the_dan Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 ik vind zoals bijna iedereen de ambu en rotbak met dezelfde reden zoals iedereen maar nu me eige mening ik vind de yankee niets rede lomp Reageren
wupie Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 de ambulance is slecht want die valt steeds om Reageren
oceanic Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Polaris V8 kun je lekker mee driften.. Ik heb een hekel aan Perennials.. zo'n slome familiebak.. en vrachtwagens pak ik zowiezo niet.. dan loop ik liever Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 de ambulance omdat ik te snel kantelt in een bocht !!!! :duh: Reageren
pk99 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 banshee bestuurt saai en langzaam Reageren
Bovar69 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 bobcat hij kantelt altijd en ziet er lomp uit Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 QUAD. Het slechte voertuig omdat het voor geen meter rijdt. Reageren
Zeaas Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 -Ambulance -Bovver64 -Baggage Handler -Benson -Boxville -Flatbed -Forklift -Linerunner -Mule -Pony -Rumpo -Trashmaster -VCPD Enforcer -Yankee Allemaal waardeloos! Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 als je niet wilt kantelen is slippen (driften) soms de enige oplossing Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Forklift Waarom? Erg onhanding, bestuurt niet lekker. En kantelt erg snel om, en gaat ook niet zo snel. Nog zelfs een Oma met een rollator is sneller... Reageren
Pietpower Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ik denk dat jullie boten meenemen of lenen bedoelen, oftewel stelen. Je kan bij je savehouse wel andere voertuigen kopen, onder andere een hovercraft (de bowyer'64), en de Spitz-6 ATV waarmee je ook te water kan. Om nog even op het bericht van Karamanoglu te reageren: op de WikiGTA voertuigenpagina vind je alle boten inclusief hun spawnplaatsen als ze die hebben, waar je ze helemaal gratis en voor niets kunt 'kopen'. Maar ik snap nog steeds niet wat GTAMonster bedoelde dat je Mods nodig hebt om boten te kunnen kopen Je kan er sowieso kopen, bvb. de Squallo, dicht bij je Savehouse: The Compound. Locatie: http://nl.wikigta.org/wiki/Safe_House_loca...City_Stories%29 In het midden van het linkse eiland Nu heb ik vandaag voor de eerste keer geprobeerd om met de Splitz-6 ATV ( http://nl.wikigta.org/wiki/Splitz-6_ATV_%2...City_Stories%29 ) te varen, ik had dat nog nooit gedaan, ik vond hem wel relaxt rijden Maar wat blijkt: dat ding gaat pokketraag! M'n oma zwemt nog sneller MegaPilot. ik vandaag ook de eerste keer met de splitz wist nie dat ie kon varen dat ding is zo pokketraag helemaal gelijk! Reageren
JasonS Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik vind die squad het slechtste, je moet gas blijven geven als je goed wilt kunnen sturen, maar dat werkt natuurlijk ook tegen als je zegmaar tegen 'n muurtje aanrijd Reageren
Angel_of_Dark Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Slechtste voertuig: Streetfighter Waarom? Zodra er een klein stoepje of wat dan ook is ga je de grond alweer kussen Reageren
Deluxo Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Idaho Lelijk ding, langzaam Bovver "64 Slechte besturing Forklift Zoals iemand anders al zei, hij haalt amper 10 km per uur. , Bewerkt: 14 januari 2009 door gtadevil Reageren
Robbie007 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Faggio (scooter) - Rijdt traag - Maakt een irritant geluid - moelijk draaien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.