Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

muziek tijdens het lopen door de straten is er uit gehaald. je kunt nu dus niet meer gewoon een muziekje van je mobiel luisteren terwijl je mensen aan het kapot knallen bent. de rede dat het eruit is gehaald is nog onbekend.

bron:

>hier<

Overigens kan je wel gwn de FM Radio gebruiken...

Wrm wordt dit nou weer verwijderd :7 ? Het is gwn een toevoeging, want wat hierboven in de quote staat is een feit :puh:

het is in het begin dat je je mobiel hebt kan je er niet zo veel mee maar als je later een duurdere koopt kan je er wel muziek mee afspelen.

Jah drm, en dat is een feit :7 Naja, laatmaar :puh:

Iedergeval al vet dat je radio kan luisteren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Bij de xbox 360 wel, staat in datzelfde bericht.

yes :D

Beter lezen. Er staat dat je op de Xbox je eigen soundtrack nog kan draaien (dit kan ten alle tijden). Dus niet dat je de radio stations uit GTA via je mobiel kunt beluisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

4364-gtaiv-screenshot.jpg

er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen

nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien

Hij is idd hetzelfde, alleen het jasje staat open bij die achterste man. En wat maakt het uit, zolang het niet zo erg is als bij GTA SA vind ik het best :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

4364-gtaiv-screenshot.jpg

er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen

nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien

Hij is idd hetzelfde, alleen het jasje staat open bij die achterste man. En wat maakt het uit, zolang het niet zo erg is als bij GTA SA vind ik het best :puh:

Het zijn sowieso veeel minder dezelfde! Sommige screens hadden 15 verschillende van de 20 ofzo :eten:

Maar moet je in real life eens bij een groot bedrijf gaan kijken, daar komen ook allemaal klonen naar buiten. Stropdasje, in pak, men praat hetzelfde, denk hetzelfde, zelfde auto etc. Wat dat betreft is het dus nog redelijk realistisch ook :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er meer dan 500 verschillende peds daarmee bedoel ik ook echt verschillende uitziende. niet zoals iemand die er precies op lijkt net een andere jasje aanheeft ofzo?

Ik hoop dat het zo is dat je dan zeg maar 500 echt verschillende peds hebt, en dat die gasten dan ook nog is allemaal een mix kunnen hebben, dus dat bv. ped 1 nooit altijd het zelfde jasje, draagt maar dat een andere ped 1 bijvoorbeeld zijn jasje open draagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...