Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

muziek tijdens het lopen door de straten is er uit gehaald. je kunt nu dus niet meer gewoon een muziekje van je mobiel luisteren terwijl je mensen aan het kapot knallen bent. de rede dat het eruit is gehaald is nog onbekend.

bron:

>hier<

Is dat een feit??? :duh:

Want waar heeft [jouw link] het weer vandaan?

Link to comment
Delen op andere websites

muziek tijdens het lopen door de straten is er uit gehaald. je kunt nu dus niet meer gewoon een muziekje van je mobiel luisteren terwijl je mensen aan het kapot knallen bent. de rede dat het eruit is gehaald is nog onbekend.

bron:

>hier<

Is dat een feit??? :duh:

Want waar heeft [jouw link] het weer vandaan?

volgens mij staat dat verder nergens...

Link to comment
Delen op andere websites

muziek tijdens het lopen door de straten is er uit gehaald. je kunt nu dus niet meer gewoon een muziekje van je mobiel luisteren terwijl je mensen aan het kapot knallen bent. de rede dat het eruit is gehaald is nog onbekend.

bron:

>hier<

Is dat een feit??? :duh:

Want waar heeft [jouw link] het weer vandaan?

volgens mij staat dat verder nergens...

Ik heb dat al op vele sites gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ greyfox_ninja

die GTAIV doosjes in die duitse media markt lijken me wel echt aangezien er een rooie seal omheenzit

heb ik niet vaak om games zien zitten in de winkels.. xtra beveiliging denk ik/

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses :{ : ik dacht in het juiste topic te zitten maar ik zag te laat mijn fout in.

Bericht is verhuist naar reactietopic feiten waar het thuis hoort.

Nogmaals mijn excuses.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Op de eerste foto heeft Belic zes vingers :D

Ik vond het al raar dat zijn pink zo klein was, dat ik de vingers begon te tellen. ^_^

Hopelijk is dat een foutje dat reeds weggewerkt is.

Dat is de pink van zijn andere hand....

Link to comment
Delen op andere websites

Op de eerste foto in bericht 350 van het feitentopic heeft Belic zes vingers

Ik vond het al raar dat zijn pink zo klein was, dat ik de vingers begon te tellen.

Hopelijk is dat een foutje dat reeds weggewerkt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de eerste foto heeft Belic zes vingers

Ik vond het al raar dat zijn pink zo klein was, dat ik de vingers begon te tellen.

Hopelijk is dat een foutje dat reeds weggewerkt is.

Antwoord van .Whoopdidoo. in feitentopic

Dat is de pink van zijn andere hand....

Toch wel raar dat je de nagel van de pink van de handere hand kunt zien.

Volgens mij een klein misvorming in het beeld.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt. 0_0 Ik heb het al gespeeld zien worden, toch wonderbaarlijk dat zoiets uit kan lekken, ik zou als developer iedereen die die game voor 29 april speelt een ban geven. :puh:

Als rockstar zijnde zou ik iedereen die voor 29 April GTA speelt, ze een tijdelijke ban geven zodat ze geen GTA IV meer kunnen spelen. Op 6 Mei ( 1 week later ) zou ik de ban er dan weer af halen. Maarja, ik werk niet bij rockstar, microsoft of Sony dus geen idee of het mogelijk zou zijn...

En tja, de mensen die de game downloaden of uploaden zijn gewoon triest maar daar doe je helaas niks aan... Je kan ze een ban geven zodat ze niet meer op live kunnen, maar daar zou menig piraat niet wakker van liggen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt. 0_0 Ik heb het al gespeeld zien worden, toch wonderbaarlijk dat zoiets uit kan lekken, ik zou als developer iedereen die die game voor 29 april speelt een ban geven. :puh:

Als rockstar zijnde zou ik iedereen die voor 29 April GTA speelt, ze een tijdelijke ban geven zodat ze geen GTA IV meer kunnen spelen. Op 6 Mei ( 1 week later ) zou ik de ban er dan weer af halen. Maarja, ik werk niet bij rockstar, microsoft of Sony dus geen idee of het mogelijk zou zijn...

En tja, de mensen die de game downloaden of uploaden zijn gewoon triest maar daar doe je helaas niks aan... Je kan ze een ban geven zodat ze niet meer op live kunnen, maar daar zou menig piraat niet wakker van liggen :N

MS controleert illegale games op Live. Dus als men met een illegale kopie van GTA IV online wil spelen, kunnen ze hem bannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...