Jump to content

Ik zoek een goede pc...


yvea0

Recommended Posts

Jongens, er wordt nu over en weer elkanders builds afgekraakt en kritische noten bij gezet, maar tot weinig nut voor de TS zie ik het niet komen. Er zijn nu door drie mensen PC's samengesteld maar het is voor mij onmogelijk te zeggen welke nu het beste koop zou zijn. Het is een onderwerp dat voor eigen mening vatbaar is maar ik wou toch vragen om in ieder geval enigzins op elkaar in te spelen en de ander aan te vullen. Uitleggen waarom zo'n PC goed is of waarom jouw PC beter is helpt ook al heel wat.

Zie dit als een vriendelijk verzoek, of als suggestie.

Wij proberen gewoon de beste PC samen te stellen, die zo snel mogelijk werkt en die Flight Simulator op zijn hoogste kwaliteit aan kan. Ik heb enkele domme (erg domme) fouten gemaakt, en ik snap dat zij daar mij even op wijzen. Ik vind dat echter niet afkraken, de fouten waren erg dom, en ik had ze kunnen voorkomen door wat beter op te letten (en ik zat daar maar wat voor me uit te staren, letterlijk). Van de eerste 2 pc's kan ik ook niet zeggen welke de beste is, dat ligt aan je budget en of je 1 terabyte aan geheugen wilt.

Dit topic is ook door jou gemaakt, en dat was een hele goede PC. Waarom neem je die niet?

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...