Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

De Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV is twee keer zovaak besteld als de PlayStation 3-versie. Dat meldt Microsoft's Xbox 360 Group Product Manager Aaron Greenberg. Volgens Greenberg geldt dit voor zowel de Verenigde Staten, als voor Europa.

Microsoft is druk bezig met campagne voeren voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360. In Engeland zijn reclamespotjes verschenen die enkel de Xbox 360 vermelden, niet Sony's PlayStation 3. Daarnaast adverteert Microsoft in enkele bladen met de exclusieve content, welke in de herfst zullen verschijnen voor de Xbox 360-versie van Grand theft Auto.

Microsft: N00bs..

Bill Gates!! Niet alles is te koop!!

Ach ja, wat je er trouwens niet bij zet is dat de 360 ook al veel en veel meer verkocht wordt is ;) Dus als je het in percentage bekijkt zal het denk ik niet zoveel uitmaken..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

t5hvyd.jpg

Blijkbaar ook (Engelse) auto's die je aan de rechterkant moet besturen!

Ik denk eerder dat het beeld in spiegelbeeld staat :puh:

waarom zouden ze dat doen, maarja idd die kerol rechts houd het geweer ook met links vast.. (kan natuurlijk zijn dat ie links is maar ik schat de kans weinig in)

Hebben ze vaker gedaan hoor met beelden. Zelfs met de artwork op de cover van gta 4 stond er eentje in spiegelbeeld wat ze later hebben gecorrigeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een (zware) botsing kan je inderdaad uit je auto vliegen!

310.jpg

Zo vet!! nog maar 10 dagen....

Normaal mag het weekend niet snel om gaan, maar in dit geval............. schiet op met die tijd :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft maakt grap van installatie tijd GTA IV

Zoals bekend zal de PS3-versie van Grand Theft Auto IV vooraf worden geïnstalleerd. Dit proces zal zo'n vijf minuten in beslag gaan nemen. Microsoft vond het nodig hierop te reageren, en stuurde een mail rond waarin het een grap maakt van deze installatie tijd. "Enig idee wat je in deze tijd kunt doen als je de Xbox 360-versie hebt?", aldus de email.

Steel een aantal auto's en test de verbeterde besturing.

Check de coole features op je mobiele telefoon.

Krijg 5 Wanted sterren.

Check je eerste multiplayer game op Xbox Live.

Koop nieuwe kledingl

Unlock je eerste GTA IV Achievement en laat je Gamersscore oplopen.

Of download gewoon een film van de Xbox Live Video Store.

bron:psonly.nl

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was al te lezen dat er waarschijnlijk een verplichte installatie nodig is voordat je Grand Theft Auto IV kan uitproberen op de PlayStation 3. Microsoft reageert hierop.

Microsoft liet vandaag via een email aan verschillende media weten dat ze de installatie van Grand Theft Auto IV op de PlayStation 3 totaal nutteloos vinden. In die vijf minuten, wat de installatie waarschijnlijk in zou moeten nemen, kan je als Xbox 360 bezitter al de eerste achievement halen, of een auto of een wapen stelen.

Maar wat zou jij liever hebben op je PlayStation 3: vijf minuten wachten en snellere tot geen laadtijden hebben, of meteen de eerste vijf minuten aan de gang gaan, en wel steeds iets langer wachten terwijl het spel aan het laden is?

Bron: XGN

wat een bullshit :schater:

miscrossoft gaat nou echt wel een beetje te ver hoor......ik heb liever 5 minuten wachten en minder laadtijden dan dat ik meteen aan de slag kan en langere laadtijden heb hoor!!

vind ik echt zeer onprofessioneel van miscrossoft

gelukkig dat sony niet zo kinderachtig is _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was al te lezen dat er waarschijnlijk een verplichte installatie nodig is voordat je Grand Theft Auto IV kan uitproberen op de PlayStation 3. Microsoft reageert hierop.

Microsoft liet vandaag via een email aan verschillende media weten dat ze de installatie van Grand Theft Auto IV op de PlayStation 3 totaal nutteloos vinden. In die vijf minuten, wat de installatie waarschijnlijk in zou moeten nemen, kan je als Xbox 360 bezitter al de eerste achievement halen, of een auto of een wapen stelen.

