Kai-ShockWave Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 muziek tijdens het lopen door de straten is er uit gehaald. je kunt nu dus niet meer gewoon een muziekje van je mobiel luisteren terwijl je mensen aan het kapot knallen bent. de rede dat het eruit is gehaald is nog onbekend.bron: >hier< Overigens kan je wel gwn de FM Radio gebruiken... Wrm wordt dit nou weer verwijderd ? Het is gwn een toevoeging, want wat hierboven in de quote staat is een feit het is in het begin dat je je mobiel hebt kan je er niet zo veel mee maar als je later een duurdere koopt kan je er wel muziek mee afspelen. Jah drm, en dat is een feit Naja, laatmaar Iedergeval al vet dat je radio kan luisteren Reageren
Oldskool Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Bij de xbox 360 wel, staat in datzelfde bericht.yes Beter lezen. Er staat dat je op de Xbox je eigen soundtrack nog kan draaien (dit kan ten alle tijden). Dus niet dat je de radio stations uit GTA via je mobiel kunt beluisteren. Reageren
jesse25 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Misschien hebben ze dat verbeterd, en het maakt me niet heel veel uit, als er maar veel verschillende peds zijn Reageren
aeroxthm Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 die 'zelfde' die er achter loopt heeft zijn jasje open Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Gta IV komt, dat is wat ik weet Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Er staan ook een aantal nieuwe screens bij, Hieronder alvast 2, de rest is te vinden op GTA4.net Zou je deze hamer ook als wapen kunnen gebruiken? Bewerkt: 21 april 2008 door gtamelle Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 die 'zelfde' die er achter loopt heeft zijn jasje open degene hier heeft mis ook zijn jasje open je kan het niet goed zien Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien Hij is idd hetzelfde, alleen het jasje staat open bij die achterste man. En wat maakt het uit, zolang het niet zo erg is als bij GTA SA vind ik het best Reageren
Biocount Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Mischien zijn het tweeling broers haha. Nee tis wel dom als je 10 de zelfde bij elkaar zou zien. Maar moet zeggen dat ik me daar nooit echt super aan heb lopen irryteren. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien Hij is idd hetzelfde, alleen het jasje staat open bij die achterste man. En wat maakt het uit, zolang het niet zo erg is als bij GTA SA vind ik het best Het zijn sowieso veeel minder dezelfde! Sommige screens hadden 15 verschillende van de 20 ofzo Maar moet je in real life eens bij een groot bedrijf gaan kijken, daar komen ook allemaal klonen naar buiten. Stropdasje, in pak, men praat hetzelfde, denk hetzelfde, zelfde auto etc. Wat dat betreft is het dus nog redelijk realistisch ook Reageren
steintje Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zijn er meer dan 500 verschillende peds daarmee bedoel ik ook echt verschillende uitziende. niet zoals iemand die er precies op lijkt net een andere jasje aanheeft ofzo? Reageren
gtamelle Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zijn er meer dan 500 verschillende peds daarmee bedoel ik ook echt verschillende uitziende. niet zoals iemand die er precies op lijkt net een andere jasje aanheeft ofzo? Ik hoop dat het zo is dat je dan zeg maar 500 echt verschillende peds hebt, en dat die gasten dan ook nog is allemaal een mix kunnen hebben, dus dat bv. ped 1 nooit altijd het zelfde jasje, draagt maar dat een andere ped 1 bijvoorbeeld zijn jasje open draagt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.