Jump to content

Reactietopic Feiten

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien weet ik de reden waarom geen vliegtuig. Want in 11 sept 2001 vloog de vliegtuig in wtc en als je kunt vliegen in de vliegtuig en ook botsen tegen andere bekende gebouwen in het spel denk ik.

• Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

38

• studio dewolf

28

• nationalist

24

Geplaatst:
Misschien weet ik de reden waarom geen vliegtuig. Want in 11 sept 2001 vloog de vliegtuig in wtc en als je kunt vliegen in de vliegtuig en ook botsen tegen andere bekende gebouwen in het spel denk ik.

Dat is idd een van de redenen. Maar ook omdat R* van GTAIV een realistisch spel wil maken. En als je maar 1 stad hebt, is het niet echt nodig om er vliegtuigen in te doen. En aangezien daarbij ook maar 1 vliegveld is, kan je maar op 1 plak landen en opstijgen

Geplaatst:
Zijn ongeveer de zelfde als hierboven, plus een paar nieuwe.

* De stadsdelen Algonquin, Broker en Dukes zijn verbonden door grote bruggen.

* Er is geen Pop-Up meer, het uitzicht beslaat enkele kilometers.

* Niko Bellic, het hoofdpersonage, kan van kleding verwisselen. Hij is rond de 30 jaar oud en is met een schip in Liberty City aangekomen.

* Nogmaals, de NPC's zijn allemaal realistischer dan ooit. Ze dragen boodschappentassen, roken, telefoneren enz.

* In november 2004 is Rockstar aan de game begonnen.

* GTA IV zal zijn wat Next-gen hoort te zijn. Niet alleen op het gebied van graphics, maar ook geluid, verloop van de missies enz.

* Rockstar heeft interviews gehouden met politiekorpsen om zo de goede sfeer neer te zetten in de game.

* De Mafia speelt ook een rol in het verhaal.

* Bij het betreden van een ander stadsdeel zal je geen laadtijden tegenkomen.

* Er zullen geen personages uit eerdere delen terugkomen in GTA IV, simpelweg omdat ze niet in het verhaal zouden passen. Oh, en de meeste belangrijke personages zijn toch al dood...

* De voertuigen zullen er zo goed uitzien dat ze zo in een racegame terecht zouden kunnen.

* Je kunt geldautomaten gebruiken.

* De soundtrack is nog volop in ontwikkeling. De meeste muziek zal 'modern' zijn.

* Staten Island, een deel van Liberty City in GTA III, zit niet in GTA IV. Het is misschien wel de plaats waar Niko weg is gekomen.

* De enige overeenkomst met andere GTA delen is dat je in een grote open wereld missies uitvoert. De rest is van de grond af aan opnieuw opgebouwd. Zo wil Rockstar dat shootouts heel anders aangepakt gaat worden.

* De politie is meer aanwezig dan in de vorige delen.

* Er zullen verschillende helicopters in de game zitten.

* De Playstation 3 en Xbox 360 hebben beide hun voor-en nadelen als het aankomt op hardware. Rockstar heeft een speciaal team in San Diego welke met deze technische aspecten bezig is.

* De Sixaxis motion controls zullen alleen gebruikt worden als er daadwerkelijk leukere gameplay mee bereikt kan worden.

* Er zullen meerdere multiplayer-modi in de game zitten.

* De missies zullen levensecht aanvoelen. Dit komt vooral door de personages die dit keer veel menselijker over zullen komen.

* Van buitenaf kun je de binnenkant van de gebouwen zien. Je kunt daarentegen niet elk gebouw betreden.

* In vorige GTA delen werd jij altijd aangesproken. Deze keer kan Niko zelf ook bellen om missies te starten.

* "Misschien' zal er de mogelijkheid zijn je eigen MP3's in de game te stoppen. Dit kan al een hele tijd bij de PC versies van GTA, voor de console versies zou dit nieuw zijn.

* De missies zijn langer en kunnen op meerdere manieren voltooid worden.

* Er zal waarschijnlijk romantiek in het verhaal zitten.

* Je zal geen gebouwen kunnen kopen. Dit zou namelijk niet in het verhaal passen. Niko die ineens een multimiljonair was zou het verhaal alleen maar onrealistisch maken.

* Elk stadseel zal zijn eigen sfeer hebben. Denk aan bomen en planten waardoor je meteen dat stadsdeel kunt herkennen.

Zal je onmiddelijk (vanaf je het spel de eerste keer opstart ) naar alles deel eilanden kunnen? of zal je , zoals in andere gta's, missies moeten doen zodat je naar het andere land kan?

Geplaatst:
Zijn ongeveer de zelfde als hierboven, plus een paar nieuwe.

* De stadsdelen Algonquin, Broker en Dukes zijn verbonden door grote bruggen.

* Er is geen Pop-Up meer, het uitzicht beslaat enkele kilometers.

* Niko Bellic, het hoofdpersonage, kan van kleding verwisselen. Hij is rond de 30 jaar oud en is met een schip in Liberty City aangekomen.

* Nogmaals, de NPC's zijn allemaal realistischer dan ooit. Ze dragen boodschappentassen, roken, telefoneren enz.

