-IV- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Er kunt vrijen in de auto.http://xbox360.ign.com/dor/objects/827005/...iew_042508.html Ooit Nederlands leren schrijven? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Wat is probleem met jou? Vrijen is juiste woord anders moet ik neuken zeggen? Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je zegt er in plaats van je of kun je ook al niet lezen? Reageren
js007 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je zegt er in plaats van je of kun je ook al niet lezen? Ik kan niet echt volgen voor wie is deze opmerking eigenlijk bedoeld . Reageren
angie Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 en dat kun je niet even in één bericht zetten, of vind je het aantal berichten belangrijker? Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 en dat kun je niet even in één bericht zetten, of vind je het aantal berichten belangrijker? ik zag die feiten pas rond de 10 minuten toen ik filmpjes aan het kijken was en toen ik een nieuw feit tegenkwam plaatste ik hem. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 en dat kun je niet even in één bericht zetten, of vind je het aantal berichten belangrijker? ik zag die feiten pas rond de 10 minuten toen ik filmpjes aan het kijken was en toen ik een nieuw feit tegenkwam plaatste ik hem. Maar er bestaat iets van een Edit knop ? Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Heb je dat verhaal gehoord van dat topic wat nergens meer over ging? Triest verhaal was dat zeg.... Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Feit dat de auto niet meteen explodeerd als het gaat fikken, eerst komt er alleen vuur uit de zijkanten en uit de motorkap. moet je in een spoiler zetten. Reageren
danielb Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Feit dat de auto niet meteen explodeerd als het gaat fikken, eerst komt er alleen vuur uit de zijkanten en uit de motorkap. moet je in een spoiler zetten. hoeft niet, dit is te zien in een paar officiele trailers, of iig in die trailer over niko Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Feit dat de auto niet meteen explodeerd als het gaat fikken, eerst komt er alleen vuur uit de zijkanten en uit de motorkap. moet je in een spoiler zetten. hoeft niet, dit is te zien in een paar officiele trailers, of iig in die trailer over niko oke wist ik niet. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Misschien een beetje rare vraag maar ik kon het antwoord nergens vinden. Ik weet dat er geen vliegtuigen meer in de game zitten omdat het een stad is, maar er zitten toch wel helicopters in??? En kun je daar dan wel gewoon onbeperkt in vliegen??? Dus ik bedoel kun je buiten de missies om ook in helicopters vliegen??? En is er ook een parrachutte? Reageren
Harrison Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Vette trailer, die staat ook op de website van GTA4.Net. Reageren
Abnormaal Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Misschien een beetje rare vraag maar ik kon het antwoord nergens vinden. Ik weet dat er geen vliegtuigen meer in de game zitten omdat het een stad is, maar er zitten toch wel helicopters in??? En kun je daar dan wel gewoon onbeperkt in vliegen??? Dus ik bedoel kun je buiten de missies om ook in helicopters vliegen??? En is er ook een parrachutte? Helicopters zitten erin en je kan er vrij op elk moment mee vliegen. Maar parachutes die zijn er niet. Reageren
oostzaan Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Die explosies zijn zo nice! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.