Jump to content

Wat vinden jullie het slechtste voertuig?


mike112

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    3

  • Zaahed

    3

  • MegaPilot

    3

  • weeteenbeetje

    3

alles wat langzaam gaat ik doe aan stunten :puh:

>>> Door SummerBase: Dat is geen wagen, in dit topic is het de bedoeling dat je aangeeft welke wagen je het slechtste vindt. Niet dat je ze in het algemeen slecht vindt, dit komt in mijn ogen neer op spam, niet meer doen dus. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Little Willie Wat een kl*te ding! Dat ding is foei lelijk! :schater:

als ik die LW koop op het dak van mijn safehouse naast de kermis, en ik land hem weer netjes op de X-landingsplaats, ik ga effe naar binnen en wanneer ik terug kom is hij er niet meer. dat vind ik klote, een auto kan je tenminste in je garage zetten en hij blijft daar...

ik vind het idee van de Willie wel goed, hij kan schieten, manouvreert makkelijk, kan even hoog als andere luchtvoertuigen en is bovendien klein waardoor je makkelijk ergens kan landen te midden van de actie zonder last te hebben van bomen ofzo. het enige nadeel is dat hij zo pokkeTRAAG is + natuurlijk hetgeen ik hierboven aangaf.

de slechtste voertuigen vind ik die trage boten, zoals die 'Rio' die je naast de VIP-terminal van de luchthaven vindt, je doet er 10 minuten over om gewoon naar die voertuigenverzamelplaats te varen en die ligt daar vlakbij, gewoon de andere kant van de grote landingsbaan. zo traagt tuft ie :muur::duh::@:gaap:

Bewerkt: door Dwyane Wade
Link to comment
Delen op andere websites

- Splitz-6 ATV

omdat die zo sloom in water is, nog erger kan ik niet verwachten, is wel leuke karretje voor op straten maar in water? geef me maar speedboot -_-

- Bovver '64

omdat die zo slecht bestuurt, (op PS2 dan he, die bestuurt zo gemakkelijk naar rechts of links een korte drukje naar de rechts en die gata al in 90° draaien, zo irritant

- jetski

hetzelfde als Bovver '64 maar dan lastiger bestuurbaar

ik heb GTA VCS op PS2 dus niet PSP :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...