* In november 2004 is Rockstar aan de game begonnen.

* GTA IV zal zijn wat Next-gen hoort te zijn. Niet alleen op het gebied van graphics, maar ook geluid, verloop van de missies enz.

* Rockstar heeft interviews gehouden met politiekorpsen om zo de goede sfeer neer te zetten in de game.

* De Mafia speelt ook een rol in het verhaal.

* Bij het betreden van een ander stadsdeel zal je geen laadtijden tegenkomen.

* Er zullen geen personages uit eerdere delen terugkomen in GTA IV, simpelweg omdat ze niet in het verhaal zouden passen. Oh, en de meeste belangrijke personages zijn toch al dood...

* De voertuigen zullen er zo goed uitzien dat ze zo in een racegame terecht zouden kunnen.

* Je kunt geldautomaten gebruiken.

* De soundtrack is nog volop in ontwikkeling. De meeste muziek zal 'modern' zijn.

* Staten Island, een deel van Liberty City in GTA III, zit niet in GTA IV. Het is misschien wel de plaats waar Niko weg is gekomen.

* De enige overeenkomst met andere GTA delen is dat je in een grote open wereld missies uitvoert. De rest is van de grond af aan opnieuw opgebouwd. Zo wil Rockstar dat shootouts heel anders aangepakt gaat worden.

* De politie is meer aanwezig dan in de vorige delen.

* Er zullen verschillende helicopters in de game zitten.

* De Playstation 3 en Xbox 360 hebben beide hun voor-en nadelen als het aankomt op hardware. Rockstar heeft een speciaal team in San Diego welke met deze technische aspecten bezig is.

* De Sixaxis motion controls zullen alleen gebruikt worden als er daadwerkelijk leukere gameplay mee bereikt kan worden.

* Er zullen meerdere multiplayer-modi in de game zitten.

* De missies zullen levensecht aanvoelen. Dit komt vooral door de personages die dit keer veel menselijker over zullen komen.

* Van buitenaf kun je de binnenkant van de gebouwen zien. Je kunt daarentegen niet elk gebouw betreden.

* In vorige GTA delen werd jij altijd aangesproken. Deze keer kan Niko zelf ook bellen om missies te starten.

* "Misschien' zal er de mogelijkheid zijn je eigen MP3's in de game te stoppen. Dit kan al een hele tijd bij de PC versies van GTA, voor de console versies zou dit nieuw zijn.

* De missies zijn langer en kunnen op meerdere manieren voltooid worden.

* Er zal waarschijnlijk romantiek in het verhaal zitten.

* Je zal geen gebouwen kunnen kopen. Dit zou namelijk niet in het verhaal passen. Niko die ineens een multimiljonair was zou het verhaal alleen maar onrealistisch maken.

* Elk stadseel zal zijn eigen sfeer hebben. Denk aan bomen en planten waardoor je meteen dat stadsdeel kunt herkennen.

Zal je onmiddelijk (vanaf je het spel de eerste keer opstart ) naar alles deel eilanden kunnen? of zal je , zoals in andere gta's, missies moeten doen zodat je naar het andere land kan?

Je zal, net zoals bij de andere delen, eerst missies moeten voltooien voordatj e naar het volgende eiland kan. Het gebied Dukes en Broker zal als eerste beschikbaar zijn in het spel.

Geplaatst:

In de eerste post staat dat die regelmatig geupdate zou worden met alle feiten. Misschien is het handig dit ook echt te doen, want weinig mensen hebben zin om 23 pagina's door te bladeren.

Geplaatst:
de triads zijn er ook weer in dat staat op wikigta bij een missie van phil bell kijk maar.

srry maar dit was al heel lang bekend

Geplaatst:

11 spetmeber is nu al 7 jaar geleden, ze kunnen echt wel stoppen met erover te zagen hoor....

Geplaatst:

ehm, ik weet dat deze post geen waarde hecht aan dit topic. Maar ik had eerder vandaag een post geplaatst met BMW X5 knockoff. Waar is die naartoe :O Ik zou Niet weten waarom hij verwijderd is.

Geplaatst:
ehm, ik weet dat deze post geen waarde hecht aan dit topic. Maar ik had eerder vandaag een post geplaatst met BMW X5 knockoff. Waar is die naartoe :O Ik zou Niet weten waarom hij verwijderd is.
Hiero, is blijkbaar verplaatst naar het topic "GTA IV Screenshots".. Zou eigenlijk niet weten waarom de jouwe wel, en die hierboven niet.
Geplaatst:

Er is een nieuwe artwork verschenen:

(Het lijkt ui een blad te komen, maar het is niet echt een scan van de hele bladzijde, alleen de afbeelding. Als deze alsnog verboden is mag hij verwijderd worden ;) )

>>> Door patrickW: Idd verboden<<<

Geplaatst:
Er is een nieuwe artwork verschenen:

(Het lijkt ui een blad te komen, maar het is niet echt een scan van de hele bladzijde, alleen de afbeelding. Als deze alsnog verboden is mag hij verwijderd worden ;) )

>>> Door patrickW: Idd verboden<<<

Jammer dan ben ik net te laat heb het nu niet kunnen zien, maar je mag wel vertellen wat er op stond

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...