Jump to content

GtaGames VCS Stripboeken

Muay Thai

Recommended Posts

Ik weet er is al een topic erover gemaakt maar ik heb echt een goed idee zijn er mensen hier die screenshots kunnen namen op de PSP zo ja dan moet even het volgende lezen :

We kunnen gewoon een soort stripboekje maken met behulp van Photoshop

Ik las laatst deze tutorial en lijkt me echt goed idee om met goede PSers en mensen die screenshots kunnen maken.

Zoals deze : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33118

Wat vinden jullie ervan en wie wil hier aanmeedoen?

Het lijkt me echt leuk om elke maand een soort Gtagames VCS stripboek te maken.

Delen op andere websites

Ja klinkt leuk ja.

Een gtagames stripboek over vcs.

Maar ik vind dat het over alle gta's moet gaan.

Mensen die gta vcs niet hebben die hebben pech.

En als we die mensen ook mee laten helpen word de strip groter en mooier.

ik vind het een goed ideé

Delen op andere websites

Inderdaad er kunnen ook wel over andere GTA's natuurlijk alleen dit is even 1 ervan moet je vooral deze topic eens bekijken hoe mooi http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33118

Met behulp van PS mischien andere dingen kunnen we onze maandelijkse strip maken zijn er PSers mee eens?

We hebben zeer goede PSers op onze forum onderandere :

Arjen

Ferre

Froodooo

.Antonio

PatrickW

En nog heel wat andere met behulp van hun en andere denk ik wel dat dit iets leuks word.

Bewerkt: door Muay Thai
Delen op andere websites

Voordat we zoiets organiseren lijkt het me eerst handig om de crew, ik dus in dit fora, te vragen. Anders kan zo iedereen iets beginnen en voordat er iets gedaan wordt moeten er duidelijke regels opgesteld worden. Ik geef jullie nog geen toestemming, ik wil eerst van de topicstarter weten (per PB ) wat het precieze doel is en wie iets precies gaat doen. Ik vindt het zelf een erg leuk idee en ik zal ook ondersteuning bieden waar nodig indien jullie dat willen. Vergeet in jullie lijstje van benodigde mensen; Pietje II, -Matthijs-, mij en velen anderen hier. Deze kunnen van essentieel belang zijn binnen dit leuke project.

Ik wil ook dat er nog niemand in dit topic post voordat ik weet wat de bedoeling is en hoe het opgezet wordt, dit is dus de taak van de topicstarter nu. Zelf wil ik alvast wel een aantal tips geven, die jullie kunnen gebruiken in het eindresultaat.

• Zorg voor een strip effect, vraag -Matthijs- hiervoor.
  • Gebruik dit topic als overleg topic, niet als spamtopic.
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je hier iets post, je vindt hem linksonder.
  • Zoek select mensen die screens kunnen maken op hen PSP's.
  • Zorg voor een kwalitatief goede opzet, en regels.

Nu wordt er niet gepost in dit topic, vragen kunnen per PB naar de topicstarter, totdat hij mij toestemming gevraagd heeft.

Inmiddels is er toestemming gevraagd en ik ben akkoord gegaan, er mag dus weer gepost worden, hier. :)

Delen op andere websites

Ten eerste wil ik Summerbase ervoor hartelijk bedanken voor zijn steun bedankt Summerbase!

Mededeling!

We hebben nu nog wel genoeg mannen in onze crew die ons helpen met de strip, maar als je toch denkt dat je iets heel goed kan kun je nog altijd even een PB sturen

16goodlife006copyyy8.th.jpg

Bewerkt: door Muay Thai
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...