles kwijt....waarom zou je dan jezelf nog laten arresteren? Of zit ik helemaal verkeerd Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 voor zover ik het begrepen heb krijg je bij doodgaan kans om 100 dollar te betalen en wapens te behouden, bij arrestatie door agenten ben je alles kwijt....waarom zou je dan jezelf nog laten arresteren? Of zit ik helemaal verkeerd idd, net voordat je gearresteerd wordt ff zelfmoord plegen , dan heb je je wapens weer Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 voor zover ik het begrepen heb krijg je bij doodgaan kans om 100 dollar te betalen en wapens te behouden, bij arrestatie door agenten ben je alles kwijt....waarom zou je dan jezelf nog laten arresteren? Of zit ik helemaal verkeerd idd, net voordat je gearresteerd wordt ff zelfmoord plegen , dan heb je je wapens weer dat zal wel niet denk ik.., ik denk gewoon net als in andere gta's, dat je het bij allebei kwijt bent. Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Volgens de BBFC is het mogelijk om prostituees op te pikken en te kiezen uit drie "diensten". Wat volgt is een ongedetailleerde weergave van de gekozen erotische handeling. Je kunt ook lap dancing clubs bezoeken en om een privé-dans vragen. Toch is er geen "sexualised nudity" in de game en blijft het vooral bij erotisch dansen en het suggereren van seksuele handelingen.http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/pika...o_iv_duiken_op/ lekker staat er ook welke standjes je kunt of staat dat er m=niet bij Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Is het volgende nou serieus hier nog niet gepost???Het Portugese magazine Bgamer heeft weer een preview. Wat opvallende details: Wanneer je met je mobiel foto's hebt gemaakt, kun je op de politiecomputers opzoeken wie je hebt gefotografeert. De andere eilanden zijn in het begin afgeschermd vanwege een 'terreur dreiging'. In een gebied in North Alderney kun je diverse Portugese vlaggen en posters terugvinden. Wanneer er een autoalarm afgaat, zullen politie eenheden in de buurt er van te weten komen. Auto's tunen is niet mogelijk, werd nogmaals gezegd. Bron: gta4.net / Bgamer dit staat er al een half jaar Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Volgens de BBFC is het mogelijk om prostituees op te pikken en te kiezen uit drie "diensten". Wat volgt is een ongedetailleerde weergave van de gekozen erotische handeling. Je kunt ook lap dancing clubs bezoeken en om een privé-dans vragen. Toch is er geen "sexualised nudity" in de game en blijft het vooral bij erotisch dansen en het suggereren van seksuele handelingen.http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/pika...o_iv_duiken_op/ lekker staat er ook welke standjes je kunt of staat dat er m=niet bij smerig ventje Reageren
karamanci Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 heb ook wel leuke feiten van insidegamer.nl die meldt het volgende:Grand Theft Auto IV bevat ongeveer acht uur aan tussenfilmpjes. Dit is bekend geworden, doordat Rockstar alle filmpjes moest laten zien aan de Engelse keuringsdienst van games, de BBFC. Het mooie is, dat telkens als je dood gaat tijdens een missie, de dialogen van de tussenfilmpjes kunnen veranderen. Dit wordt random gegenereerd door de engine en dit zorgt ervoor dat filmpjes ook bij een tweede keer kijken, interessant blijven. Het moge wederom duidelijk zijn dat GTA IV tot in de puntjes verzorgd is. Nog een kleine maand wachten en dan is het zover. Effe een verbetering/toevoeging : Ze hebben ook over sex enzo gezien, je kan mastruberen en je kan gewoon hoertjes op straat vinden en met ze gaan neuken, maar je ziet dat neukgedoe niet, want het wordt wazig . Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 heb ook wel leuke feiten van insidegamer.nl die meldt het volgende:Grand Theft Auto IV bevat ongeveer acht uur aan tussenfilmpjes. Dit is bekend geworden, doordat Rockstar alle filmpjes moest laten zien aan de Engelse keuringsdienst van games, de BBFC. Het mooie is, dat telkens als je dood gaat tijdens een missie, de dialogen van de tussenfilmpjes kunnen veranderen. Dit wordt random gegenereerd door de engine en dit zorgt ervoor dat filmpjes ook bij een tweede keer kijken, interessant blijven. Het moge wederom duidelijk zijn dat GTA IV tot in de puntjes verzorgd is. Nog een kleine maand wachten en dan is het zover. Effe een verbetering/toevoeging : Ze hebben ook over sex enzo gezien, je kan mastruberen en je kan gewoon hoertjes op straat vinden en met ze gaan neuken, maar je ziet dat neukgedoe niet, want het wordt wazig . Bron?? Reageren
-IV- Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 heb ook wel leuke feiten van insidegamer.nl die meldt het volgende:Grand Theft Auto IV bevat ongeveer acht uur aan tussenfilmpjes. Dit is bekend geworden, doordat Rockstar alle filmpjes moest laten zien aan de Engelse keuringsdienst van games, de BBFC. Het mooie is, dat telkens als je dood gaat tijdens een missie, de dialogen van de tussenfilmpjes kunnen veranderen. Dit wordt random gegenereerd door de engine en dit zorgt ervoor dat filmpjes ook bij een tweede keer kijken, interessant blijven. Het moge wederom duidelijk zijn dat GTA IV tot in de puntjes verzorgd is. Nog een kleine maand wachten en dan is het zover. Effe een verbetering/toevoeging : Ze hebben ook over sex enzo gezien, je kan mastruberen en je kan gewoon hoertjes op straat vinden en met ze gaan neuken, maar je ziet dat neukgedoe niet, want het wordt wazig . Bron?? -Bron?: Waarschijnlijk zijn verbeelding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.