PSP-Keeper Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik heb niet echt een ''slechte voertuig'', maar alle voertuigen die gewoon trager dan het gemiddelde gaan, zoals vrachtwagens en van die zware auto's, die traag gaan Daar kan ik me serieus aan ergeren Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 De Splitz-6 ATV vind ik verschrikkelijk slecht. Wat is dat een ***ding zeg! Zonde va je geld en als je hem koopt gaat die verschrikkelijk langzaam. Lopen gaat sneller! Reageren
Kratod Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) ik vind die motor van de bikers slecht wand als je te snel gaat en je wild naar rechts/link dan moet je eerst veel snelheid verliesen gr kratos Bewerkt: 21 januari 2009 door Kratod Reageren
Maarten11 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Faggio, lopend kom je nog sneller vooruit, Bovver(nogwat), sturen lukt niet met het ding Perennial, oerlelijk. Esperanto, kan er niet mee sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.