fulltime PSPer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 de bovver '64, die draait veel te hardd als je de stick een klein tikje geeft. voor de rest ook de jetski die alleen maar draait als je op de handrem duwt,, de faggio die overkop tuimelt als je nog maar een klein beetje remt de wintergreen omdat die überlelijk is de stuntplane waarvan ik de echte naam niet meer van weet omdat die soms gewoon zonder reden niet opstijgt... cj101, er bestaat zoiets als een aanpas knop, dan hoef je niet te dubbelposten.Auto: Landstalker da *** ding knalt steeds om Amphibievoortuig: Splitz ATV: Kan best snel rijden maar kan alleen drijven Boot: Marquis da da ding is zo sloom als de ****** 2 wieler: alle soorten motors, je valt er echt te snel van af Racewagen: Deluxo zo'n irritant motorgeluid Dikke wagen: Coach blokkeert soms het zicht en rijdt ******* sloom Ik vind de coach juist een zalig voertuig,, zeker om andere ontschuldige bestuurders van de weg te rammen en dan in het water om ze na een tijdje (als ze zijn aan het ronddobberen , omdat ze te dom zijn om te zwemmen naar de kant), te zien verdrinken of hun kop era f te knallen >>> Door ASPHALT: Dubbelposts samengevoegd. Gelieve de volgende keer je vorige bericht te bewerken, in plaats van een nieuwe te maken.<<< Reageren
Royboow Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Quote van DSgregor En ik vind de Infernus een nare wagen. Dit ding gaat veel en veel te hard, je kan nauwelijks de Infernus op de weg houden. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Helemaal mee eens. een Ambulance is ook wel irritant. bij een scherpe bocht slaat die meteen op zijn zij en nog erger op de kop. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 de quad met dese wagen kun je geen scherpe bochten maken echt irri Reageren
ief2 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 infernus. hij gaat zo snel kapot!! maar hij is wel snel Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 misschien wat raar antwoord maar ik vind de polaris V8 de slechtste :$ hij kan echt niet sturen maar de stallion is ook de polaris v8 slecht hij is wel makkelijk te sturen hoor en trouwens ik vind de idaho en de boxville rotwagens ambulance ook Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 De ambulance, als je scherpe bochten neemt. Moet je gewoon een nieuwe pakken. Reageren
cheetha Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 de forklift omdat dat ding gewoon te traag is de bobcat hij is zo ongelovelijk lelijk en traag Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De Boxville dat ding gaat zo langzaam ik zag laatst iemand voorbij rennen die ging bijna sneller! dus ik heb betere gezien:P Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Naar mijn mening zijn trage voertuigen de slechtste voertuigen Maar ik rij er gewoon niet in MegaPilot. Reageren
merdano12 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 alle slome auto`s omdat die met de missies nies handig is Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 de bobcat, na 1 bocht ligt die op zijn kop geef mij maar een hunter Reageren
Karamanoglu Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Iemand had het over een Boot kopen!? Waar kan je die dan Kopen? Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Perrenail Waarom? Te traag en te lelijk Forklift Waarom? Te traag en te irritant. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Iemand had het over een Boot kopen!?Waar kan je die dan Kopen? Modifications are your friends! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Rio en dat grote jacht. echt fraking sloom. oke ik houw wel van alle voertuigen ik pak wat ik zie. maar dat sla ik liever over dan zwem ik liever. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.