Maar wat zou jij liever hebben op je PlayStation 3: vijf minuten wachten en snellere tot geen laadtijden hebben, of meteen de eerste vijf minuten aan de gang gaan, en wel steeds iets langer wachten terwijl het spel aan het laden is?

Bron: XGN

wat een bullshit :schater:

miscrossoft gaat nou echt wel een beetje te ver hoor......ik heb liever 5 minuten wachten en minder laadtijden dan dat ik meteen aan de slag kan en langere laadtijden heb hoor!!

vind ik echt zeer onprofessioneel van miscrossoft

gelukkig dat sony niet zo kinderachtig is _O_

Microsft heeft gewoon het nadeel dat een aantal type xbox360 geen harde schijf hebben.. En dat proberen ze dan op deze manier toch nog op een beetje positieve manier te brengen.. Niet dat het voor mij positief is, ik wacht liever nog even 5 minuten extra zodat ik geen laadtijden heb en dat ik in 1 keer door kan spelen tijdens het spelen. Ik lees meestal toch eerst wel ff snel het boekje door. Daar staan bij GTA meestal ook wel supergrappige dingen in. De kaart een beetje bekijken, of je stiekem al "gehieme" plekjes kan ontdekken. en dan zijn die 5 minuten zo weer voorbij en dan haal ik die voorsprong die de 360 bezitters hebben wel weer in als hun de hele tijd aan het wachten zijn op laadbalkjes die ik dan lekker niet heb :tu:

@ hierboven: Sony regaeert hier niet op.. Die is niet zo zieleg om zich te verlagen naar het niveau van Microsoft.. Sony heeft wel wat beters te doen dan de concurentie afzeiken.. (ze weten toch wel dat ze beter zijn :puh:)

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven

microsoft heeft best een beetje een blunder begaan door versies zonder hdd uit te geven. stel nou dat alle mensen met een 360 nou net als bij GTA III en VC elke keer als ze naar een ander gedeelte gaan moeten laden? dan krijgen ze aardig wat klachten denk ik. en microsoft zit ook zo te patsen over de DLC... maar een groot deel van de mensen heeft een 360 zonder hdd, tenminste hier in t noorden van nederland heeft iedereen het core of arcade pack, dus daardoor kan het zo slecht verkopen dat rockstar het wel naar de ps3 moet brengen om geen verlies te draaien.

en sony gaat hier niet op reageren denk ik, ze focussen zich namelijk niet zo erg meer op de games.

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven

microsoft heeft best een beetje een blunder begaan door versies zonder hdd uit te geven. stel nou dat alle mensen met een 360 nou net als bij GTA III en VC elke keer als ze naar een ander gedeelte gaan moeten laden? dan krijgen ze aardig wat klachten denk ik. en microsoft zit ook zo te patsen over de DLC... maar een groot deel van de mensen heeft een 360 zonder hdd, tenminste hier in t noorden van nederland heeft iedereen het core of arcade pack, dus daardoor kan het zo slecht verkopen dat rockstar het wel naar de ps3 moet brengen om geen verlies te draaien.

en sony gaat hier niet op reageren denk ik, ze focussen zich namelijk niet zo erg meer op de games.

De premium pack is over het algemeen op de wereld veel meer verkocht. Daarnaast heb je nog de los verkrijgbare HDD's in de winkel.

En nee je zult heus geen laadtijden extra hebben als je geen HDD hebt. De reden dat je op de PS3 GTA kunt installeren, en andere spellen ook moet installeren is omdat de PS3 heel de disc (van binnen naar buiten) op dezelfde speed leest (2x) en de 360 variabele snelheid (tot 12x geloof ik)heeft voor de binnenste en buitenste zijde van de disc. Daardoor leest de 360 sneller en moeten de data van de spellen voor de ps3 of beter op de disc worden ingedeeld of geinstalleerd worden op de HDD om te zorgen dat het spel snel genoeg kan laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...