East Coast Crip Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Ik had liever andere landen gezien maja helaas. Net zoals Zuid-Afrika in de problemen zit voorspel ik ook hetzelfde voor Polen en Oekraïne...de verplaatsingen zijn soms beestig...3000 km ofzo naar ander stadion met trein duurde het dagen...Platini is gekozen door de kleinere voetballanden...nu geeft hij ze iets terug voor hun stem...zoiets vin ik corruptie marja...mijnheer is voetbalheld geweest en dan mag je alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 Zolang de kwaliteit van de TV beelden maar goed is. Normaal bij een wedstrijd in de UEFAcup van NLclub vs. eenlanduithetoostblok zijn de beelden ronduit slecht.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 Valt ook wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 ja dat wilde ik net zeggen....Dat vind ik echt reuze meevallen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 had wel liever een ander land gehad die dat zou gaan doen maarjah het is al gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 het zijn asperges stekers dus ze hebben geen geld nederland zou bester zijn vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 2012.. tegen die tijd lig ik al lang onder de zoden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Over die stadions: Portugal had ook alleen maar kleine stadions maar toen hebben ze in vrij korte tijd talloze stadions gebouwd met een zeer grote capeciteit. Ik denk dus niet dat we ons over Polen en Oekraïne zorgen hoeven te maken, ze zullen vast wel hetzelfde als in Portugal doen. __ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Over die stadions:Portugal had ook alleen maar kleine stadions maar toen hebben ze in vrij korte tijd talloze stadions gebouwd met een zeer grote capeciteit. Ik denk dus niet dat we ons over Polen en Oekraïne zorgen hoeven te maken, ze zullen vast wel hetzelfde als in Portugal doen. __ Hoe zouden ze dat moeten gaan doen...stond pas nog in de krant dat er 2 miljoen bouwvakkers te kort zijn...ze gaan die stadions niet in snel tempo kunnen optrekken met vrouwen of huismoeders denk ik... Bewerkt: 28 april 2007 door East Coast Crip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Over die stadions:Portugal had ook alleen maar kleine stadions maar toen hebben ze in vrij korte tijd talloze stadions gebouwd met een zeer grote capeciteit. Ik denk dus niet dat we ons over Polen en Oekraïne zorgen hoeven te maken, ze zullen vast wel hetzelfde als in Portugal doen. __ Hoe zouden ze dat moeten gaan doen...stond pas nog in de krant dat er 2 miljoen bouwvakkers te kort zijn...ze gaan die stadions niet in snel tempo kunnen optrekken met vrouwen of huismoeders denk ik... Die zitten natuurlijk allemaal illigaal in Nederland.. Nouja, Portugal is altijd nog een stuk armer dan Polen & Oekraïne bij elkaar.. 't komt vast wel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steynah Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 en er is hier iemand die zegt dat ppolse supporters wel meevallen die is egt gek want het is niet eens raar meer in het nieuws als daar iedere zondag een dode valt het is eerder raar als er 1 week geen rellen zijn. het is daar echt heel ME schiet met geweren en houden een soort van geizeling bij de hooligans iedereen moet op de grond liggen met hun handen op hun hoofd tot de ME geen zin meer heeft dan loopt de ME gewoon weg en moet de hooligans blijven liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Ik vind het gewoon kut[/font] doe het dan in Spanje ofso. of Slovenië samen met kroatië Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.